Blisko ludziZrobią cię na bóstwo, nawet jeśli masz podbite oko

Zrobią cię na bóstwo, nawet jeśli masz podbite oko

Kanadyjski salon fryzjerski postanowił zareklamować swoje usługi w dość oryginalny sposób. I już ściągnął na siebie gromy krytyki – chyba zasłużonej...

Zrobią cię na bóstwo, nawet jeśli masz podbite oko
Źródło zdjęć: © Daily Mail

07.09.2011 22:36

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Kanadyjski salon fryzjerski postanowił zareklamować swoje usługi w dość oryginalny sposób. I już ściągnął na siebie gromy krytyki – chyba zasłużonej. Na zdjęciu zachęcającym do skorzystania z ich usług widać elegancko ubraną młodą kobietę. Siedzi na kanapie, za którą stoi mężczyzna z prezentem dla niej – luksusowym naszyjnikiem. Od razu widać z jakiej okazji ten prezent. Kobieta ma podbite oko...

Na dodatek u góry widać napis: „Look good in all you do” („Wyglądaj dobrze we wszystkim, co robisz”). Nic dziwnego, że strony internetowe, na których pojawiła się reklama, zalane zostały wściekłymi komentarzami oburzonych odbiorców – kobiet przede wszystkim, które uznały, że to reklama przemocy domowej, a nie usług fryzjerskich. Niektórzy postanowili sami wymierzyć „karę” szefostwu zakładu - fasada salonu zalana została farbą i popisana sprayem.

Jednak Sarah Cameron, właścicielka reklamowanej placówki, nie widzi problemu i dziwi się tak gwałtownym reakcjom.

- Być może u niektórych osób poruszyliśmy czułą strunę, ale w naszym społeczeństwie wciąż wszystko wszystko dopasowujemy do czyichś oczekiwań, każdy jest przewrażliwiony. Nie próbujemy nikogo atakować. Chcieliśmy tylko przesunąć pewne granice [sztuki]. Widzisz zdjęcie, myślisz sobie, że to miła fotografia, a potem dostrzegasz kontrowersje.
I dodaje: Po prostu lubimy sztukę.

A co wy myślicie o kampanii reklamowej kanadyjskiego salonu? Ciekawa prowokacja czy niewypał?

(ma)

POLECAMY:

przemoc domowakontrowersjareklama
Komentarze (0)