Blisko ludziAnna Lewandowska tłumaczy się na Instagramie. Chodzi o reklamy

Anna Lewandowska tłumaczy się na Instagramie. Chodzi o reklamy

Anna Lewandowska o promowaniu swoich kosmetyków
Anna Lewandowska o promowaniu swoich kosmetyków
Źródło zdjęć: © ONS.pl
Anna Podlaska

29.08.2020 12:12

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Anna Lewandowska to nie tylko sportsmenka, ale również kobieta biznesu. Z powodzeniem rozwija kolejne pomysły i wprowadza na rynek swoje marki. Oprócz aplikacji treningowych ma produkty spożywcze, czy kosmetyki. Fankom zaczęło przeszkadzać jednak, że na swoich profilach w mediach społecznościowych często reklamuje nowe brandy.

Wszystkie produkty Anny Lewandowskiej związane są ze zdrowiem. Ma własne aplikacje, które sugerują odpowiednią dietę oraz te treningowe. Jest również pomysłodawczynią i autorką linii zdrowych słodyczy czy dodatków do codziennych posiłków w postaci liofilizatów. Ostatnio stworzyła własną markę kosmetyczną.

Anna Lewandowska o reklamach w mediach społecznościowych

Żona Roberta Lewandowskiego ma swoje grono fanek, które kibicują jej w przedsięwzięciach i korzystają z jej produktów. Jak pisze sama influencerka, również za granicą Polki dopytują się o jej słodycze, więc stara się wysyłać ich np. za ocean coraz więcej. Niektórych boli jednak, że jej media społecznościowe zalewają reklamy. Anna Lewandowska postanowiła się z tego wytłumaczyć. Skoro podjęła temat, musi być coś na rzeczy.

"Często mówicie "wszędzie Twoje produkty", "na Twoim Instagramie ciągle reklamujesz swoje produkty" – zaczyna wpis Lewandowska. Po czym dodaje: przecież to moje. "Moim celem jest dotarcie do jak największej liczby osób z przekazem, że każdy, w dowolnej chwili może zacząć zdrowo żyć. Dlatego i w Polsce i poza nią znajdziecie moje produkty" – pisze blogerka. "Misjo trwaj" – kwituje.

Wpis Anny Lewandowskiej oznacza zatem, że nie zamierza rezygnować z reklamowania własnych marek w internecie. W końcu ma na swoim profilu na Instagramie niemal 3 mln obserwatorów. Nie ma lepszej reklamy jak ta, na własnym "podwórku".

Źródło artykułu:WP Kobieta