Biedronka jest jednym z najczęściej wybieranych dyskontów przez Polaków. To może się jednak już niedługo zmienić w związku ze zmianami w regulaminie, jakie wprowadzi sklep. Za zwrócony towar klienci nie otrzymają pieniędzy.
Biedronka wprowadza duże zmiany
Jak w wielu dyskontach, w sklepach Biedronki także można dokonywać zwrotów za (niektóre) zakupione produkty. W ramach zwrotu klienci otrzymywali do tej pory gotówkę, co zmieni się już od poniedziałku 13 marca. Dyskont postanowił wprowadzić spore zmiany w regulaminie zwrotów, które mogą nie zachwycić klientów.
Po pierwsze, koniec ze zwrotem gotówki. Od 13 marca klienci "otrzymują voucher płatniczy na kwotę stanowiącą jego równowartość, tj. tożsamą z kwotą na przedłożonym oryginale dowodu zakupu", jeżeli produkty nie były opłacane pierwotnie takim voucherem lub nie pochodzą z akcji marketingowych czy wyprzedaży.
Po drugie, klienci nie będą mogli zwrócić produktu w dowolnym sklepie Biedronki. W ramach nowych zasad będą mogli zrobić to tylko w sklepie, w którym dokonali zakupu.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Lepiej na to uważać. Marketingowe sztuczki, przez które w supermarketach wydajemy więcej
Dłuższy czas na zwrot
W nowym regulaminie zwrotów Biedronki nie mogły pojawić się jednak same "minusy". Biedronka postanowiła wprowadzić także małe zmiany w terminach, w jakich klient może zwrócić zakupiony towar. Do tej pory (zgodnie z poprzednimi regulaminami) "zwrot towarów pełnowartościowych i związana z tym wypłata gotówki" mogły nastąpić w terminie do 14 dni od daty zakupu. Od 13 marca klienci Biedronki mają na to aż 30 dni.
Przypominamy, że zwrotom w Biedronce nie podlega aż 11 grup produktów. Są to m.in. produkty spożywcze, alkohol i papierosy, środki higieny osobistej, kwiaty oraz bielizna.
Zapraszamy na grupę na Facebooku - #Samodbałość. To tu będziemy informować na bieżąco o wywiadach, nowych historiach. Dołączcie do nas i zaproście wszystkie znajome. Czekamy na was!
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl.