Bohaterki bajek po mastektomii
Włoski artysta, Alexandro Palombo, słynie z kreatywnych kampanii społecznych. Tym razem postanowił zwrócić uwagę na kobiety chorujące na raka piersi. W swoich pracach wykorzystał nietypowe modelki, bo postaci z kreskówek i bajek.
Włoski artysta, Alexandro Palombo, słynie z kreatywnych kampanii społecznych. Tym razem postanowił zwrócić uwagę na kobiety chorujące na raka piersi. W swoich pracach wykorzystał nietypowe modelki, bo postaci z kreskówek i bajek.
Na swoim profilu na Facebooku zamieścił zdjęcia przedstawiające m.in. Arielkę, Jasmine, Śpiącą Królewnę czy Wonder Woman po mastektomii. Wyeksponował ich blizny, by podkreślić ich siłę i odwagę w walce z chorobą. Jak twierdzi, większość kobiet, które przeszły zabieg tracą poczucie kobiecości. Kampania "Survivor", czyli "Ta, która przetrwała", towarzyszy międzynarodowej akcji na rzecz uświadamiania kobiet o raku piersi.
- Ma przynieść nadzieję i zachęcić wszystkie kobiety, młode i starsze, do badania się. Najważniejsze jest to, by przekazywać młodym ludziom, żeby zadbali o swoje zdrowie - mówi w jednym z wywiadów autor prac.
Palombo przyznaje, że stara się jak najbardziej poruszyć oglądających. Sam stracił dwa lata temu przyjaciółkę, która zmarła właśnie na raka piersi.
md/ WP Kobieta
Arielka i Królewna Śnieżka bez piersi?
Włoski artysta, Alexandro Palombo, słynie z kreatywnych kampanii społecznych. Tym razem postanowił zwrócić uwagę na kobiety chorujące na raka piersi. W swoich pracach wykorzystał nietypowe modelki, bo postaci z kreskówek i bajek.
Na swoim profilu na Facebooku zamieścił zdjęcia przedstawiające m.in. Arielkę, Jasmine, Śpiącą Królewnę czy Wonder Woman po mastektomii. Wyeksponował ich blizny, by podkreślić ich siłę i odwagę w walce z chorobą. Jak twierdzi, większość kobiet, które przeszły zabieg tracą poczucie kobiecości. Kampania "Survivor", czyli "Ta, która przetrwała", towarzyszy międzynarodowej akcji na rzecz uświadamiania kobiet o raku piersi.
- Ma przynieść nadzieję i zachęcić wszystkie kobiety, młode i starsze, do badania się. Najważniejsze jest to, by przekazywać młodym ludziom, żeby zadbali o swoje zdrowie - mówi w jednym z wywiadów autor prac.
Palombo przyznaje, że stara się jak najbardziej poruszyć oglądających. Sam stracił dwa lata temu przyjaciółkę, która zmarła właśnie na raka piersi.
Arielka i Królewna Śnieżka bez piersi?
Włoski artysta, Alexandro Palombo, słynie z kreatywnych kampanii społecznych. Tym razem postanowił zwrócić uwagę na kobiety chorujące na raka piersi. W swoich pracach wykorzystał nietypowe modelki, bo postaci z kreskówek i bajek.
Na swoim profilu na Facebooku zamieścił zdjęcia przedstawiające m.in. Arielkę, Jasmine, Śpiącą Królewnę czy Wonder Woman po mastektomii. Wyeksponował ich blizny, by podkreślić ich siłę i odwagę w walce z chorobą. Jak twierdzi, większość kobiet, które przeszły zabieg tracą poczucie kobiecości. Kampania "Survivor", czyli "Ta, która przetrwała", towarzyszy międzynarodowej akcji na rzecz uświadamiania kobiet o raku piersi.
- Ma przynieść nadzieję i zachęcić wszystkie kobiety, młode i starsze, do badania się. Najważniejsze jest to, by przekazywać młodym ludziom, żeby zadbali o swoje zdrowie - mówi w jednym z wywiadów autor prac.
Palombo przyznaje, że stara się jak najbardziej poruszyć oglądających. Sam stracił dwa lata temu przyjaciółkę, która zmarła właśnie na raka piersi.
Arielka i Królewna Śnieżka bez piersi?
Włoski artysta, Alexandro Palombo, słynie z kreatywnych kampanii społecznych. Tym razem postanowił zwrócić uwagę na kobiety chorujące na raka piersi. W swoich pracach wykorzystał nietypowe modelki, bo postaci z kreskówek i bajek.
Na swoim profilu na Facebooku zamieścił zdjęcia przedstawiające m.in. Arielkę, Jasmine, Śpiącą Królewnę czy Wonder Woman po mastektomii. Wyeksponował ich blizny, by podkreślić ich siłę i odwagę w walce z chorobą. Jak twierdzi, większość kobiet, które przeszły zabieg tracą poczucie kobiecości. Kampania "Survivor", czyli "Ta, która przetrwała", towarzyszy międzynarodowej akcji na rzecz uświadamiania kobiet o raku piersi.
- Ma przynieść nadzieję i zachęcić wszystkie kobiety, młode i starsze, do badania się. Najważniejsze jest to, by przekazywać młodym ludziom, żeby zadbali o swoje zdrowie - mówi w jednym z wywiadów autor prac.
Palombo przyznaje, że stara się jak najbardziej poruszyć oglądających. Sam stracił dwa lata temu przyjaciółkę, która zmarła właśnie na raka piersi.
Arielka i Królewna Śnieżka bez piersi?
Włoski artysta, Alexandro Palombo, słynie z kreatywnych kampanii społecznych. Tym razem postanowił zwrócić uwagę na kobiety chorujące na raka piersi. W swoich pracach wykorzystał nietypowe modelki, bo postaci z kreskówek i bajek.
Na swoim profilu na Facebooku zamieścił zdjęcia przedstawiające m.in. Arielkę, Jasmine, Śpiącą Królewnę czy Wonder Woman po mastektomii. Wyeksponował ich blizny, by podkreślić ich siłę i odwagę w walce z chorobą. Jak twierdzi, większość kobiet, które przeszły zabieg tracą poczucie kobiecości. Kampania "Survivor", czyli "Ta, która przetrwała", towarzyszy międzynarodowej akcji na rzecz uświadamiania kobiet o raku piersi.
- Ma przynieść nadzieję i zachęcić wszystkie kobiety, młode i starsze, do badania się. Najważniejsze jest to, by przekazywać młodym ludziom, żeby zadbali o swoje zdrowie - mówi w jednym z wywiadów autor prac.
Palombo przyznaje, że stara się jak najbardziej poruszyć oglądających. Sam stracił dwa lata temu przyjaciółkę, która zmarła właśnie na raka piersi.
Arielka i Królewna Śnieżka bez piersi?
Włoski artysta, Alexandro Palombo, słynie z kreatywnych kampanii społecznych. Tym razem postanowił zwrócić uwagę na kobiety chorujące na raka piersi. W swoich pracach wykorzystał nietypowe modelki, bo postaci z kreskówek i bajek.
Na swoim profilu na Facebooku zamieścił zdjęcia przedstawiające m.in. Arielkę, Jasmine, Śpiącą Królewnę czy Wonder Woman po mastektomii. Wyeksponował ich blizny, by podkreślić ich siłę i odwagę w walce z chorobą. Jak twierdzi, większość kobiet, które przeszły zabieg tracą poczucie kobiecości. Kampania "Survivor", czyli "Ta, która przetrwała", towarzyszy międzynarodowej akcji na rzecz uświadamiania kobiet o raku piersi.
- Ma przynieść nadzieję i zachęcić wszystkie kobiety, młode i starsze, do badania się. Najważniejsze jest to, by przekazywać młodym ludziom, żeby zadbali o swoje zdrowie - mówi w jednym z wywiadów autor prac.
Palombo przyznaje, że stara się jak najbardziej poruszyć oglądających. Sam stracił dwa lata temu przyjaciółkę, która zmarła właśnie na raka piersi.
Arielka i Królewna Śnieżka bez piersi?
Włoski artysta, Alexandro Palombo, słynie z kreatywnych kampanii społecznych. Tym razem postanowił zwrócić uwagę na kobiety chorujące na raka piersi. W swoich pracach wykorzystał nietypowe modelki, bo postaci z kreskówek i bajek.
Na swoim profilu na Facebooku zamieścił zdjęcia przedstawiające m.in. Arielkę, Jasmine, Śpiącą Królewnę czy Wonder Woman po mastektomii. Wyeksponował ich blizny, by podkreślić ich siłę i odwagę w walce z chorobą. Jak twierdzi, większość kobiet, które przeszły zabieg tracą poczucie kobiecości. Kampania "Survivor", czyli "Ta, która przetrwała", towarzyszy międzynarodowej akcji na rzecz uświadamiania kobiet o raku piersi.
- Ma przynieść nadzieję i zachęcić wszystkie kobiety, młode i starsze, do badania się. Najważniejsze jest to, by przekazywać młodym ludziom, żeby zadbali o swoje zdrowie - mówi w jednym z wywiadów autor prac.
Palombo przyznaje, że stara się jak najbardziej poruszyć oglądających. Sam stracił dwa lata temu przyjaciółkę, która zmarła właśnie na raka piersi.
Arielka i Królewna Śnieżka bez piersi?
Włoski artysta, Alexandro Palombo, słynie z kreatywnych kampanii społecznych. Tym razem postanowił zwrócić uwagę na kobiety chorujące na raka piersi. W swoich pracach wykorzystał nietypowe modelki, bo postaci z kreskówek i bajek.
Na swoim profilu na Facebooku zamieścił zdjęcia przedstawiające m.in. Arielkę, Jasmine, Śpiącą Królewnę czy Wonder Woman po mastektomii. Wyeksponował ich blizny, by podkreślić ich siłę i odwagę w walce z chorobą. Jak twierdzi, większość kobiet, które przeszły zabieg tracą poczucie kobiecości. Kampania "Survivor", czyli "Ta, która przetrwała", towarzyszy międzynarodowej akcji na rzecz uświadamiania kobiet o raku piersi.
- Ma przynieść nadzieję i zachęcić wszystkie kobiety, młode i starsze, do badania się. Najważniejsze jest to, by przekazywać młodym ludziom, żeby zadbali o swoje zdrowie - mówi w jednym z wywiadów autor prac.
Palombo przyznaje, że stara się jak najbardziej poruszyć oglądających. Sam stracił dwa lata temu przyjaciółkę, która zmarła właśnie na raka piersi.
Arielka i Królewna Śnieżka bez piersi?
Włoski artysta, Alexandro Palombo, słynie z kreatywnych kampanii społecznych. Tym razem postanowił zwrócić uwagę na kobiety chorujące na raka piersi. W swoich pracach wykorzystał nietypowe modelki, bo postaci z kreskówek i bajek.
Na swoim profilu na Facebooku zamieścił zdjęcia przedstawiające m.in. Arielkę, Jasmine, Śpiącą Królewnę czy Wonder Woman po mastektomii. Wyeksponował ich blizny, by podkreślić ich siłę i odwagę w walce z chorobą. Jak twierdzi, większość kobiet, które przeszły zabieg tracą poczucie kobiecości. Kampania "Survivor", czyli "Ta, która przetrwała", towarzyszy międzynarodowej akcji na rzecz uświadamiania kobiet o raku piersi.
- Ma przynieść nadzieję i zachęcić wszystkie kobiety, młode i starsze, do badania się. Najważniejsze jest to, by przekazywać młodym ludziom, żeby zadbali o swoje zdrowie - mówi w jednym z wywiadów autor prac.
Palombo przyznaje, że stara się jak najbardziej poruszyć oglądających. Sam stracił dwa lata temu przyjaciółkę, która zmarła właśnie na raka piersi.
Arielka i Królewna Śnieżka bez piersi?
Włoski artysta, Alexandro Palombo, słynie z kreatywnych kampanii społecznych. Tym razem postanowił zwrócić uwagę na kobiety chorujące na raka piersi. W swoich pracach wykorzystał nietypowe modelki, bo postaci z kreskówek i bajek.
Na swoim profilu na Facebooku zamieścił zdjęcia przedstawiające m.in. Arielkę, Jasmine, Śpiącą Królewnę czy Wonder Woman po mastektomii. Wyeksponował ich blizny, by podkreślić ich siłę i odwagę w walce z chorobą. Jak twierdzi, większość kobiet, które przeszły zabieg tracą poczucie kobiecości. Kampania "Survivor", czyli "Ta, która przetrwała", towarzyszy międzynarodowej akcji na rzecz uświadamiania kobiet o raku piersi.
- Ma przynieść nadzieję i zachęcić wszystkie kobiety, młode i starsze, do badania się. Najważniejsze jest to, by przekazywać młodym ludziom, żeby zadbali o swoje zdrowie - mówi w jednym z wywiadów autor prac.
Palombo przyznaje, że stara się jak najbardziej poruszyć oglądających. Sam stracił dwa lata temu przyjaciółkę, która zmarła właśnie na raka piersi.
Arielka i Królewna Śnieżka bez piersi?
Włoski artysta, Alexandro Palombo, słynie z kreatywnych kampanii społecznych. Tym razem postanowił zwrócić uwagę na kobiety chorujące na raka piersi. W swoich pracach wykorzystał nietypowe modelki, bo postaci z kreskówek i bajek.
Na swoim profilu na Facebooku zamieścił zdjęcia przedstawiające m.in. Arielkę, Jasmine, Śpiącą Królewnę czy Wonder Woman po mastektomii. Wyeksponował ich blizny, by podkreślić ich siłę i odwagę w walce z chorobą. Jak twierdzi, większość kobiet, które przeszły zabieg tracą poczucie kobiecości. Kampania "Survivor", czyli "Ta, która przetrwała", towarzyszy międzynarodowej akcji na rzecz uświadamiania kobiet o raku piersi.
- Ma przynieść nadzieję i zachęcić wszystkie kobiety, młode i starsze, do badania się. Najważniejsze jest to, by przekazywać młodym ludziom, żeby zadbali o swoje zdrowie - mówi w jednym z wywiadów autor prac.
Palombo przyznaje, że stara się jak najbardziej poruszyć oglądających. Sam stracił dwa lata temu przyjaciółkę, która zmarła właśnie na raka piersi.
Arielka i Królewna Śnieżka bez piersi?
Włoski artysta, Alexandro Palombo, słynie z kreatywnych kampanii społecznych. Tym razem postanowił zwrócić uwagę na kobiety chorujące na raka piersi. W swoich pracach wykorzystał nietypowe modelki, bo postaci z kreskówek i bajek.
Na swoim profilu na Facebooku zamieścił zdjęcia przedstawiające m.in. Arielkę, Jasmine, Śpiącą Królewnę czy Wonder Woman po mastektomii. Wyeksponował ich blizny, by podkreślić ich siłę i odwagę w walce z chorobą. Jak twierdzi, większość kobiet, które przeszły zabieg tracą poczucie kobiecości. Kampania "Survivor", czyli "Ta, która przetrwała", towarzyszy międzynarodowej akcji na rzecz uświadamiania kobiet o raku piersi.
- Ma przynieść nadzieję i zachęcić wszystkie kobiety, młode i starsze, do badania się. Najważniejsze jest to, by przekazywać młodym ludziom, żeby zadbali o swoje zdrowie - mówi w jednym z wywiadów autor prac.
Palombo przyznaje, że stara się jak najbardziej poruszyć oglądających. Sam stracił dwa lata temu przyjaciółkę, która zmarła właśnie na raka piersi.
Arielka i Królewna Śnieżka bez piersi?
Włoski artysta, Alexandro Palombo, słynie z kreatywnych kampanii społecznych. Tym razem postanowił zwrócić uwagę na kobiety chorujące na raka piersi. W swoich pracach wykorzystał nietypowe modelki, bo postaci z kreskówek i bajek.
Na swoim profilu na Facebooku zamieścił zdjęcia przedstawiające m.in. Arielkę, Jasmine, Śpiącą Królewnę czy Wonder Woman po mastektomii. Wyeksponował ich blizny, by podkreślić ich siłę i odwagę w walce z chorobą. Jak twierdzi, większość kobiet, które przeszły zabieg tracą poczucie kobiecości. Kampania "Survivor", czyli "Ta, która przetrwała", towarzyszy międzynarodowej akcji na rzecz uświadamiania kobiet o raku piersi.
- Ma przynieść nadzieję i zachęcić wszystkie kobiety, młode i starsze, do badania się. Najważniejsze jest to, by przekazywać młodym ludziom, żeby zadbali o swoje zdrowie - mówi w jednym z wywiadów autor prac.
Palombo przyznaje, że stara się jak najbardziej poruszyć oglądających. Sam stracił dwa lata temu przyjaciółkę, która zmarła właśnie na raka piersi.
md/ WP Kobieta