Bohaterki bajek po mastektomii

Bohaterki bajek po mastektomii
Źródło zdjęć: © Facebook

Włoski artysta, Alexandro Palombo, słynie z kreatywnych kampanii społecznych. Tym razem postanowił zwrócić uwagę na kobiety chorujące na raka piersi. W swoich pracach wykorzystał nietypowe modelki, bo postaci z kreskówek i bajek.

Włoski artysta, Alexandro Palombo, słynie z kreatywnych kampanii społecznych. Tym razem postanowił zwrócić uwagę na kobiety chorujące na raka piersi. W swoich pracach wykorzystał nietypowe modelki, bo postaci z kreskówek i bajek.

Na swoim profilu na Facebooku zamieścił zdjęcia przedstawiające m.in. Arielkę, Jasmine, Śpiącą Królewnę czy Wonder Woman po mastektomii. Wyeksponował ich blizny, by podkreślić ich siłę i odwagę w walce z chorobą. Jak twierdzi, większość kobiet, które przeszły zabieg tracą poczucie kobiecości. Kampania "Survivor", czyli "Ta, która przetrwała", towarzyszy międzynarodowej akcji na rzecz uświadamiania kobiet o raku piersi.

- Ma przynieść nadzieję i zachęcić wszystkie kobiety, młode i starsze, do badania się. Najważniejsze jest to, by przekazywać młodym ludziom, żeby zadbali o swoje zdrowie - mówi w jednym z wywiadów autor prac.

Palombo przyznaje, że stara się jak najbardziej poruszyć oglądających. Sam stracił dwa lata temu przyjaciółkę, która zmarła właśnie na raka piersi.

md/ WP Kobieta

1 / 12

Arielka i Królewna Śnieżka bez piersi?

Obraz
© Facebook

Włoski artysta, Alexandro Palombo, słynie z kreatywnych kampanii społecznych. Tym razem postanowił zwrócić uwagę na kobiety chorujące na raka piersi. W swoich pracach wykorzystał nietypowe modelki, bo postaci z kreskówek i bajek.

Na swoim profilu na Facebooku zamieścił zdjęcia przedstawiające m.in. Arielkę, Jasmine, Śpiącą Królewnę czy Wonder Woman po mastektomii. Wyeksponował ich blizny, by podkreślić ich siłę i odwagę w walce z chorobą. Jak twierdzi, większość kobiet, które przeszły zabieg tracą poczucie kobiecości. Kampania "Survivor", czyli "Ta, która przetrwała", towarzyszy międzynarodowej akcji na rzecz uświadamiania kobiet o raku piersi.

- Ma przynieść nadzieję i zachęcić wszystkie kobiety, młode i starsze, do badania się. Najważniejsze jest to, by przekazywać młodym ludziom, żeby zadbali o swoje zdrowie - mówi w jednym z wywiadów autor prac.

Palombo przyznaje, że stara się jak najbardziej poruszyć oglądających. Sam stracił dwa lata temu przyjaciółkę, która zmarła właśnie na raka piersi.

2 / 12

Arielka i Królewna Śnieżka bez piersi?

Obraz
© Facebook

Włoski artysta, Alexandro Palombo, słynie z kreatywnych kampanii społecznych. Tym razem postanowił zwrócić uwagę na kobiety chorujące na raka piersi. W swoich pracach wykorzystał nietypowe modelki, bo postaci z kreskówek i bajek.

Na swoim profilu na Facebooku zamieścił zdjęcia przedstawiające m.in. Arielkę, Jasmine, Śpiącą Królewnę czy Wonder Woman po mastektomii. Wyeksponował ich blizny, by podkreślić ich siłę i odwagę w walce z chorobą. Jak twierdzi, większość kobiet, które przeszły zabieg tracą poczucie kobiecości. Kampania "Survivor", czyli "Ta, która przetrwała", towarzyszy międzynarodowej akcji na rzecz uświadamiania kobiet o raku piersi.

- Ma przynieść nadzieję i zachęcić wszystkie kobiety, młode i starsze, do badania się. Najważniejsze jest to, by przekazywać młodym ludziom, żeby zadbali o swoje zdrowie - mówi w jednym z wywiadów autor prac.

Palombo przyznaje, że stara się jak najbardziej poruszyć oglądających. Sam stracił dwa lata temu przyjaciółkę, która zmarła właśnie na raka piersi.

3 / 12

Arielka i Królewna Śnieżka bez piersi?

Obraz
© Facebook

Włoski artysta, Alexandro Palombo, słynie z kreatywnych kampanii społecznych. Tym razem postanowił zwrócić uwagę na kobiety chorujące na raka piersi. W swoich pracach wykorzystał nietypowe modelki, bo postaci z kreskówek i bajek.

Na swoim profilu na Facebooku zamieścił zdjęcia przedstawiające m.in. Arielkę, Jasmine, Śpiącą Królewnę czy Wonder Woman po mastektomii. Wyeksponował ich blizny, by podkreślić ich siłę i odwagę w walce z chorobą. Jak twierdzi, większość kobiet, które przeszły zabieg tracą poczucie kobiecości. Kampania "Survivor", czyli "Ta, która przetrwała", towarzyszy międzynarodowej akcji na rzecz uświadamiania kobiet o raku piersi.

- Ma przynieść nadzieję i zachęcić wszystkie kobiety, młode i starsze, do badania się. Najważniejsze jest to, by przekazywać młodym ludziom, żeby zadbali o swoje zdrowie - mówi w jednym z wywiadów autor prac.

Palombo przyznaje, że stara się jak najbardziej poruszyć oglądających. Sam stracił dwa lata temu przyjaciółkę, która zmarła właśnie na raka piersi.

4 / 12

Arielka i Królewna Śnieżka bez piersi?

Obraz
© Facebook

Włoski artysta, Alexandro Palombo, słynie z kreatywnych kampanii społecznych. Tym razem postanowił zwrócić uwagę na kobiety chorujące na raka piersi. W swoich pracach wykorzystał nietypowe modelki, bo postaci z kreskówek i bajek.

Na swoim profilu na Facebooku zamieścił zdjęcia przedstawiające m.in. Arielkę, Jasmine, Śpiącą Królewnę czy Wonder Woman po mastektomii. Wyeksponował ich blizny, by podkreślić ich siłę i odwagę w walce z chorobą. Jak twierdzi, większość kobiet, które przeszły zabieg tracą poczucie kobiecości. Kampania "Survivor", czyli "Ta, która przetrwała", towarzyszy międzynarodowej akcji na rzecz uświadamiania kobiet o raku piersi.

- Ma przynieść nadzieję i zachęcić wszystkie kobiety, młode i starsze, do badania się. Najważniejsze jest to, by przekazywać młodym ludziom, żeby zadbali o swoje zdrowie - mówi w jednym z wywiadów autor prac.

Palombo przyznaje, że stara się jak najbardziej poruszyć oglądających. Sam stracił dwa lata temu przyjaciółkę, która zmarła właśnie na raka piersi.

5 / 12

Arielka i Królewna Śnieżka bez piersi?

Obraz
© Facebook

Włoski artysta, Alexandro Palombo, słynie z kreatywnych kampanii społecznych. Tym razem postanowił zwrócić uwagę na kobiety chorujące na raka piersi. W swoich pracach wykorzystał nietypowe modelki, bo postaci z kreskówek i bajek.

Na swoim profilu na Facebooku zamieścił zdjęcia przedstawiające m.in. Arielkę, Jasmine, Śpiącą Królewnę czy Wonder Woman po mastektomii. Wyeksponował ich blizny, by podkreślić ich siłę i odwagę w walce z chorobą. Jak twierdzi, większość kobiet, które przeszły zabieg tracą poczucie kobiecości. Kampania "Survivor", czyli "Ta, która przetrwała", towarzyszy międzynarodowej akcji na rzecz uświadamiania kobiet o raku piersi.

- Ma przynieść nadzieję i zachęcić wszystkie kobiety, młode i starsze, do badania się. Najważniejsze jest to, by przekazywać młodym ludziom, żeby zadbali o swoje zdrowie - mówi w jednym z wywiadów autor prac.

Palombo przyznaje, że stara się jak najbardziej poruszyć oglądających. Sam stracił dwa lata temu przyjaciółkę, która zmarła właśnie na raka piersi.

6 / 12

Arielka i Królewna Śnieżka bez piersi?

Obraz
© Facebook

Włoski artysta, Alexandro Palombo, słynie z kreatywnych kampanii społecznych. Tym razem postanowił zwrócić uwagę na kobiety chorujące na raka piersi. W swoich pracach wykorzystał nietypowe modelki, bo postaci z kreskówek i bajek.

Na swoim profilu na Facebooku zamieścił zdjęcia przedstawiające m.in. Arielkę, Jasmine, Śpiącą Królewnę czy Wonder Woman po mastektomii. Wyeksponował ich blizny, by podkreślić ich siłę i odwagę w walce z chorobą. Jak twierdzi, większość kobiet, które przeszły zabieg tracą poczucie kobiecości. Kampania "Survivor", czyli "Ta, która przetrwała", towarzyszy międzynarodowej akcji na rzecz uświadamiania kobiet o raku piersi.

- Ma przynieść nadzieję i zachęcić wszystkie kobiety, młode i starsze, do badania się. Najważniejsze jest to, by przekazywać młodym ludziom, żeby zadbali o swoje zdrowie - mówi w jednym z wywiadów autor prac.

Palombo przyznaje, że stara się jak najbardziej poruszyć oglądających. Sam stracił dwa lata temu przyjaciółkę, która zmarła właśnie na raka piersi.

7 / 12

Arielka i Królewna Śnieżka bez piersi?

Obraz
© Facebook

Włoski artysta, Alexandro Palombo, słynie z kreatywnych kampanii społecznych. Tym razem postanowił zwrócić uwagę na kobiety chorujące na raka piersi. W swoich pracach wykorzystał nietypowe modelki, bo postaci z kreskówek i bajek.

Na swoim profilu na Facebooku zamieścił zdjęcia przedstawiające m.in. Arielkę, Jasmine, Śpiącą Królewnę czy Wonder Woman po mastektomii. Wyeksponował ich blizny, by podkreślić ich siłę i odwagę w walce z chorobą. Jak twierdzi, większość kobiet, które przeszły zabieg tracą poczucie kobiecości. Kampania "Survivor", czyli "Ta, która przetrwała", towarzyszy międzynarodowej akcji na rzecz uświadamiania kobiet o raku piersi.

- Ma przynieść nadzieję i zachęcić wszystkie kobiety, młode i starsze, do badania się. Najważniejsze jest to, by przekazywać młodym ludziom, żeby zadbali o swoje zdrowie - mówi w jednym z wywiadów autor prac.

Palombo przyznaje, że stara się jak najbardziej poruszyć oglądających. Sam stracił dwa lata temu przyjaciółkę, która zmarła właśnie na raka piersi.

8 / 12

Arielka i Królewna Śnieżka bez piersi?

Obraz
© Facebook

Włoski artysta, Alexandro Palombo, słynie z kreatywnych kampanii społecznych. Tym razem postanowił zwrócić uwagę na kobiety chorujące na raka piersi. W swoich pracach wykorzystał nietypowe modelki, bo postaci z kreskówek i bajek.

Na swoim profilu na Facebooku zamieścił zdjęcia przedstawiające m.in. Arielkę, Jasmine, Śpiącą Królewnę czy Wonder Woman po mastektomii. Wyeksponował ich blizny, by podkreślić ich siłę i odwagę w walce z chorobą. Jak twierdzi, większość kobiet, które przeszły zabieg tracą poczucie kobiecości. Kampania "Survivor", czyli "Ta, która przetrwała", towarzyszy międzynarodowej akcji na rzecz uświadamiania kobiet o raku piersi.

- Ma przynieść nadzieję i zachęcić wszystkie kobiety, młode i starsze, do badania się. Najważniejsze jest to, by przekazywać młodym ludziom, żeby zadbali o swoje zdrowie - mówi w jednym z wywiadów autor prac.

Palombo przyznaje, że stara się jak najbardziej poruszyć oglądających. Sam stracił dwa lata temu przyjaciółkę, która zmarła właśnie na raka piersi.

9 / 12

Arielka i Królewna Śnieżka bez piersi?

Obraz
© Facebook

Włoski artysta, Alexandro Palombo, słynie z kreatywnych kampanii społecznych. Tym razem postanowił zwrócić uwagę na kobiety chorujące na raka piersi. W swoich pracach wykorzystał nietypowe modelki, bo postaci z kreskówek i bajek.

Na swoim profilu na Facebooku zamieścił zdjęcia przedstawiające m.in. Arielkę, Jasmine, Śpiącą Królewnę czy Wonder Woman po mastektomii. Wyeksponował ich blizny, by podkreślić ich siłę i odwagę w walce z chorobą. Jak twierdzi, większość kobiet, które przeszły zabieg tracą poczucie kobiecości. Kampania "Survivor", czyli "Ta, która przetrwała", towarzyszy międzynarodowej akcji na rzecz uświadamiania kobiet o raku piersi.

- Ma przynieść nadzieję i zachęcić wszystkie kobiety, młode i starsze, do badania się. Najważniejsze jest to, by przekazywać młodym ludziom, żeby zadbali o swoje zdrowie - mówi w jednym z wywiadów autor prac.

Palombo przyznaje, że stara się jak najbardziej poruszyć oglądających. Sam stracił dwa lata temu przyjaciółkę, która zmarła właśnie na raka piersi.

10 / 12

Arielka i Królewna Śnieżka bez piersi?

Obraz
© Facebook

Włoski artysta, Alexandro Palombo, słynie z kreatywnych kampanii społecznych. Tym razem postanowił zwrócić uwagę na kobiety chorujące na raka piersi. W swoich pracach wykorzystał nietypowe modelki, bo postaci z kreskówek i bajek.

Na swoim profilu na Facebooku zamieścił zdjęcia przedstawiające m.in. Arielkę, Jasmine, Śpiącą Królewnę czy Wonder Woman po mastektomii. Wyeksponował ich blizny, by podkreślić ich siłę i odwagę w walce z chorobą. Jak twierdzi, większość kobiet, które przeszły zabieg tracą poczucie kobiecości. Kampania "Survivor", czyli "Ta, która przetrwała", towarzyszy międzynarodowej akcji na rzecz uświadamiania kobiet o raku piersi.

- Ma przynieść nadzieję i zachęcić wszystkie kobiety, młode i starsze, do badania się. Najważniejsze jest to, by przekazywać młodym ludziom, żeby zadbali o swoje zdrowie - mówi w jednym z wywiadów autor prac.

Palombo przyznaje, że stara się jak najbardziej poruszyć oglądających. Sam stracił dwa lata temu przyjaciółkę, która zmarła właśnie na raka piersi.

11 / 12

Arielka i Królewna Śnieżka bez piersi?

Obraz
© Facebook

Włoski artysta, Alexandro Palombo, słynie z kreatywnych kampanii społecznych. Tym razem postanowił zwrócić uwagę na kobiety chorujące na raka piersi. W swoich pracach wykorzystał nietypowe modelki, bo postaci z kreskówek i bajek.

Na swoim profilu na Facebooku zamieścił zdjęcia przedstawiające m.in. Arielkę, Jasmine, Śpiącą Królewnę czy Wonder Woman po mastektomii. Wyeksponował ich blizny, by podkreślić ich siłę i odwagę w walce z chorobą. Jak twierdzi, większość kobiet, które przeszły zabieg tracą poczucie kobiecości. Kampania "Survivor", czyli "Ta, która przetrwała", towarzyszy międzynarodowej akcji na rzecz uświadamiania kobiet o raku piersi.

- Ma przynieść nadzieję i zachęcić wszystkie kobiety, młode i starsze, do badania się. Najważniejsze jest to, by przekazywać młodym ludziom, żeby zadbali o swoje zdrowie - mówi w jednym z wywiadów autor prac.

Palombo przyznaje, że stara się jak najbardziej poruszyć oglądających. Sam stracił dwa lata temu przyjaciółkę, która zmarła właśnie na raka piersi.

12 / 12

Arielka i Królewna Śnieżka bez piersi?

Obraz
© Facebook

Włoski artysta, Alexandro Palombo, słynie z kreatywnych kampanii społecznych. Tym razem postanowił zwrócić uwagę na kobiety chorujące na raka piersi. W swoich pracach wykorzystał nietypowe modelki, bo postaci z kreskówek i bajek.

Na swoim profilu na Facebooku zamieścił zdjęcia przedstawiające m.in. Arielkę, Jasmine, Śpiącą Królewnę czy Wonder Woman po mastektomii. Wyeksponował ich blizny, by podkreślić ich siłę i odwagę w walce z chorobą. Jak twierdzi, większość kobiet, które przeszły zabieg tracą poczucie kobiecości. Kampania "Survivor", czyli "Ta, która przetrwała", towarzyszy międzynarodowej akcji na rzecz uświadamiania kobiet o raku piersi.

- Ma przynieść nadzieję i zachęcić wszystkie kobiety, młode i starsze, do badania się. Najważniejsze jest to, by przekazywać młodym ludziom, żeby zadbali o swoje zdrowie - mówi w jednym z wywiadów autor prac.

Palombo przyznaje, że stara się jak najbardziej poruszyć oglądających. Sam stracił dwa lata temu przyjaciółkę, która zmarła właśnie na raka piersi.

md/ WP Kobieta

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)