Harper Beckham reklamuje ubrania własnej mamy. Jeden dodatek przykuwa uwagę
Harper Seven, córka Victorii i Davida Beckhamów, już podbija świat mody. Choć ma dopiero 9 lat, właśnie została zaangażowana do kampanii reklamowej marki swojej mamy. Nie wiadomo, co dziwi bardziej – angażowanie własnego dziecka do pracy, czy rodzaj produktu reklamowanego przez dziewczynkę.
Harper Seven Beckham, najmłodsza z klanu Beckhamów, w lipcu skończyła 9 lat. Furorę zrobiła już na początku 2019 roku, kiedy to zasiadła z tatą i braćmi na pokazie kolekcji swojej mamy. Wszystko za sprawą fryzury i przemyślanej stylizacji. W krótkich włosach z grzywką, w golfie i okularach przeciwsłonecznych wyglądała jak wersja mini siedzącej obok niej ikony mody – Anny Wintour, redaktorki naczelnej amerykańskiego "Vogue'a".
Harper Beckham reklamuje kolekcję Victorii
Po raz kolejny 9-letnia Harper skradła serca obserwatorów Victorii w mediach społecznościowych. Również za sprawą swojej stylizacji. Tym razem Beckham opublikowała w sieci zdjęcie córki w fioletowej sukience w kwiaty. Dodatkiem do kreacji jest uszyta specjalnie dla Harper maseczka ochronna. W takiej samej sukience Victoria pozowała już w lipcu. Kreacja wykonana jest w całości z jedwabiu i kosztuje 7550 zł.
Designerska maseczka ochronna
Trudno nie zwrócić uwagi na maseczkę Harper z wyszytymi inicjałami "HB". W trakcie pandemii wielu światowej sławy projektantów postawiło włączyć do swoich kolekcji nowy element – maseczki ochronne. Choć w przeszłości zdarzało się, że projektanci wykorzystywali w swoich projektach maski, zwykle miały one charakter dekoracyjny. Tym razem designerskie maseczki mają nie tylko wyglądać, ale również chronić przed rozprzestrzenianiem się koronawirusa.
W sklepie internetowym Victorii Beckham na razie nie pojawiły się maseczki, a projektantka sama przyznała, że ta, którą ma na sobie Harper na zdjęciu, została uszyta w jej modowym atelier specjalnie dla 9-latki. Być może jednak to zapowiedź poszerzenia kolekcji i włączenia do niej jedwabnych maseczek?