Blisko ludziKarolina Korwin Piotrowska o koronascepcetykach. Udostępniła popularnego mema

Karolina Korwin Piotrowska o koronascepcetykach. Udostępniła popularnego mema

Karolina Korwin Piotrowska o koronasceptykach
Karolina Korwin Piotrowska o koronasceptykach
Źródło zdjęć: © ONS
12.10.2020 20:16

Polskie społeczeństwo podzieliło się na tych, którzy wierzą w panującą pandemię i chronią się przed wirusem oraz tych, którzy uważają, że wirus to manipulacja. Karolina Korwin Piotorwska wyraziła swoją opinię na temat tej drugiej grupy i podsumowała to popularnym, humorystycznym obrazkiem.

Chociaż pandemia w Polsce ma się niestety dobrze i tylko wczoraj odnotowaliśmy 4394 nowych przypadków zachorowań, to część naszych rodaków uważa koronawirus za wymysł i manipulację ze strony światowych rządów.

Karolina Korwin Piotrowska o koronascepcetykach

W sobotę 10 października w Warszawie dobył się nawet protest przeciwko obowiązkowi noszenia maseczek i innym obostrzeniom. Zgromadzeni wykrzykiwali takie hasła jak "WHO samo zło", "przeproście za lockdown" czy "zdejmijcie kagańce". Nie zabrakło również polskich flag czy banerów nawołujących, aby "zakończyć szaleństwo". W marszu brało udział około 400 uczestników, wśród nich kilku polityków takich jak Grzegorz Braun czy Paweł Tanajno.

Karolina Korwin Piotrowska na swoich profilach w mediach społecznościowych już niejednokrotnie zabierała głos na temat panującej pandemii. Przekonuje swoich obserwatorów, by dbali o sobie, ale również o innych. Wyraziła również swoją dezaprobatę w stosunku do tych, którzy nie przestrzegają zaleceń specjalistów. Popularnym memem podsumowała argumenty grup, które nie wierzą w istnienie pandemii lub umniejszają jej wadze.

Obrazek przedstawiał zestawienie specjalistów, którzy "panikują po pięciu latach studiów i dwóch latach specjalizacji doktorskiej" i "świadomych ludzi myślących samodzielnie z habilitacją 30-minutowego filmiku na YouTube z żółtymi napisami". Wszystko okraszone dużą dozą ironii.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (71)
Zobacz także