Katarzyna Bachleda-Curuś w P&G Family Home!

Polska łyżwiarka szybka i była ambasadorka kampanii „Dziękuję Ci, Mamo” wzięła udział w panelu dyskusyjnym „Miłość Ponad Uprzedzenia” w P&G Family Home w koreańskim Pyeongchang!

Obraz
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

Katarzyna Bachleda-Curuś, Elana Meyers Taylor oraz siostry Chloe i Justine Dufour-Lapointe w rozmowie z Michelle Kwan poruszyły temat uprzedzeń i stereotypów panujących w sportowym świecie. Zawodniczki podkreślały, jak ważną kwestią jest równość płci, a także pokonywanie przeszkód i barier jakie pojawiają się na początku, ale także na późniejszym etapie kariery. Nie tylko zawodniczki, ale także Phil Duncan oraz Janet Fletcher z Procter & Gamble oraz Anita DeFrantz z Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego podczas spotkania podkreślili, że nie wolno dopuścić do sytuacji, w której płeć staje się przeszkodą w osiągnięciu marzeń i sukcesów na arenie międzynarodowej.

Nowa kampania Procter & Gamble „Dziękuję Ci, Mamo” przygotowana na Igrzyska Olimpijskie PyeongChang 2018, ma skłaniać do refleksji na ten temat. „Miłość ponad uprzedzenia” przedstawia prawdziwe historie zmagań sportowców widziane oczami ich mam oraz oddaje ducha Igrzysk Olimpijskich, które łączą mimo różnic. Ponieważ wszyscy, którzy doświadczyli uprzedzeń i osądów ze strony innych, mają bardzo potężnego sojusznika, osobę, która była przy nich od samego początku, broniąc ich mimo wszelkich przeciwności losu… swoją mamę.

Obraz
© Materiały prasowe

O programie olimpijskim Procter & Gamble: _
_Marki P&G, takie jakm.in. Always®, Gillette®, Pantene®, Head & Shoulders®, Tide®, Bounty® i Downy®, będą wspierać kampanię olimpijską wykorzystując rozmaite kanały komunikacji w mediach i działania w punktach sprzedaży. Procter & Gamble robi wszystko, aby dawać mamom to, co najlepsze każdego dnia – nie tylko mamom olimpijczyków, ale wszystkim mamom na całym świecie. Jako światowy partner olimpijski, P&G poprzez marki takie jak Vizir®, Gillette® czy Pampers®, zarówno współpracuje ze sportowcami podczas ich olimpijskiej przygody, jaki i docenia mamy, które wspierały ich na każdym kroku.

O P&G
_P&G posiada jedno z najbardziej rozbudowanych portfolio wiodących marek, które cieszą się zaufaniem konsumentów na całym świecie. Są to m.in: Always®, AmbiPur®, Ariel®, Blend-a-med®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Vicks®. P&G prowadzi działalność w około 70 krajach. Zapraszamy na stronę http://www.pg.com , aby dowiedzieć się więcej o firmie P&G i jej markach. _

Źródło artykułu: Materiał Partnera
Wybrane dla Ciebie
Kupił buty bezdomnemu. Otrzymał znacznie więcej
Kupił buty bezdomnemu. Otrzymał znacznie więcej
Po hiszpańsku imię oznacza "kunę". Nosi je ponad 200 tys. Polek
Po hiszpańsku imię oznacza "kunę". Nosi je ponad 200 tys. Polek
Nosowska spytała go o żonę. Oto co jej powiedział
Nosowska spytała go o żonę. Oto co jej powiedział
Dorastała w cieniu komunizmu. O śmierci ojca Holland dowiedziała się z gazet
Dorastała w cieniu komunizmu. O śmierci ojca Holland dowiedziała się z gazet
Idealne spodnie dla dojrzałych. Wybór Wachowicz to strzał w dziesiątkę
Idealne spodnie dla dojrzałych. Wybór Wachowicz to strzał w dziesiątkę
Ten grzech powtarza się nagminnie. Księża mówią jasno
Ten grzech powtarza się nagminnie. Księża mówią jasno
Koniec serialu Polsatu. Tak komentuje to Socha
Koniec serialu Polsatu. Tak komentuje to Socha
Polacy ruszają po promocje. Boją się jednej rzeczy
Polacy ruszają po promocje. Boją się jednej rzeczy
Pożegnała Maciąg. "Jakby ktoś mnie trzymał za rękę"
Pożegnała Maciąg. "Jakby ktoś mnie trzymał za rękę"
Zakochał się w niej, gdy miał żonę. Nie każdy wie, kim była
Zakochał się w niej, gdy miał żonę. Nie każdy wie, kim była
Dodaj do wody i polej włosy. Ta płukanka wygładzi puszące się pasma
Dodaj do wody i polej włosy. Ta płukanka wygładzi puszące się pasma
Zatrzymało ją CBA. Po latach wyznała, kto zebrał 600 tys. zł kaucji
Zatrzymało ją CBA. Po latach wyznała, kto zebrał 600 tys. zł kaucji
MOŻE JESZCZE JEDEN ARTYKUŁ? ZOBACZ CO POLECAMY 🌟