FitnessKatarzyna Bachleda-Curuś w P&G Family Home!

Katarzyna Bachleda-Curuś w P&G Family Home!

Katarzyna Bachleda-Curuś w P&G Family Home!
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

14.02.2018 15:17, aktual.: 16.02.2018 13:23

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Polska łyżwiarka szybka i była ambasadorka kampanii „Dziękuję Ci, Mamo” wzięła udział w panelu dyskusyjnym „Miłość Ponad Uprzedzenia” w P&G Family Home w koreańskim Pyeongchang!

Katarzyna Bachleda-Curuś, Elana Meyers Taylor oraz siostry Chloe i Justine Dufour-Lapointe w rozmowie z Michelle Kwan poruszyły temat uprzedzeń i stereotypów panujących w sportowym świecie. Zawodniczki podkreślały, jak ważną kwestią jest równość płci, a także pokonywanie przeszkód i barier jakie pojawiają się na początku, ale także na późniejszym etapie kariery. Nie tylko zawodniczki, ale także Phil Duncan oraz Janet Fletcher z Procter & Gamble oraz Anita DeFrantz z Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego podczas spotkania podkreślili, że nie wolno dopuścić do sytuacji, w której płeć staje się przeszkodą w osiągnięciu marzeń i sukcesów na arenie międzynarodowej.

Nowa kampania Procter & Gamble „Dziękuję Ci, Mamo” przygotowana na Igrzyska Olimpijskie PyeongChang 2018, ma skłaniać do refleksji na ten temat. „Miłość ponad uprzedzenia” przedstawia prawdziwe historie zmagań sportowców widziane oczami ich mam oraz oddaje ducha Igrzysk Olimpijskich, które łączą mimo różnic. Ponieważ wszyscy, którzy doświadczyli uprzedzeń i osądów ze strony innych, mają bardzo potężnego sojusznika, osobę, która była przy nich od samego początku, broniąc ich mimo wszelkich przeciwności losu… swoją mamę.

Obraz
© Materiały prasowe

O programie olimpijskim Procter & Gamble: _
_Marki P&G, takie jakm.in. Always®, Gillette®, Pantene®, Head & Shoulders®, Tide®, Bounty® i Downy®, będą wspierać kampanię olimpijską wykorzystując rozmaite kanały komunikacji w mediach i działania w punktach sprzedaży. Procter & Gamble robi wszystko, aby dawać mamom to, co najlepsze każdego dnia – nie tylko mamom olimpijczyków, ale wszystkim mamom na całym świecie. Jako światowy partner olimpijski, P&G poprzez marki takie jak Vizir®, Gillette® czy Pampers®, zarówno współpracuje ze sportowcami podczas ich olimpijskiej przygody, jaki i docenia mamy, które wspierały ich na każdym kroku.

O P&G
_P&G posiada jedno z najbardziej rozbudowanych portfolio wiodących marek, które cieszą się zaufaniem konsumentów na całym świecie. Są to m.in: Always®, AmbiPur®, Ariel®, Blend-a-med®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Vicks®. P&G prowadzi działalność w około 70 krajach. Zapraszamy na stronę http://www.pg.com , aby dowiedzieć się więcej o firmie P&G i jej markach. _

Źródło artykułu:Materiał Partnera
Komentarze (0)