Klapki Kubota znowu w Biedronce. Lepiej się pospieszyć
W 1994 roku klapki Kuboty zdobyły gigantyczną popularność. W 2018 r. marka oficjalnie wróciła na rynek i ponownie zdobyła sympatię Polaków. Warto dodać, że Kubota aktywnie angażuje się również w działania społeczne i otwarcie wspiera ruchy LGBT+.
- To, co łączy markę Kubota i sieć sklepów Biedronka to nie tylko długa - bo ponad 25-letnia - obecność na polskim rynku, ale i idee przyświecające naszym codziennym działaniom. Każdego dnia oferujemy wysoką jakość produktów w bardzo przystępnej cenie, dopracowujemy wszystkie szczegóły, by nie zawieść naszych Klientów, a w końcu zmieniamy się, podobnie jak moda, by jak najlepiej spełniać oczekiwania osób, które, robiąc zakupy w naszych placówkach, obdarzyły nas zaufaniem - czytamy w oficjalnym komunikacie prasowym słowa Michała Kantorskiego, który jest odpowiedzialny za ofertę Kubota w sieci Biedronka.
Produkt na sklepowych półkach pojawił się w trzech wersjach kolorystycznych: czarnym, różowym i niebieskim. Najmniejszy rozmiar to 39, największy – 44. Klienci Biedronki za parę klapek zapłacą 24,99 zł. To nieco więcej niż w poprzednich edycjach - w czerwcu minionego roku za klapki Kubota z Biedronki trzeba było zapłacić 19,99 zł.
Prezes UOKiK: nie uwzięliśmy się na Biedronkę
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl