ModaKrólowa Instagrama w nowej kampanii DL1961. Znów kusi dekoltem!

Królowa Instagrama w nowej kampanii DL1961. Znów kusi dekoltem!

Królowa Instagrama w nowej kampanii DL1961. Znów kusi dekoltem!
Źródło zdjęć: © Instagram.com
Marta Dragan

Co robi Emily Ratajkowski, kiedy nie pozuje w bikini? Wskakuje w dżinsy. Słynna seksbomba została właśnie twarzą denimowej marki DL1961. Najnowsza kampania z jej udziałem jest absolutnie doskonała. Nawet te z was, które nie lubią dżinsów, po tych zdjęciach zapragną je mieć!

1 / 4

Gwiazda Instagram Stories

Obraz
© Instagram.com

Po tym, jak sieć obiegły nagie zdjęcia Ratajkowski z magazynu "Love", modelka podjęła współpracę z amerykańską marką DL1961. Nic dziwnego, że denimowy brand zaprosił do nowej kampanii właśnie Emily. Modelka wzbudza ogromne zainteresowanie. Instagram właśnie podał do wiadomości, że jest w czołówce najchętniej oglądanych gwiazd na Stories. Ratajkowski dzieli się ze swoimi fanami kulisami sesji zdjęciowych, szalonymi imprezami, codziennymi stylizacjami i widoczkami z podróży.

2 / 4

Seksowne pozy

Obraz
© Instagram.com

Sesja dla DL1961 została wykonana w hotelu Plaza w Nowym Jorku. Modelka w denimowych stylizacjach stanęła przed obiektywem Boo George'a. "Duch kobiety DL widać w stylu, poczuciu humoru i nowoczesnym sznycie Emily. Modelka nie tylko nosi niewiarygodnie dobrze nasze dżinsy, ale również interesuje się sprawami, które mają znaczenie dla naszej marki - pozycją kobiet, trwałością produktu i etyką" - napisała w oświadczeniu Sarah Ahmed, dyrektor kreatywna DL1961.

3 / 4

W dżinsach i bez stanika

Obraz
© Instagram.com

Minimalizm i denimowy sznyt - tak w skrócie możemy opisać klimat kampanii. - Noszenie zbyt obcisłych dżinsów jest trochę szalone i nie daje uczucia komfortu - powiedziała Ratajkowski w rozmowie z magazynem "Vogue". - To tak, jakbyś nie czuła krwi w swoich nogach - dodała. Trudno się z nią nie zgodzić. Najlepsze dżinsy to takie, o których nie pamiętamy, że mamy je na sobie.

4 / 4

Seksowne pozy

Obraz
© Instagram.com

Ratajkowski doskonale wie, jak sprzedać ubrania - odpowiednie pozy, zmysłowa mina i wysportowane ciało. - Myślę, że kobiety będą chciały nosić wszędzie tę kolekcję - przekonuje modelka. Co sądzicie o najnowszej kampanii z udziałem królowej Instagram Stories?

Źródło artykułu:WP Kobieta

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (83)