Paradujące z cellulitem i włosami pod pachą. Niezwykła kampania Chromat wyzwala kobiety
Każda kobieta ma czuć się wygodnie, seksownie i przede wszystkim szczęśliwie. Modelki z niedoskonałościami prezentują stroje kąpielowe i przedstawiają nowe "zasady na basenie".
Chromat jest marką, która lubi zaskakiwać. Projektowane przez nich stroje kąpielowe są zawsze tworzone z myślą o silnych i świadomych kobietach. W ubiegłym roku na pokazie afirmowano kobiece ciała o bardzo różnych, kształtach i typach seksualności.
Teraz marka opublikowała sesję zdjęciową zatytułowaną "Zasady na basenie". Głównym punktem jest nietypowy dekalog dla kobiet. Wśród nich są hasła typu: "witajcie blizny i rozstępy", "świętuj cellulit", a także zakazana jest nietolerancja i niejedzenie. Modelki bawią się na basenie, spożywając chipsy i zapominając o kompleksach.
Jedna z modelek przyznaje, że 90 proc. kobiet ma cellulit, więc nie możemy wstydzić się tego, co naturalne. Do kampanii zostały zatrudnione modelki z bliznami, niepełnosprawne i różną orientacją seksualną. Przyznają, że bały się sesji. Jedna z nich powiedziała, że zawsze chciała zostać modelką, ale ze względu na gabaryty wszyscy jej odmawiali, aż do teraz. Marka przełamała tabu, "niedoskonałe" dziewczyny w końcu miały szanę założyć kostium bez kompleksów i poczuć się dobrze we własnej skórze.
Projektantka już po raz kolejny zwróciła uwagę na osoby transseksualne. Twierdzi, że chodzenie na basen dla osób trans może być naprawdę trudne. Tłumaczy, że chciała stworzyć linię, aby te osoby poczuły się swobodnie. Marka do reguł panujących na pływalni dodała "zakaz ograniczania osób ze środowiska LGBT".
Dom mody Chromat założyła wytatuowana lesbijka, Becca McCharen-Tran. Projektantka tworzy głównie designerskie kostiumy kąpielowe i stroje sportowe.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl