Pokazał, co działo się na otwarciu Lidla. Zdjęcie oburzyło internautów

Książulo zdaje się interesować nie tylko jedzeniem z restauracji, ale także tym z popularnych dyskontów. Opublikował w sieci post, w którym zdradził, co działo się na otwarciu nowego sklepu sieci Lidl. Internauci aż przecierają oczy ze zdumienia.

Książulo pokazał, co dzieje się na otwarciu Lidla
Książulo pokazał, co dzieje się na otwarciu Lidla
Źródło zdjęć: © Adobe Stock | @ksiazulo

11.07.2024 | aktual.: 11.07.2024 18:50

Wojna między Lidlem a Biedronką zdaje się trwać w najlepsze. Potwierdził to właśnie Książulo, którego post wywołał niemałe poruszenie wśród internautów. Youtuber pokazał, co działo się na otwarciu jednego z dyskontów. Internauci nie kryli zaskoczenia.

Co działo się na otwarciu nowego sklepu sieci Lidl?

Ponad 30-stopniowy upał nie powstrzymał Polaków przed pojawieniem się na otwarciu nowego sklepu Lidl. Całej sytuacji miał okazję przyglądać się Szymon Nyczke, czyli popularny youtuber, który szerszej publiczności dał poznać się jako Książulo.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Influencer opublikował na portalu X (dawniej Twitter) zdjęcia, na których widać, że tuż obok nowo otwartego Lidla przechadzała się maskotka... Biedronki.

"Otwarcie Lidla, na którym Biedronka popierdziela pod sklepem i nawołuje do siebie XD. Beef trzęsie miastem" - napisał na Instagramie.

Nyczke nie zdradził jednak, gdzie konkretnie sytuacja ta miała miejsce. Internauci nie zostawili na Biedronce suchej nitki.

"Proponuję, zamiast paradować przed Lidlem, zrobić porządek w sklepach"
"Ciekawe, ile mu płacą za bieganie w tym stroju w taką temperaturę"
"Oby do zamieszek nie doszło" - czytamy w komentarzach.

Do czego jeszcze przedstawiciele dyskontów posuną się w tej "wojnie"?

Lidl vs. Biedronka

Wszystko zaczęło się na początku lutego. To właśnie wtedy Biedronka wysłała do swoich klientów wiadomości, informując ich, że "jest najtańsza na rynku". Na odpowiedź niemieckiego giganta nie trzeba było długo czekać.

Przedstawiciele dyskontów nie zwalniają tempa. W marketingowej walce o nr 1 na rynku wykorzystują niemal wszelkie dostępne środki, w tym m.in. reklamy w telewizji oraz radiu, billboardy, a nawet plakaty. W dodatku nic nie zapowiada tego, że "wojna" między nimi miałaby się w najbliższej przyszłości skończyć.

Zapraszamy na grupę FB - #Wszechmocne. To tu będziemy informować na bieżąco o terminach webinarów, wywiadach, nowych historiach. Dołączcie do nas i zaproście wszystkie znajome. Czekamy na was!

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl.

© Materiały WP
Źródło artykułu:WP Kobieta
LidlyoutuberBiedronka

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (4)