Pokazał, co działo się na otwarciu Lidla. Zdjęcie oburzyło internautów

Książulo zdaje się interesować nie tylko jedzeniem z restauracji, ale także tym z popularnych dyskontów. Opublikował w sieci post, w którym zdradził, co działo się na otwarciu nowego sklepu sieci Lidl. Internauci aż przecierają oczy ze zdumienia.

Książulo pokazał, co dzieje się na otwarciu LidlaKsiążulo pokazał, co dzieje się na otwarciu Lidla
Źródło zdjęć: © Adobe Stock | @ksiazulo

Wojna między Lidlem a Biedronką zdaje się trwać w najlepsze. Potwierdził to właśnie Książulo, którego post wywołał niemałe poruszenie wśród internautów. Youtuber pokazał, co działo się na otwarciu jednego z dyskontów. Internauci nie kryli zaskoczenia.

Co działo się na otwarciu nowego sklepu sieci Lidl?

Ponad 30-stopniowy upał nie powstrzymał Polaków przed pojawieniem się na otwarciu nowego sklepu Lidl. Całej sytuacji miał okazję przyglądać się Szymon Nyczke, czyli popularny youtuber, który szerszej publiczności dał poznać się jako Książulo.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Prowadzi kultowy bar Waga. To miejsce nie wygląda jak klasyczna restauracja

Influencer opublikował na portalu X (dawniej Twitter) zdjęcia, na których widać, że tuż obok nowo otwartego Lidla przechadzała się maskotka... Biedronki.

"Otwarcie Lidla, na którym Biedronka popierdziela pod sklepem i nawołuje do siebie XD. Beef trzęsie miastem" - napisał na Instagramie.

Nyczke nie zdradził jednak, gdzie konkretnie sytuacja ta miała miejsce. Internauci nie zostawili na Biedronce suchej nitki.

"Proponuję, zamiast paradować przed Lidlem, zrobić porządek w sklepach"
"Ciekawe, ile mu płacą za bieganie w tym stroju w taką temperaturę"
"Oby do zamieszek nie doszło" - czytamy w komentarzach.

Do czego jeszcze przedstawiciele dyskontów posuną się w tej "wojnie"?

Lidl vs. Biedronka

Wszystko zaczęło się na początku lutego. To właśnie wtedy Biedronka wysłała do swoich klientów wiadomości, informując ich, że "jest najtańsza na rynku". Na odpowiedź niemieckiego giganta nie trzeba było długo czekać.

Przedstawiciele dyskontów nie zwalniają tempa. W marketingowej walce o nr 1 na rynku wykorzystują niemal wszelkie dostępne środki, w tym m.in. reklamy w telewizji oraz radiu, billboardy, a nawet plakaty. W dodatku nic nie zapowiada tego, że "wojna" między nimi miałaby się w najbliższej przyszłości skończyć.

Zapraszamy na grupę FB - #Wszechmocne. To tu będziemy informować na bieżąco o terminach webinarów, wywiadach, nowych historiach. Dołączcie do nas i zaproście wszystkie znajome. Czekamy na was!

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl.

© Materiały WP
Źródło artykułu: WP Kobieta

Wybrane dla Ciebie

Zostawił żonę i córeczkę. Zakochał się w koleżance z planu
Zostawił żonę i córeczkę. Zakochał się w koleżance z planu
17 lat temu została oblana kwasem. Tak wygląda po latach
17 lat temu została oblana kwasem. Tak wygląda po latach
Pisali o rozwodzie. Prawda okazała się zupełnie inna
Pisali o rozwodzie. Prawda okazała się zupełnie inna
Oskarża Supernianię. "Zbudować sobie zasięgi moim kosztem"
Oskarża Supernianię. "Zbudować sobie zasięgi moim kosztem"
Pozowała w mini na imprezie rodzinnej. Aż trudno oderwać wzrok
Pozowała w mini na imprezie rodzinnej. Aż trudno oderwać wzrok
Nigdy nie wyszła za mąż. Tak mówiła o seksie w związku
Nigdy nie wyszła za mąż. Tak mówiła o seksie w związku
Z mężem jest od ponad 40 lat. Świat zwiedza z innym mężczyzną
Z mężem jest od ponad 40 lat. Świat zwiedza z innym mężczyzną
"Nie da się od tego uciec". Po to robi operacje plastyczne
"Nie da się od tego uciec". Po to robi operacje plastyczne
Najbardziej pożądana kurtka sezonu. Krzan już ją ma
Najbardziej pożądana kurtka sezonu. Krzan już ją ma
"Ja go uwiodłam". Tak wspomina dostanie się do szkoły aktorskiej
"Ja go uwiodłam". Tak wspomina dostanie się do szkoły aktorskiej
Dobrze znała ryzyko. "Wysokie prawdopodobieństwo śmierci"
Dobrze znała ryzyko. "Wysokie prawdopodobieństwo śmierci"
Pokazała paznokcie. Przywraca dawny trend
Pokazała paznokcie. Przywraca dawny trend