Polskie gwiazdy angażują się w „Sekrety Życia”

Dwanaście polskich gwiazd bierze udział w ogólnopolskiej kampanii społecznej „Sekrety Życia”. Jej ideą jest profilaktyka i zwiększenie świadomości Polek na temat własnego zdrowia i życia. Ambasadorkami kampanii zostały m.in. Anna Wyszkoni, Agata Młynarska, Katarzyna Cerekwicka, Monika Kuszyńska, Anna Popek, Dorota Gawryluk i Alicja Majewska.

Obraz
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

Dwanaście polskich gwiazd bierze udział w ogólnopolskiej kampanii społecznej „Sekrety Życia”. Jej ideą jest profilaktyka i zwiększenie świadomości Polek na temat własnego zdrowia i życia. Ambasadorkami kampanii zostały: Anna Wyszkoni, Agata Młynarska, Olga Bończyk, Olga Borys, Katarzyna Cerekwicka, Monika Kuszyńska, Maria Szabłowska, Anna Popek, Dorota Gawryluk, Teresa Wechmann, Marzena Rogalska i Alicja Majewska.

Kampania propaguje wizerunek kobiety mądrej i świadomej siebie, która w równym stopniu dba o swoje zdrowie, jak i o najbliższych. Akcja skierowana jest do wszystkich kobiet w całej Polsce, bez względu na wiek i miejsce zamieszkania. Opiera się na dwunastu „Sekretach Życia”. Każdy sekret ma swoja ambasadorkę – osobę znaną, szanowaną, która dla wielu pań jest autorytetem.

Akcja prowadzona jest na rzecz Federacji Stowarzyszeń Amazonki. Logotyp kampanii zawiera serce, klucz oraz różową wstążkę, które to symbolizują świadomość kobiety jako klucz do dbałości o zdrowie.
W akcję włączyły się znane dziennikarki, aktorki i piosenkarki. Każda z nich z perspektywy własnych przeżyć, doświadczeń opowiada, dlaczego każde z haseł kampanii jest tak ważne dla kobiety.

Przejmij kontrolę nad swoim życiem - Dorota Gawryluk
Kochaj siebie, a będziesz kochaną - Monika Kuszyńska
Masz marzenia? Działaj! - Marzena Rogalska
Myśl pozytywnie! - Alicja Majewska
Każdy dzień witaj uśmiechem – Ania Wyszkoni
Jesteś piękna – uwierz w to! - Anna Popek
Zasługujesz na miłość i szacunek - Maria Szabłowska
Odkryj swoje mocne strony - Agata Młynarska
Twoje zdrowie jest najważniejsze - Krystyna Wechmann
Świętuj nawet najmniejszy sukces - Katarzyna Cerekwicka
Bądź pewna swojej wartości - Olga Borys
Pamiętaj: kobiecość to siła! - Olga Bończyk

„Dzisiejsza, współczesna kobieta jest bardzo zapracowana. Dba o dom, rodzinę, o własną karierę. Stara się pogodzić różne wątki swojego życia. Zdarza się, że w natłoku zajęć zapomina o sobie. Próbuje uszczęśliwić wszystkich dookoła, a na samym końcu stawia swoje własne szczęście. Gdzie czas i przestrzeń na marzenia, na dobrą książkę, film, relaks, wreszcie - na tak ważne badania profilaktyczne? Kampania "Sekrety Życia" pomaga kobiecie przyjrzeć się sobie i wygospodarować więcej czas dla samej siebie – mówi Olga Bończyk.

"Uważam, że takie kampanie są niezbędne! Po pierwsze uświadamiają kobiety, dają im poczucie siły, bliskości i jedności. Pokazują, że nie są osamotnione w swoich marzeniach i celach. Tłumaczą, że warto dbać o siebie, swoje zdrowie i własne aspiracje. W gonitwie codziennego dnia zapominamy o tym. Z przyjemnością wsparłam "Sekrety Życia", bo akcja dba o polskie kobiety" – mówi Agata Młynarska.

Kampania potrwa do listopada. Gwiazdy pojawiają się na bilbordach, w materiałach prasowych, i radiowych oraz w Internecie jako autorytety kobiet, a obok nich eksperci (m.in. lekarze, psycholodzy, amazonki). Całość początkuje ogólnopolską dyskusję na temat świadomego życia kobiet. Równocześnie z działaniami zewnętrznymi na rynku pojawiły się gadżety akcji – naklejki, breloki, lusterka z „Sekretami Życia”.

Sponsorem i partnerem strategicznym akcji jest firma Mokate, która angażuje się w akcję nie tylko jako sponsor kampanii zewnętrznej, lecz także na poziomie kontaktu bezpośredniego z klientem poprzez najpopularniejszy swój produkt Mokate Cappuccino.

W opakowaniach Mokate Cappucino, w sklepach, na terenie całej Polski, znalazły się naklejki z „Sekretami Życia”. Miejsca sprzedaży zostały oznakowane specjalnymi plakatami kampanii. Czynne włączenie się do akcji sklepów będzie nagradzane wyróżnieniami dla placówek odpowiedzialnych społecznie. Część dochodu ze sprzedaży Mokate Cappuccino oznaczonego „Sekretami Życia” zostanie przekazana na rzecz Federacji Stowarzyszeń „Amazonki”.

- Zawsze dbaliśmy o kobiety w sposób szczególny – mówi Teresa Mokrysz, właścicielka firmy Mokate. Z ogromną przyjemnością wspieramy więc akcję „Sekrety Życia” skierowaną do polskich kobiet, bo po prostu - zdrowie jest najważniejsze. Będąc w pełni sił jesteśmy w stanie realizować wszystkie, nawet najśmielsze marzenia i żyć pełnią życia.

Partnerzy medialni:
Jedynka Program 1 Polskiego Radia , Super Express, wp.pl, kobieta.wp.pl
Patroni medialni:
AMS, Przyjaciółka, Pani domu, Vita, polki.pl, nk.pl, Party, Flesz

Źródło artykułu: Informacja prasowa

Wybrane dla Ciebie

Zabrała głos w sprawie nocnej prohibicji. "To jest zabójstwo dla mózgu"
Zabrała głos w sprawie nocnej prohibicji. "To jest zabójstwo dla mózgu"
Najlepsza temperatura do snu. Tak podkręcisz metabolizm
Najlepsza temperatura do snu. Tak podkręcisz metabolizm
Znów zachwyciła kreacją. Postawiła na czerwień i ażurowe wzory
Znów zachwyciła kreacją. Postawiła na czerwień i ażurowe wzory
Już może wlatywać do domów. Pod żadnym pozorem nie dotykaj
Już może wlatywać do domów. Pod żadnym pozorem nie dotykaj
Nie miała objawów. Przy rutynowym badaniu prawda wyszła na jaw
Nie miała objawów. Przy rutynowym badaniu prawda wyszła na jaw
Olśniła w jesiennej stylizacji. Jej buty to prawdziwy hit
Olśniła w jesiennej stylizacji. Jej buty to prawdziwy hit
Witasz się tak z obcym psem? Dajesz mu komunikat "zrobię ci krzywdę"
Witasz się tak z obcym psem? Dajesz mu komunikat "zrobię ci krzywdę"
"Odesłany z sali operacyjnej". Miał przejść ryzykowny zabieg
"Odesłany z sali operacyjnej". Miał przejść ryzykowny zabieg
Grał w serialu "Siódme niebo". Nagranie żony złamało mu karierę
Grał w serialu "Siódme niebo". Nagranie żony złamało mu karierę
"Wstydziliśmy się". Dziś nie ukrywa, z jakich zabiegów korzysta
"Wstydziliśmy się". Dziś nie ukrywa, z jakich zabiegów korzysta
Wpływ skarpetek na zasypianie. Naukowcy przeprowadzili badania
Wpływ skarpetek na zasypianie. Naukowcy przeprowadzili badania
Nie używaj po terminie. Wiele osób nie ma pojęcia
Nie używaj po terminie. Wiele osób nie ma pojęcia