Blisko ludziPorównała róż do policzków za 3 zł z różem za 109 zł. Wynik testu jest zaskakujący

Porównała róż do policzków za 3 zł z różem za 109 zł. Wynik testu jest zaskakujący

Tiktokerka, zajmująca się tworzeniem kontentu głównie o tematyce makijażowej i podróżniczej, w jednym z filmików zrobiła test, w którym porównała róże do policzków w sztyfcie. Jeden z nich kosztował 3 zł, a drugi aż 109 zł. Nagranie okazało się absolutnym hitem. Obejrzało je do tej pory ponad 1,7 miliona osób. Warto sprawdzić, co odkryła tiktokerka.

Tiktokerka zrobiła test różów do policzków
Tiktokerka zrobiła test różów do policzków
Źródło zdjęć: © TikTok

22.10.2021 16:23

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Tiktokerka Weronika Jaguś w jednym z filmików na swoim koncie przeprowadziła test różów do policzków w sztyfcie, czyli "sticku", który bardzo chcieli zobaczyć jej obserwatorzy. Dziewczyna porównała róż z wyższej półki marki Pixi za 109 zł z różem popularnej marki drogeryjnej Eveline, który kosztował jedynie 2,99 zł. Cena drugiego produktu wynikała z przeceny, jednak na stronie internetowej Eveline w regularnej sprzedaży kosztuje niewiele więcej, bo tylko 6,90 zł. Tiktokerka postanowiła sprawdzić, czy coś jeszcze oprócz ceny różni te dwa produkty i czy warto zdecydować się na ten droższy. 

Porównała produkty, których cena różniła się o ponad 100 zł 

Weronika Jaguś wybrała podobne odcienie różów dwóch marek i na nagraniu nałożyła je na kości policzkowe, a następnie rozblendowała gąbeczką. "Obydwa sticki musiałam dokładać w trakcie aplikacji, bo przy blendowaniu traciły na intensywności, ale w tym momencie są mega podobne i praktycznie nie widzę żadnej różnicy" – stwierdziła tiktokerka. 

Następnie dziewczyna dokończyła makijaż i w drugiej części filmiku powróciła z wnioskami. "Jeśli chodzi o te dwa róże, to różnica pomiędzy nimi jest praktycznie niezauważalna, także nie zastanawiałabym się dłużej nad tym stickiem z Eveline" – powiedziała.  

Użytkowniczki TikToka nie dowierzały 

Wiele dziewczyn było w szoku, że dobry produkt może kosztować tylko 2,99 zł. Swoje niedowierzanie oraz entuzjazm wyrażały w komentarzach pod filmikiem. "Bo czasami to co droższe, wcale nie oznacza, że jest lepsze. To samo jest z tuszami do rzęs", "Ten z Eveline jest mega, używam go na co dzień", "Każdy drogi produkt ma swój groszowy zamiennik, który jest niemal taki sam". 

Jednak niektóre stwierdziły, że różnica w cenie musi z czegoś wynikać. Podejrzewały, że za niską ceną różu z Eveline może się kryć kiepski skład. "Skład normalny, nie martw się. Nie jest to skład taki, jak kosmetyków z chińczyka" – odpowiedziała na te wątpliwości jednak z użytkowniczek TikToka. Natomiast inne powątpiewały w trwałość tańszego produktu, który ich zdaniem mógł wyglądać ładnie na skórze przez pierwszą godzinę, lecz nie utrzymałby się cały dzień. "Nie ma między nimi większej różnicy w trwałości" – zapewniła autorka filmiku w sekcji komentarzy. 

Drogie użytkowniczki, mamy dla Was otwartą rekrutację do testowania kosmetyków marki Ziaja. Jeśli macie ochotę dostać zestaw kosmetyków i sprawdzić, jak działają, zgłoszenia zbierane są Tutaj

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl.

Źródło artykułu:WP Kobieta
tiktokróż do policzkówmakijaż
Komentarze (0)