Blisko ludziPoszła zmienić fryzurę. Efekt doprowadził ją do łez

Poszła zmienić fryzurę. Efekt doprowadził ją do łez

Młoda amerykańska tiktokerka autumnsumner43 chciała zmienić fryzurę. Niestety, fryzjer nie spełnił jej oczekiwań, a efekt doprowadza ją do łez. Musisz to zobaczyć.

tiktokerka @autumnsumner43
tiktokerka @autumnsumner43
Źródło zdjęć: © Instagram

13.06.2021 11:54

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Amerykanka pod pseudonimem autumnsumner43 poszła do salonu fryzjerskiego, aby zmienić fryzurę. To, co z jej włosami zrobił fryzjer, jest porażką. Dziewczyna teraz chce się ogolić na łyso.

Nieudana zmiana fryzury i miliony odsłon na TikToku

Tiktokerka autumnsumner43 tą bolesną dla niej historią podzieliła się z fanami na TikToku. Zamieszczony przez nią krótki filmik tak się spodobał użytkownikom mediów społecznościowych, że obejrzeli go już ponad 2 miliony razy. I jest hitem wśród wszystkich filmików zamieszczanych przez dziewczynę.

Autumnsumner43 w nagraniu wyjaśniła, że chciała trochę odświeżyć włosy. Spodobała jej się fryzura, która jest uważana za modną w 2021 roku. Dziewczyna na nagraniu pokazała, jak wyglądała przed nową fryzurą i jak wygląda po cięciu. Niestety okazuje się, że fryzjerka zupełnie nie zrozumiała, o co dziewczynie chodziło. Cięcie zrobiła po swojemu, a ostateczna fryzura nawet nie przypomina, tego, czego oczekiwała młoda tiktokerka.

TikTok co to w ogóle jest?

TikTok to jedna z najpopularniejszych aplikacji pobieranych na smartfony. W 2019 roku zrównała się, a nawet wyprzedziła ilość pobrań innych najpopularniejszych platform społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram czy Youtube.

Najpopularniejszych twórców na TikToku śledzi po kilka, kilkanaście czy nawet kilkadziesiąt milionów osób.

TikTok – co można tam obejrzeć?

O ile sama idea krótkich filmików nie jest nowa – mamy przecież Instastory, czy Snapchata, o tyle TikTok wyróżnia się sposobem angażowania swoich widzów.

Cała potęga TikToka wynika z dość oryginalnego podejścia do powielania treści. Dla przykładu: na YouTube czy choćby w tradycyjnej telewizji widz szuka zróżnicowanych treści i ogólnie rzecz biorąc, powielanie tego samego pomysłu jest bardzo źle widziane. A TikTok właśnie takim powielaniem wygrywa i wprowadza nową jakość.

Siłą i motorem napędowym TikToka są tzw. trendy i challenge, czyli różne mody i wyzwania i to one są fundamentem TikToka.

Zapraszamy na grupę FB - #Wszechmocne. To tu będziemy informować na bieżąco o terminach webinarów, wywiadach, nowych historiach. Dołączcie do nas i zaproście wszystkie znajome. Czekamy na was!

Chętnie poznamy wasze historie, podzielcie się nimi z nami i wyślijcie na adres: wszechmocna_to_ja@grupawp.pl

Komentarze (61)