Świnka Piggy w kampanii kolorowych torebek
Marka Kate Spade słynie z zamiłowania do kolorowych i zabawnych akcentów, które wykorzystuje do tworzenia akcesoriów. Marka, której popularność pozwala konkurować z samym Michaelem Korsem, postanowiła zaangażować do swojej najnowszej kampanii kultową postać. Jest nią sama świnka Piggy, którą część z nas pamięta jeszcze z czasów dzieciństwa. Wygląda na to, że telewizyjna modnisia po rozwodzie z popularnym Kermittem, rozwija się na gruncie modowym.
Get the look
Kultowa postać powraca
Znana z "Muppetów" Miss Piggy to najmodniejsza bajkowa postać z ekranu. Nic dziwnego, że stała się ona inspiracją do stworzenia całej kolekcji akcesoriów nawiązującej do jej wizerunku. Kolorowa linia "Disney Miss Piggy" obejmuje torby, portfele, naszyjniki, kolczyki czy pokrowce na telefon z podobieństwem modnej świnki.
W kampanii towarzyszą jej supermodelka Jourdan Dunn i stylistka, projektantka biżuterii oraz autorka kostiumów – Catherine Baba.
Kultowa postać powraca
- Czuję, że wybór Miss Piggy jest dla nas idealny - mówiła dyrektor kreatywna marki Kate Spade New York, Deborah Lloyd w wywiadzie dla "WWD". - Jest uosobieniem ciekawej, silnej, niezależnej, kuszącej, hipnotyzującej i kuszącej kobiety. Doskonale nadaje się do reprezentowania nas. Ona jest kwintesencją mody - podsumowała.
Kultowa postać powraca
Markę Kate Spade reklamowała ostatnio 94-letnia Iris Apfel - miłośniczka mody doceniana za wyczucie stylu przez największych kreatorów. Świnka Piggy uwielbia przyciągać uwagę kolorowymi ubraniami i rzucającą się w oczy biżuterią, dlatego też jej wizerunek jest chętnie wykorzystywany przez wielu projektantów.
Kultowa postać powraca
Co sądzicie o tej kampanii?