Syn Victorii i Davida Beckhamów w kampanii polskiej marki
Światło dzienne ujrzała wiosenno-letnia kampania 2015 polskiej marki Reserved z udziałem najstarszego syna Victorii i Davida Beckhamów - Brooklyna. Sesja wizerunkowa jest jego pierwszym tego typu przedsięwzięciem. Promowana jest w niej linia Young Fashion Lab, której podstawową inspiracją jest przede wszystkim sport.
Jak widać, Brooklyn Beckham poszedł w ślady swojego słynnego taty, które regularnie pojawia się jako model w kampaniach H&M, Belstaff czy Emporio Armani. Pierwsze doświadczenia z modelingiem ma za sobą również jego młodszy brat - Romeo, który został twarzą marki Burberry w wiosenno-letnim sezonie 2013.
Nie jest to pierwsza współpraca polskiej marki z zagranicznymi gwiazdami, bo w kampaniach Reserved pojawiały się już takie nazwiska jak m.in. Cara Delevingne, Georgia May Jagger czy Freja Beha Erichsen.
Zdjęcia do najnowszej sesji wizerunkowej wykonał polski fotograf Kacper Kasprzyk, w którego portfolio możemy znaleźć m.in. takie tytuły jak V Magazine, Vogue, Harper’s Bazaar, CR Fashion Book czy Dazed & Confused oraz lookbooki dla takich marek jak m.in. Acne Studios, Gucci, Balenciaga czy H&M.