Zuza Feliga - pomysłowa kampania młodej polskiej projektantki
Ciekawe wzornictw i przyciągające uwagę konstrukcje w kampanii młodej polskiej projektantki Zuzy Feligi autorstwa Daniela Jaroszka.
W tej ciekawej kolekcji spotykają się inspiracje kulturą i sztuką Wschodu, estetyka retro oraz futuryzm dekady lat 70. na wzór Osaka Expo, pierwszej japońskiej Wystawy Światowej. Na jej charakter duży wpływ miał również architektoniczny styl stworzony przez pochodzącą z Japonii grupę Metabolism oraz moda kojarzona ze słynną tokijską dzielnicą Harajuku.
Mini-kolekcja autorstwa młodej polskiej projektantki Zuzy Feligi, studentki czwartego roku Katedry Mody na warszawskiej ASP oraz laureatki ostatniej edycji konkursu OFF Fashion doczekała się właśnie swojej kampanii, której autorem jest polski fotograf Daniel Jaroszek. Co ciekawe, sesja wizerunkowa celowo stanowi kontrast dla japońskiej estetyki wszystkich projektów, które zostały zaprezentowane w retro wnętrzach przypominających amerykański pokój z lat 90.
Przyciągająca uwagę scenografia w połączeniu z wyrazistą kolekcją, pełną oryginalnych konstrukcji, świetnego wzornictwa i interesujących fasonów, zagwarantowały ciekawe efekty. W projektach pojawiają się ręcznie wykonane grafiki oraz szereg eksperymentów z tkaninami (druk cyfrowy, laserowe cięcia, haft maszynowy). Wśród detali można również zauważyć nawiązania do tradycyjnych strojów japońskich (pasy obi i hakamy).
Zajrzyjcie do naszej galerii i poznajcie świetną kolekcję utalentowanej młodej polskiej projektantki.
Instalacja "The reality of tomorrow" autorstwa marki ZUO CORP+
"Savage Beauty" - londyńska wystawa poświęcona twórczości Alexandra McQueena
Linda Evangelista w kampanii kanadyjskich domów towarowych
Zuza Feliga - pomysłowa kampania młodej polskiej projektantki
W tej ciekawej kolekcji spotykają się inspiracje kulturą i sztuką Wschodu, estetyka retro oraz futuryzm dekady lat 70. na wzór Osaka Expo, pierwszej japońskiej Wystawy Światowej. Na jej charakter duży wpływ miał również architektoniczny styl stworzony przez pochodzącą z Japonii grupę Metabolism oraz moda kojarzona ze słynną tokijską dzielnicą Harajuku.
Mini-kolekcja autorstwa młodej polskiej projektantki Zuzy Feligi, studentki czwartego roku Katedry Mody na warszawskiej ASP oraz laureatki ostatniej edycji konkursu OFF Fashion doczekała się właśnie swojej kampanii, której autorem jest polski fotograf Daniel Jaroszek. Co ciekawe, sesja wizerunkowa celowo stanowi kontrast dla japońskiej estetyki wszystkich projektów, które zostały zaprezentowane w retro wnętrzach przypominających amerykański pokój z lat 90.
Przyciągająca uwagę scenografia w połączeniu z wyrazistą kolekcją, pełną oryginalnych konstrukcji, świetnego wzornictwa i interesujących fasonów, zagwarantowały ciekawe efekty. W projektach pojawiają się ręcznie wykonane grafiki oraz szereg eksperymentów z tkaninami (druk cyfrowy, laserowe cięcia, haft maszynowy). Wśród detali można również zauważyć nawiązania do tradycyjnych strojów japońskich (pasy obi i hakamy).
Zajrzyjcie do naszej galerii i poznajcie świetną kolekcję utalentowanej młodej polskiej projektantki.
Zuza Feliga - pomysłowa kampania młodej polskiej projektantki
W tej ciekawej kolekcji spotykają się inspiracje kulturą i sztuką Wschodu, estetyka retro oraz futuryzm dekady lat 70. na wzór Osaka Expo, pierwszej japońskiej Wystawy Światowej. Na jej charakter duży wpływ miał również architektoniczny styl stworzony przez pochodzącą z Japonii grupę Metabolism oraz moda kojarzona ze słynną tokijską dzielnicą Harajuku.
Mini-kolekcja autorstwa młodej polskiej projektantki Zuzy Feligi, studentki czwartego roku Katedry Mody na warszawskiej ASP oraz laureatki ostatniej edycji konkursu OFF Fashion doczekała się właśnie swojej kampanii, której autorem jest polski fotograf Daniel Jaroszek. Co ciekawe, sesja wizerunkowa celowo stanowi kontrast dla japońskiej estetyki wszystkich projektów, które zostały zaprezentowane w retro wnętrzach przypominających amerykański pokój z lat 90.
Przyciągająca uwagę scenografia w połączeniu z wyrazistą kolekcją, pełną oryginalnych konstrukcji, świetnego wzornictwa i interesujących fasonów, zagwarantowały ciekawe efekty. W projektach pojawiają się ręcznie wykonane grafiki oraz szereg eksperymentów z tkaninami (druk cyfrowy, laserowe cięcia, haft maszynowy). Wśród detali można również zauważyć nawiązania do tradycyjnych strojów japońskich (pasy obi i hakamy).
Zajrzyjcie do naszej galerii i poznajcie świetną kolekcję utalentowanej młodej polskiej projektantki.
Instalacja "The reality of tomorrow" autorstwa marki ZUO CORP+
"Savage Beauty" - londyńska wystawa poświęcona twórczości Alexandra McQueena
Linda Evangelista w kampanii kanadyjskich domów towarowych
Zuza Feliga - pomysłowa kampania młodej polskiej projektantki
W tej ciekawej kolekcji spotykają się inspiracje kulturą i sztuką Wschodu, estetyka retro oraz futuryzm dekady lat 70. na wzór Osaka Expo, pierwszej japońskiej Wystawy Światowej. Na jej charakter duży wpływ miał również architektoniczny styl stworzony przez pochodzącą z Japonii grupę Metabolism oraz moda kojarzona ze słynną tokijską dzielnicą Harajuku.
Mini-kolekcja autorstwa młodej polskiej projektantki Zuzy Feligi, studentki czwartego roku Katedry Mody na warszawskiej ASP oraz laureatki ostatniej edycji konkursu OFF Fashion doczekała się właśnie swojej kampanii, której autorem jest polski fotograf Daniel Jaroszek. Co ciekawe, sesja wizerunkowa celowo stanowi kontrast dla japońskiej estetyki wszystkich projektów, które zostały zaprezentowane w retro wnętrzach przypominających amerykański pokój z lat 90.
Przyciągająca uwagę scenografia w połączeniu z wyrazistą kolekcją, pełną oryginalnych konstrukcji, świetnego wzornictwa i interesujących fasonów, zagwarantowały ciekawe efekty. W projektach pojawiają się ręcznie wykonane grafiki oraz szereg eksperymentów z tkaninami (druk cyfrowy, laserowe cięcia, haft maszynowy). Wśród detali można również zauważyć nawiązania do tradycyjnych strojów japońskich (pasy obi i hakamy).
Zajrzyjcie do naszej galerii i poznajcie świetną kolekcję utalentowanej młodej polskiej projektantki.
Zuza Feliga - pomysłowa kampania młodej polskiej projektantki
W tej ciekawej kolekcji spotykają się inspiracje kulturą i sztuką Wschodu, estetyka retro oraz futuryzm dekady lat 70. na wzór Osaka Expo, pierwszej japońskiej Wystawy Światowej. Na jej charakter duży wpływ miał również architektoniczny styl stworzony przez pochodzącą z Japonii grupę Metabolism oraz moda kojarzona ze słynną tokijską dzielnicą Harajuku.
Mini-kolekcja autorstwa młodej polskiej projektantki Zuzy Feligi, studentki czwartego roku Katedry Mody na warszawskiej ASP oraz laureatki ostatniej edycji konkursu OFF Fashion doczekała się właśnie swojej kampanii, której autorem jest polski fotograf Daniel Jaroszek. Co ciekawe, sesja wizerunkowa celowo stanowi kontrast dla japońskiej estetyki wszystkich projektów, które zostały zaprezentowane w retro wnętrzach przypominających amerykański pokój z lat 90.
Przyciągająca uwagę scenografia w połączeniu z wyrazistą kolekcją, pełną oryginalnych konstrukcji, świetnego wzornictwa i interesujących fasonów, zagwarantowały ciekawe efekty. W projektach pojawiają się ręcznie wykonane grafiki oraz szereg eksperymentów z tkaninami (druk cyfrowy, laserowe cięcia, haft maszynowy). Wśród detali można również zauważyć nawiązania do tradycyjnych strojów japońskich (pasy obi i hakamy).
Zajrzyjcie do naszej galerii i poznajcie świetną kolekcję utalentowanej młodej polskiej projektantki.
Instalacja "The reality of tomorrow" autorstwa marki ZUO CORP+
"Savage Beauty" - londyńska wystawa poświęcona twórczości Alexandra McQueena
Linda Evangelista w kampanii kanadyjskich domów towarowych
Zuza Feliga - pomysłowa kampania młodej polskiej projektantki
W tej ciekawej kolekcji spotykają się inspiracje kulturą i sztuką Wschodu, estetyka retro oraz futuryzm dekady lat 70. na wzór Osaka Expo, pierwszej japońskiej Wystawy Światowej. Na jej charakter duży wpływ miał również architektoniczny styl stworzony przez pochodzącą z Japonii grupę Metabolism oraz moda kojarzona ze słynną tokijską dzielnicą Harajuku.
Mini-kolekcja autorstwa młodej polskiej projektantki Zuzy Feligi, studentki czwartego roku Katedry Mody na warszawskiej ASP oraz laureatki ostatniej edycji konkursu OFF Fashion doczekała się właśnie swojej kampanii, której autorem jest polski fotograf Daniel Jaroszek. Co ciekawe, sesja wizerunkowa celowo stanowi kontrast dla japońskiej estetyki wszystkich projektów, które zostały zaprezentowane w retro wnętrzach przypominających amerykański pokój z lat 90.
Przyciągająca uwagę scenografia w połączeniu z wyrazistą kolekcją, pełną oryginalnych konstrukcji, świetnego wzornictwa i interesujących fasonów, zagwarantowały ciekawe efekty. W projektach pojawiają się ręcznie wykonane grafiki oraz szereg eksperymentów z tkaninami (druk cyfrowy, laserowe cięcia, haft maszynowy). Wśród detali można również zauważyć nawiązania do tradycyjnych strojów japońskich (pasy obi i hakamy).
Zajrzyjcie do naszej galerii i poznajcie świetną kolekcję utalentowanej młodej polskiej projektantki.
Zuza Feliga - pomysłowa kampania młodej polskiej projektantki
W tej ciekawej kolekcji spotykają się inspiracje kulturą i sztuką Wschodu, estetyka retro oraz futuryzm dekady lat 70. na wzór Osaka Expo, pierwszej japońskiej Wystawy Światowej. Na jej charakter duży wpływ miał również architektoniczny styl stworzony przez pochodzącą z Japonii grupę Metabolism oraz moda kojarzona ze słynną tokijską dzielnicą Harajuku.
Mini-kolekcja autorstwa młodej polskiej projektantki Zuzy Feligi, studentki czwartego roku Katedry Mody na warszawskiej ASP oraz laureatki ostatniej edycji konkursu OFF Fashion doczekała się właśnie swojej kampanii, której autorem jest polski fotograf Daniel Jaroszek. Co ciekawe, sesja wizerunkowa celowo stanowi kontrast dla japońskiej estetyki wszystkich projektów, które zostały zaprezentowane w retro wnętrzach przypominających amerykański pokój z lat 90.
Przyciągająca uwagę scenografia w połączeniu z wyrazistą kolekcją, pełną oryginalnych konstrukcji, świetnego wzornictwa i interesujących fasonów, zagwarantowały ciekawe efekty. W projektach pojawiają się ręcznie wykonane grafiki oraz szereg eksperymentów z tkaninami (druk cyfrowy, laserowe cięcia, haft maszynowy). Wśród detali można również zauważyć nawiązania do tradycyjnych strojów japońskich (pasy obi i hakamy).
Zajrzyjcie do naszej galerii i poznajcie świetną kolekcję utalentowanej młodej polskiej projektantki.
Instalacja "The reality of tomorrow" autorstwa marki ZUO CORP+
"Savage Beauty" - londyńska wystawa poświęcona twórczości Alexandra McQueena
Linda Evangelista w kampanii kanadyjskich domów towarowych
Zuza Feliga - pomysłowa kampania młodej polskiej projektantki
W tej ciekawej kolekcji spotykają się inspiracje kulturą i sztuką Wschodu, estetyka retro oraz futuryzm dekady lat 70. na wzór Osaka Expo, pierwszej japońskiej Wystawy Światowej. Na jej charakter duży wpływ miał również architektoniczny styl stworzony przez pochodzącą z Japonii grupę Metabolism oraz moda kojarzona ze słynną tokijską dzielnicą Harajuku.
Mini-kolekcja autorstwa młodej polskiej projektantki Zuzy Feligi, studentki czwartego roku Katedry Mody na warszawskiej ASP oraz laureatki ostatniej edycji konkursu OFF Fashion doczekała się właśnie swojej kampanii, której autorem jest polski fotograf Daniel Jaroszek. Co ciekawe, sesja wizerunkowa celowo stanowi kontrast dla japońskiej estetyki wszystkich projektów, które zostały zaprezentowane w retro wnętrzach przypominających amerykański pokój z lat 90.
Przyciągająca uwagę scenografia w połączeniu z wyrazistą kolekcją, pełną oryginalnych konstrukcji, świetnego wzornictwa i interesujących fasonów, zagwarantowały ciekawe efekty. W projektach pojawiają się ręcznie wykonane grafiki oraz szereg eksperymentów z tkaninami (druk cyfrowy, laserowe cięcia, haft maszynowy). Wśród detali można również zauważyć nawiązania do tradycyjnych strojów japońskich (pasy obi i hakamy).
Zajrzyjcie do naszej galerii i poznajcie świetną kolekcję utalentowanej młodej polskiej projektantki.