UrodaBeauty Inspektor w Warszawie

Beauty Inspektor w Warszawie

Beauty Inspektor w Warszawie

Beauty Inspektor tym razem wkroczył do salonu beauty w Warszawie. Mimo tego, że na pierwszy rzut oka salon prezentuje się dobrze, to wnikliwe oko inspektora dostrzegło powody niepowodzenia finansowego właścicieli.

Beauty Inspektor tym razem wkroczył do salonu beauty w Warszawie. Mimo tego, że na pierwszy rzut oka salon prezentuje się dobrze, to wnikliwe oko inspektora dostrzegło powody niepowodzenia finansowego właścicieli.

Od razu można zauważyć pierwszy błąd planowania - właściciele z zawodu fryzjerzy i cenieni specjaliści w swoim fachu, przed kilku laty chcieli uzupełnić ofertę o zabiegi kosmetyczne. Zainwestowali w tym kierunku spore pieniądze, przygotowali schludne miejsce, ale... ilość klientów nie powiększała się z roku na rok, a nieserwisowany sprzęt nie sprzyjał efektowności zabiegów. To niestety jest częsty błąd właścicieli biznesu beauty - "zainwestujmy a klienci sami przyjdą". Jak się okazuje o biznes trzeba dbać - o promocję na zewnątrz, a także o wystrój salonu, który przyciągnie uwagę klientów. Nie bez znaczenia jest także jakość urządzeń, o które trzeba regularnie serwisować, jak i szczegóły tj. czystość, zdatność kosmetyków do użycia i sposób ich przechowywania.

Dla tego salonu przełomowym stało się wprowadzenie nowego zabiegu, szczególnie, że dawno żaden klient nie słyszał tu słowa "nowość". Kalina Ben Sira zaproponowała zabieg na twarz o natychmiastowym efekcie tzw. "bankietowy", który będzie doskonałym uzupełnieniem dla klientów przychodzących po usługi fryzjerskie. Menu uzupełniono także o profesjonalne zabiegi wyszczuplające ciało i niwelujące zmarszczki i blizny na twarzy.

Koniecznym krokiem było także zaznaczenie obecności strefy kosmetyki - do tej pory nie dało się tego zauważyć, ponieważ dominował wystrój związany z salonem fryzjerskim. Dlatego prowadzono nowe kosmetyki, które zostały wyeksponowane do przyciągnięcia uwagi klienta.

Te zmiany wprowadziły powiew świeżości do zakurzonej już oferty salonu Tolak. Spodziewamy się, że w połączeniu z dodatkowymi szkoleniami ze sprzedaży i marketingu salon wprowadzą ten biznes na nowe tory.

Mariusz Nieścior
Spa Inspirations

1 / 11

Salon Fryzjersko-Kosmetyczny Tolak

Obraz

Beauty Inspektor tym razem wkroczył do salonu beauty w Warszawie. Mimo tego, że na pierwszy rzut oka salon prezentuje się dobrze, to wnikliwe oko inspektora dostrzegło powody niepowodzenia finansowego właścicieli.

Od razu można zauważyć pierwszy błąd planowania - właściciele z zawodu fryzjerzy i cenieni specjaliści w swoim fachu, przed kilku laty chcieli uzupełnić ofertę o zabiegi kosmetyczne. Zainwestowali w tym kierunku spore pieniądze, przygotowali schludne miejsce, ale... ilość klientów nie powiększała się z roku na rok, a nieserwisowany sprzęt nie sprzyjał efektowności zabiegów. To niestety jest częsty błąd właścicieli biznesu beauty - "zainwestujmy a klienci sami przyjdą". Jak się okazuje o biznes trzeba dbać - o promocję na zewnątrz, a także o wystrój salonu, który przyciągnie uwagę klientów. Nie bez znaczenia jest także jakość urządzeń, o które trzeba regularnie serwisować, jak i szczegóły tj. czystość, zdatność kosmetyków do użycia i sposób ich przechowywania.

Dla tego salonu przełomowym stało się wprowadzenie nowego zabiegu, szczególnie, że dawno żaden klient nie słyszał tu słowa "nowość". Kalina Ben Sira zaproponowała zabieg na twarz o natychmiastowym efekcie tzw. "bankietowy", który będzie doskonałym uzupełnieniem dla klientów przychodzących po usługi fryzjerskie. Menu uzupełniono także o profesjonalne zabiegi wyszczuplające ciało i niwelujące zmarszczki i blizny na twarzy.

Koniecznym krokiem było także zaznaczenie obecności strefy kosmetyki - do tej pory nie dało się tego zauważyć, ponieważ dominował wystrój związany z salonem fryzjerskim. Dlatego prowadzono nowe kosmetyki, które zostały wyeksponowane do przyciągnięcia uwagi klienta.

Te zmiany wprowadziły powiew świeżości do zakurzonej już oferty salonu Tolak. Spodziewamy się, że w połączeniu z dodatkowymi szkoleniami ze sprzedaży i marketingu salon wprowadzą ten biznes na nowe tory.

Mariusz Nieścior
Spa Inspirations

2 / 11

Salon Fryzjersko-Kosmetyczny Tolak

Obraz

Beauty Inspektor tym razem wkroczył do salonu beauty w Warszawie. Mimo tego, że na pierwszy rzut oka salon prezentuje się dobrze, to wnikliwe oko inspektora dostrzegło powody niepowodzenia finansowego właścicieli.

Od razu można zauważyć pierwszy błąd planowania - właściciele z zawodu fryzjerzy i cenieni specjaliści w swoim fachu, przed kilku laty chcieli uzupełnić ofertę o zabiegi kosmetyczne. Zainwestowali w tym kierunku spore pieniądze, przygotowali schludne miejsce, ale... ilość klientów nie powiększała się z roku na rok, a nieserwisowany sprzęt nie sprzyjał efektowności zabiegów. To niestety jest częsty błąd właścicieli biznesu beauty - "zainwestujmy a klienci sami przyjdą". Jak się okazuje o biznes trzeba dbać - o promocję na zewnątrz, a także o wystrój salonu, który przyciągnie uwagę klientów. Nie bez znaczenia jest także jakość urządzeń, o które trzeba regularnie serwisować, jak i szczegóły tj. czystość, zdatność kosmetyków do użycia i sposób ich przechowywania.

Dla tego salonu przełomowym stało się wprowadzenie nowego zabiegu, szczególnie, że dawno żaden klient nie słyszał tu słowa "nowość". Kalina Ben Sira zaproponowała zabieg na twarz o natychmiastowym efekcie tzw. "bankietowy", który będzie doskonałym uzupełnieniem dla klientów przychodzących po usługi fryzjerskie. Menu uzupełniono także o profesjonalne zabiegi wyszczuplające ciało i niwelujące zmarszczki i blizny na twarzy.

Koniecznym krokiem było także zaznaczenie obecności strefy kosmetyki - do tej pory nie dało się tego zauważyć, ponieważ dominował wystrój związany z salonem fryzjerskim. Dlatego prowadzono nowe kosmetyki, które zostały wyeksponowane do przyciągnięcia uwagi klienta.

Te zmiany wprowadziły powiew świeżości do zakurzonej już oferty salonu Tolak. Spodziewamy się, że w połączeniu z dodatkowymi szkoleniami ze sprzedaży i marketingu salon wprowadzą ten biznes na nowe tory.

Mariusz Nieścior
Spa Inspirations

3 / 11

Salon Fryzjersko-Kosmetyczny Tolak

Obraz

Beauty Inspektor tym razem wkroczył do salonu beauty w Warszawie. Mimo tego, że na pierwszy rzut oka salon prezentuje się dobrze, to wnikliwe oko inspektora dostrzegło powody niepowodzenia finansowego właścicieli.

Od razu można zauważyć pierwszy błąd planowania - właściciele z zawodu fryzjerzy i cenieni specjaliści w swoim fachu, przed kilku laty chcieli uzupełnić ofertę o zabiegi kosmetyczne. Zainwestowali w tym kierunku spore pieniądze, przygotowali schludne miejsce, ale... ilość klientów nie powiększała się z roku na rok, a nieserwisowany sprzęt nie sprzyjał efektowności zabiegów. To niestety jest częsty błąd właścicieli biznesu beauty - "zainwestujmy a klienci sami przyjdą". Jak się okazuje o biznes trzeba dbać - o promocję na zewnątrz, a także o wystrój salonu, który przyciągnie uwagę klientów. Nie bez znaczenia jest także jakość urządzeń, o które trzeba regularnie serwisować, jak i szczegóły tj. czystość, zdatność kosmetyków do użycia i sposób ich przechowywania.

Dla tego salonu przełomowym stało się wprowadzenie nowego zabiegu, szczególnie, że dawno żaden klient nie słyszał tu słowa "nowość". Kalina Ben Sira zaproponowała zabieg na twarz o natychmiastowym efekcie tzw. "bankietowy", który będzie doskonałym uzupełnieniem dla klientów przychodzących po usługi fryzjerskie. Menu uzupełniono także o profesjonalne zabiegi wyszczuplające ciało i niwelujące zmarszczki i blizny na twarzy.

Koniecznym krokiem było także zaznaczenie obecności strefy kosmetyki - do tej pory nie dało się tego zauważyć, ponieważ dominował wystrój związany z salonem fryzjerskim. Dlatego prowadzono nowe kosmetyki, które zostały wyeksponowane do przyciągnięcia uwagi klienta.

Te zmiany wprowadziły powiew świeżości do zakurzonej już oferty salonu Tolak. Spodziewamy się, że w połączeniu z dodatkowymi szkoleniami ze sprzedaży i marketingu salon wprowadzą ten biznes na nowe tory.

Mariusz Nieścior
Spa Inspirations

4 / 11

Salon Fryzjersko-Kosmetyczny Tolak

Obraz

Beauty Inspektor tym razem wkroczył do salonu beauty w Warszawie. Mimo tego, że na pierwszy rzut oka salon prezentuje się dobrze, to wnikliwe oko inspektora dostrzegło powody niepowodzenia finansowego właścicieli.

Od razu można zauważyć pierwszy błąd planowania - właściciele z zawodu fryzjerzy i cenieni specjaliści w swoim fachu, przed kilku laty chcieli uzupełnić ofertę o zabiegi kosmetyczne. Zainwestowali w tym kierunku spore pieniądze, przygotowali schludne miejsce, ale... ilość klientów nie powiększała się z roku na rok, a nieserwisowany sprzęt nie sprzyjał efektowności zabiegów. To niestety jest częsty błąd właścicieli biznesu beauty - "zainwestujmy a klienci sami przyjdą". Jak się okazuje o biznes trzeba dbać - o promocję na zewnątrz, a także o wystrój salonu, który przyciągnie uwagę klientów. Nie bez znaczenia jest także jakość urządzeń, o które trzeba regularnie serwisować, jak i szczegóły tj. czystość, zdatność kosmetyków do użycia i sposób ich przechowywania.

Dla tego salonu przełomowym stało się wprowadzenie nowego zabiegu, szczególnie, że dawno żaden klient nie słyszał tu słowa "nowość". Kalina Ben Sira zaproponowała zabieg na twarz o natychmiastowym efekcie tzw. "bankietowy", który będzie doskonałym uzupełnieniem dla klientów przychodzących po usługi fryzjerskie. Menu uzupełniono także o profesjonalne zabiegi wyszczuplające ciało i niwelujące zmarszczki i blizny na twarzy.

Koniecznym krokiem było także zaznaczenie obecności strefy kosmetyki - do tej pory nie dało się tego zauważyć, ponieważ dominował wystrój związany z salonem fryzjerskim. Dlatego prowadzono nowe kosmetyki, które zostały wyeksponowane do przyciągnięcia uwagi klienta.

Te zmiany wprowadziły powiew świeżości do zakurzonej już oferty salonu Tolak. Spodziewamy się, że w połączeniu z dodatkowymi szkoleniami ze sprzedaży i marketingu salon wprowadzą ten biznes na nowe tory.

Mariusz Nieścior
Spa Inspirations

5 / 11

Salon Fryzjersko-Kosmetyczny Tolak

Obraz

Beauty Inspektor tym razem wkroczył do salonu beauty w Warszawie. Mimo tego, że na pierwszy rzut oka salon prezentuje się dobrze, to wnikliwe oko inspektora dostrzegło powody niepowodzenia finansowego właścicieli.

Od razu można zauważyć pierwszy błąd planowania - właściciele z zawodu fryzjerzy i cenieni specjaliści w swoim fachu, przed kilku laty chcieli uzupełnić ofertę o zabiegi kosmetyczne. Zainwestowali w tym kierunku spore pieniądze, przygotowali schludne miejsce, ale... ilość klientów nie powiększała się z roku na rok, a nieserwisowany sprzęt nie sprzyjał efektowności zabiegów. To niestety jest częsty błąd właścicieli biznesu beauty - "zainwestujmy a klienci sami przyjdą". Jak się okazuje o biznes trzeba dbać - o promocję na zewnątrz, a także o wystrój salonu, który przyciągnie uwagę klientów. Nie bez znaczenia jest także jakość urządzeń, o które trzeba regularnie serwisować, jak i szczegóły tj. czystość, zdatność kosmetyków do użycia i sposób ich przechowywania.

Dla tego salonu przełomowym stało się wprowadzenie nowego zabiegu, szczególnie, że dawno żaden klient nie słyszał tu słowa "nowość". Kalina Ben Sira zaproponowała zabieg na twarz o natychmiastowym efekcie tzw. "bankietowy", który będzie doskonałym uzupełnieniem dla klientów przychodzących po usługi fryzjerskie. Menu uzupełniono także o profesjonalne zabiegi wyszczuplające ciało i niwelujące zmarszczki i blizny na twarzy.

Koniecznym krokiem było także zaznaczenie obecności strefy kosmetyki - do tej pory nie dało się tego zauważyć, ponieważ dominował wystrój związany z salonem fryzjerskim. Dlatego prowadzono nowe kosmetyki, które zostały wyeksponowane do przyciągnięcia uwagi klienta.

Te zmiany wprowadziły powiew świeżości do zakurzonej już oferty salonu Tolak. Spodziewamy się, że w połączeniu z dodatkowymi szkoleniami ze sprzedaży i marketingu salon wprowadzą ten biznes na nowe tory.

Mariusz Nieścior
Spa Inspirations

6 / 11

Salon Fryzjersko-Kosmetyczny Tolak

Obraz

Beauty Inspektor tym razem wkroczył do salonu beauty w Warszawie. Mimo tego, że na pierwszy rzut oka salon prezentuje się dobrze, to wnikliwe oko inspektora dostrzegło powody niepowodzenia finansowego właścicieli.

Od razu można zauważyć pierwszy błąd planowania - właściciele z zawodu fryzjerzy i cenieni specjaliści w swoim fachu, przed kilku laty chcieli uzupełnić ofertę o zabiegi kosmetyczne. Zainwestowali w tym kierunku spore pieniądze, przygotowali schludne miejsce, ale... ilość klientów nie powiększała się z roku na rok, a nieserwisowany sprzęt nie sprzyjał efektowności zabiegów. To niestety jest częsty błąd właścicieli biznesu beauty - "zainwestujmy a klienci sami przyjdą". Jak się okazuje o biznes trzeba dbać - o promocję na zewnątrz, a także o wystrój salonu, który przyciągnie uwagę klientów. Nie bez znaczenia jest także jakość urządzeń, o które trzeba regularnie serwisować, jak i szczegóły tj. czystość, zdatność kosmetyków do użycia i sposób ich przechowywania.

Dla tego salonu przełomowym stało się wprowadzenie nowego zabiegu, szczególnie, że dawno żaden klient nie słyszał tu słowa "nowość". Kalina Ben Sira zaproponowała zabieg na twarz o natychmiastowym efekcie tzw. "bankietowy", który będzie doskonałym uzupełnieniem dla klientów przychodzących po usługi fryzjerskie. Menu uzupełniono także o profesjonalne zabiegi wyszczuplające ciało i niwelujące zmarszczki i blizny na twarzy.

Koniecznym krokiem było także zaznaczenie obecności strefy kosmetyki - do tej pory nie dało się tego zauważyć, ponieważ dominował wystrój związany z salonem fryzjerskim. Dlatego prowadzono nowe kosmetyki, które zostały wyeksponowane do przyciągnięcia uwagi klienta.

Te zmiany wprowadziły powiew świeżości do zakurzonej już oferty salonu Tolak. Spodziewamy się, że w połączeniu z dodatkowymi szkoleniami ze sprzedaży i marketingu salon wprowadzą ten biznes na nowe tory.

Mariusz Nieścior
Spa Inspirations

7 / 11

Salon Fryzjersko-Kosmetyczny Tolak

Obraz

Beauty Inspektor tym razem wkroczył do salonu beauty w Warszawie. Mimo tego, że na pierwszy rzut oka salon prezentuje się dobrze, to wnikliwe oko inspektora dostrzegło powody niepowodzenia finansowego właścicieli.

Od razu można zauważyć pierwszy błąd planowania - właściciele z zawodu fryzjerzy i cenieni specjaliści w swoim fachu, przed kilku laty chcieli uzupełnić ofertę o zabiegi kosmetyczne. Zainwestowali w tym kierunku spore pieniądze, przygotowali schludne miejsce, ale... ilość klientów nie powiększała się z roku na rok, a nieserwisowany sprzęt nie sprzyjał efektowności zabiegów. To niestety jest częsty błąd właścicieli biznesu beauty - "zainwestujmy a klienci sami przyjdą". Jak się okazuje o biznes trzeba dbać - o promocję na zewnątrz, a także o wystrój salonu, który przyciągnie uwagę klientów. Nie bez znaczenia jest także jakość urządzeń, o które trzeba regularnie serwisować, jak i szczegóły tj. czystość, zdatność kosmetyków do użycia i sposób ich przechowywania.

Dla tego salonu przełomowym stało się wprowadzenie nowego zabiegu, szczególnie, że dawno żaden klient nie słyszał tu słowa "nowość". Kalina Ben Sira zaproponowała zabieg na twarz o natychmiastowym efekcie tzw. "bankietowy", który będzie doskonałym uzupełnieniem dla klientów przychodzących po usługi fryzjerskie. Menu uzupełniono także o profesjonalne zabiegi wyszczuplające ciało i niwelujące zmarszczki i blizny na twarzy.

Koniecznym krokiem było także zaznaczenie obecności strefy kosmetyki - do tej pory nie dało się tego zauważyć, ponieważ dominował wystrój związany z salonem fryzjerskim. Dlatego prowadzono nowe kosmetyki, które zostały wyeksponowane do przyciągnięcia uwagi klienta.

Te zmiany wprowadziły powiew świeżości do zakurzonej już oferty salonu Tolak. Spodziewamy się, że w połączeniu z dodatkowymi szkoleniami ze sprzedaży i marketingu salon wprowadzą ten biznes na nowe tory.

Mariusz Nieścior
Spa Inspirations

8 / 11

Salon Fryzjersko-Kosmetyczny Tolak

Obraz

Beauty Inspektor tym razem wkroczył do salonu beauty w Warszawie. Mimo tego, że na pierwszy rzut oka salon prezentuje się dobrze, to wnikliwe oko inspektora dostrzegło powody niepowodzenia finansowego właścicieli.

Od razu można zauważyć pierwszy błąd planowania - właściciele z zawodu fryzjerzy i cenieni specjaliści w swoim fachu, przed kilku laty chcieli uzupełnić ofertę o zabiegi kosmetyczne. Zainwestowali w tym kierunku spore pieniądze, przygotowali schludne miejsce, ale... ilość klientów nie powiększała się z roku na rok, a nieserwisowany sprzęt nie sprzyjał efektowności zabiegów. To niestety jest częsty błąd właścicieli biznesu beauty - "zainwestujmy a klienci sami przyjdą". Jak się okazuje o biznes trzeba dbać - o promocję na zewnątrz, a także o wystrój salonu, który przyciągnie uwagę klientów. Nie bez znaczenia jest także jakość urządzeń, o które trzeba regularnie serwisować, jak i szczegóły tj. czystość, zdatność kosmetyków do użycia i sposób ich przechowywania.

Dla tego salonu przełomowym stało się wprowadzenie nowego zabiegu, szczególnie, że dawno żaden klient nie słyszał tu słowa "nowość". Kalina Ben Sira zaproponowała zabieg na twarz o natychmiastowym efekcie tzw. "bankietowy", który będzie doskonałym uzupełnieniem dla klientów przychodzących po usługi fryzjerskie. Menu uzupełniono także o profesjonalne zabiegi wyszczuplające ciało i niwelujące zmarszczki i blizny na twarzy.

Koniecznym krokiem było także zaznaczenie obecności strefy kosmetyki - do tej pory nie dało się tego zauważyć, ponieważ dominował wystrój związany z salonem fryzjerskim. Dlatego prowadzono nowe kosmetyki, które zostały wyeksponowane do przyciągnięcia uwagi klienta.

Te zmiany wprowadziły powiew świeżości do zakurzonej już oferty salonu Tolak. Spodziewamy się, że w połączeniu z dodatkowymi szkoleniami ze sprzedaży i marketingu salon wprowadzą ten biznes na nowe tory.

Mariusz Nieścior
Spa Inspirations

9 / 11

Salon Fryzjersko-Kosmetyczny Tolak

Obraz

Beauty Inspektor tym razem wkroczył do salonu beauty w Warszawie. Mimo tego, że na pierwszy rzut oka salon prezentuje się dobrze, to wnikliwe oko inspektora dostrzegło powody niepowodzenia finansowego właścicieli.

Od razu można zauważyć pierwszy błąd planowania - właściciele z zawodu fryzjerzy i cenieni specjaliści w swoim fachu, przed kilku laty chcieli uzupełnić ofertę o zabiegi kosmetyczne. Zainwestowali w tym kierunku spore pieniądze, przygotowali schludne miejsce, ale... ilość klientów nie powiększała się z roku na rok, a nieserwisowany sprzęt nie sprzyjał efektowności zabiegów. To niestety jest częsty błąd właścicieli biznesu beauty - "zainwestujmy a klienci sami przyjdą". Jak się okazuje o biznes trzeba dbać - o promocję na zewnątrz, a także o wystrój salonu, który przyciągnie uwagę klientów. Nie bez znaczenia jest także jakość urządzeń, o które trzeba regularnie serwisować, jak i szczegóły tj. czystość, zdatność kosmetyków do użycia i sposób ich przechowywania.

Dla tego salonu przełomowym stało się wprowadzenie nowego zabiegu, szczególnie, że dawno żaden klient nie słyszał tu słowa "nowość". Kalina Ben Sira zaproponowała zabieg na twarz o natychmiastowym efekcie tzw. "bankietowy", który będzie doskonałym uzupełnieniem dla klientów przychodzących po usługi fryzjerskie. Menu uzupełniono także o profesjonalne zabiegi wyszczuplające ciało i niwelujące zmarszczki i blizny na twarzy.

Koniecznym krokiem było także zaznaczenie obecności strefy kosmetyki - do tej pory nie dało się tego zauważyć, ponieważ dominował wystrój związany z salonem fryzjerskim. Dlatego prowadzono nowe kosmetyki, które zostały wyeksponowane do przyciągnięcia uwagi klienta.

Te zmiany wprowadziły powiew świeżości do zakurzonej już oferty salonu Tolak. Spodziewamy się, że w połączeniu z dodatkowymi szkoleniami ze sprzedaży i marketingu salon wprowadzą ten biznes na nowe tory.

Mariusz Nieścior
Spa Inspirations

10 / 11

Salon Fryzjersko-Kosmetyczny Tolak

Obraz

Beauty Inspektor tym razem wkroczył do salonu beauty w Warszawie. Mimo tego, że na pierwszy rzut oka salon prezentuje się dobrze, to wnikliwe oko inspektora dostrzegło powody niepowodzenia finansowego właścicieli.

Od razu można zauważyć pierwszy błąd planowania - właściciele z zawodu fryzjerzy i cenieni specjaliści w swoim fachu, przed kilku laty chcieli uzupełnić ofertę o zabiegi kosmetyczne. Zainwestowali w tym kierunku spore pieniądze, przygotowali schludne miejsce, ale... ilość klientów nie powiększała się z roku na rok, a nieserwisowany sprzęt nie sprzyjał efektowności zabiegów. To niestety jest częsty błąd właścicieli biznesu beauty - "zainwestujmy a klienci sami przyjdą". Jak się okazuje o biznes trzeba dbać - o promocję na zewnątrz, a także o wystrój salonu, który przyciągnie uwagę klientów. Nie bez znaczenia jest także jakość urządzeń, o które trzeba regularnie serwisować, jak i szczegóły tj. czystość, zdatność kosmetyków do użycia i sposób ich przechowywania.

Dla tego salonu przełomowym stało się wprowadzenie nowego zabiegu, szczególnie, że dawno żaden klient nie słyszał tu słowa "nowość". Kalina Ben Sira zaproponowała zabieg na twarz o natychmiastowym efekcie tzw. "bankietowy", który będzie doskonałym uzupełnieniem dla klientów przychodzących po usługi fryzjerskie. Menu uzupełniono także o profesjonalne zabiegi wyszczuplające ciało i niwelujące zmarszczki i blizny na twarzy.

Koniecznym krokiem było także zaznaczenie obecności strefy kosmetyki - do tej pory nie dało się tego zauważyć, ponieważ dominował wystrój związany z salonem fryzjerskim. Dlatego prowadzono nowe kosmetyki, które zostały wyeksponowane do przyciągnięcia uwagi klienta.

Te zmiany wprowadziły powiew świeżości do zakurzonej już oferty salonu Tolak. Spodziewamy się, że w połączeniu z dodatkowymi szkoleniami ze sprzedaży i marketingu salon wprowadzą ten biznes na nowe tory.

Mariusz Nieścior
Spa Inspirations

11 / 11

Salon Fryzjersko-Kosmetyczny Tolak

Obraz

Beauty Inspektor tym razem wkroczył do salonu beauty w Warszawie. Mimo tego, że na pierwszy rzut oka salon prezentuje się dobrze, to wnikliwe oko inspektora dostrzegło powody niepowodzenia finansowego właścicieli.

Od razu można zauważyć pierwszy błąd planowania - właściciele z zawodu fryzjerzy i cenieni specjaliści w swoim fachu, przed kilku laty chcieli uzupełnić ofertę o zabiegi kosmetyczne. Zainwestowali w tym kierunku spore pieniądze, przygotowali schludne miejsce, ale... ilość klientów nie powiększała się z roku na rok, a nieserwisowany sprzęt nie sprzyjał efektowności zabiegów. To niestety jest częsty błąd właścicieli biznesu beauty - "zainwestujmy a klienci sami przyjdą". Jak się okazuje o biznes trzeba dbać - o promocję na zewnątrz, a także o wystrój salonu, który przyciągnie uwagę klientów. Nie bez znaczenia jest także jakość urządzeń, o które trzeba regularnie serwisować, jak i szczegóły tj. czystość, zdatność kosmetyków do użycia i sposób ich przechowywania.

Dla tego salonu przełomowym stało się wprowadzenie nowego zabiegu, szczególnie, że dawno żaden klient nie słyszał tu słowa "nowość". Kalina Ben Sira zaproponowała zabieg na twarz o natychmiastowym efekcie tzw. "bankietowy", który będzie doskonałym uzupełnieniem dla klientów przychodzących po usługi fryzjerskie. Menu uzupełniono także o profesjonalne zabiegi wyszczuplające ciało i niwelujące zmarszczki i blizny na twarzy.

Koniecznym krokiem było także zaznaczenie obecności strefy kosmetyki - do tej pory nie dało się tego zauważyć, ponieważ dominował wystrój związany z salonem fryzjerskim. Dlatego prowadzono nowe kosmetyki, które zostały wyeksponowane do przyciągnięcia uwagi klienta.

Te zmiany wprowadziły powiew świeżości do zakurzonej już oferty salonu Tolak. Spodziewamy się, że w połączeniu z dodatkowymi szkoleniami ze sprzedaży i marketingu salon wprowadzą ten biznes na nowe tory.

Mariusz Nieścior
Spa Inspirations

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)