ModaBerlin Big Star Stories w ujęciu Marcina Tyszki

Berlin Big Star Stories w ujęciu Marcina Tyszki

Berlin  Big Star Stories w ujęciu Marcina Tyszki

Berlin stał się kolejnym etapem podróży Big Star po wyjątkowych miastach Europy. W stolicy Niemiec, która w ostatnich latach utożsamiana jest z symbolem nowego, bardzo nowoczesnego podejścia do mody, stylu i designu, rozegrała się akcja najnowszej kampanii marki.

Berlin stał się kolejnym etapem podróży Big Star po wyjątkowych miastach Europy. W stolicy Niemiec, która w ostatnich latach utożsamiana jest z symbolem nowego, bardzo nowoczesnego podejścia do mody, stylu i designu, rozegrała się akcja najnowszej kampanii marki.

Na tle tętniącego artystycznym życiem miasta, Marcin Tyszka oddał niepowtarzalny, berliński charakter kolekcji Big Star. W sesji jesień-zima 2010/11 wzięli udział znani ze światowych wybiegów modele: Christina Gottshalk (Niemcy), Rhys Hobbins (Australia), oraz Johan Johanson (Szwecja).

Produktem podstawowym, który nadaje kolekcjom Big Star wyjątkowego charakteru pozostają niezmiennie jeansy. W kolekcji występują w standardowej grubości tkaniny. Mają mało widoczne przetarcia oraz delikatne podniszczenia co sprawia, iż wyglądają w tym sezonie bardzo naturalnie.

Dostępne w pełnej gamie kolorów (również odcień czerwony, zielony oraz szary) stanowią rzetelną bazę wielu stylizacji . Kolekcja zwraca uwagę różnorodnością fasonów od luźnych poprzez standardowe do nadal modnych i bardzo sexi ,rurek.

1 / 7

Berlin Big Star Stories

Obraz
© Materiały prasowe

Berlin stał się kolejnym etapem podróży Big Star po wyjątkowych miastach Europy. W stolicy Niemiec, która w ostatnich latach utożsamiana jest z symbolem nowego, bardzo nowoczesnego podejścia do mody, stylu i designu, rozegrała się akcja najnowszej kampanii marki.

Na tle tętniącego artystycznym życiem miasta, Marcin Tyszka oddał niepowtarzalny, berliński charakter kolekcji Big Star. W sesji jesień-zima 2010/11 wzięli udział znani ze światowych wybiegów modele: Christina Gottshalk (Niemcy), Rhys Hobbins (Australia), oraz Johan Johanson (Szwecja).

Produktem podstawowym, który nadaje kolekcjom Big Star wyjątkowego charakteru pozostają niezmiennie jeansy. W kolekcji występują w standardowej grubości tkaniny. Mają mało widoczne przetarcia oraz delikatne podniszczenia co sprawia, iż wyglądają w tym sezonie bardzo naturalnie.

Dostępne w pełnej gamie kolorów (również odcień czerwony, zielony oraz szary) stanowią rzetelną bazę wielu stylizacji . Kolekcja zwraca uwagę różnorodnością fasonów od luźnych poprzez standardowe do nadal modnych i bardzo sexi ,rurek.

2 / 7

Berlin Big Star Stories

Obraz
© Materiały prasowe

Berlin stał się kolejnym etapem podróży Big Star po wyjątkowych miastach Europy. W stolicy Niemiec, która w ostatnich latach utożsamiana jest z symbolem nowego, bardzo nowoczesnego podejścia do mody, stylu i designu, rozegrała się akcja najnowszej kampanii marki.

Na tle tętniącego artystycznym życiem miasta, Marcin Tyszka oddał niepowtarzalny, berliński charakter kolekcji Big Star. W sesji jesień-zima 2010/11 wzięli udział znani ze światowych wybiegów modele: Christina Gottshalk (Niemcy), Rhys Hobbins (Australia), oraz Johan Johanson (Szwecja).

Produktem podstawowym, który nadaje kolekcjom Big Star wyjątkowego charakteru pozostają niezmiennie jeansy. W kolekcji występują w standardowej grubości tkaniny. Mają mało widoczne przetarcia oraz delikatne podniszczenia co sprawia, iż wyglądają w tym sezonie bardzo naturalnie.

Dostępne w pełnej gamie kolorów (również odcień czerwony, zielony oraz szary) stanowią rzetelną bazę wielu stylizacji . Kolekcja zwraca uwagę różnorodnością fasonów od luźnych poprzez standardowe do nadal modnych i bardzo sexi ,rurek.

3 / 7

Berlin Big Star Stories

Obraz
© Materiały prasowe

Berlin stał się kolejnym etapem podróży Big Star po wyjątkowych miastach Europy. W stolicy Niemiec, która w ostatnich latach utożsamiana jest z symbolem nowego, bardzo nowoczesnego podejścia do mody, stylu i designu, rozegrała się akcja najnowszej kampanii marki.

Na tle tętniącego artystycznym życiem miasta, Marcin Tyszka oddał niepowtarzalny, berliński charakter kolekcji Big Star. W sesji jesień-zima 2010/11 wzięli udział znani ze światowych wybiegów modele: Christina Gottshalk (Niemcy), Rhys Hobbins (Australia), oraz Johan Johanson (Szwecja).

Produktem podstawowym, który nadaje kolekcjom Big Star wyjątkowego charakteru pozostają niezmiennie jeansy. W kolekcji występują w standardowej grubości tkaniny. Mają mało widoczne przetarcia oraz delikatne podniszczenia co sprawia, iż wyglądają w tym sezonie bardzo naturalnie.

Dostępne w pełnej gamie kolorów (również odcień czerwony, zielony oraz szary) stanowią rzetelną bazę wielu stylizacji . Kolekcja zwraca uwagę różnorodnością fasonów od luźnych poprzez standardowe do nadal modnych i bardzo sexi ,rurek.

4 / 7

Berlin Big Star Stories

Obraz
© Materiały prasowe

Berlin stał się kolejnym etapem podróży Big Star po wyjątkowych miastach Europy. W stolicy Niemiec, która w ostatnich latach utożsamiana jest z symbolem nowego, bardzo nowoczesnego podejścia do mody, stylu i designu, rozegrała się akcja najnowszej kampanii marki.

Na tle tętniącego artystycznym życiem miasta, Marcin Tyszka oddał niepowtarzalny, berliński charakter kolekcji Big Star. W sesji jesień-zima 2010/11 wzięli udział znani ze światowych wybiegów modele: Christina Gottshalk (Niemcy), Rhys Hobbins (Australia), oraz Johan Johanson (Szwecja).

Produktem podstawowym, który nadaje kolekcjom Big Star wyjątkowego charakteru pozostają niezmiennie jeansy. W kolekcji występują w standardowej grubości tkaniny. Mają mało widoczne przetarcia oraz delikatne podniszczenia co sprawia, iż wyglądają w tym sezonie bardzo naturalnie.

Dostępne w pełnej gamie kolorów (również odcień czerwony, zielony oraz szary) stanowią rzetelną bazę wielu stylizacji . Kolekcja zwraca uwagę różnorodnością fasonów od luźnych poprzez standardowe do nadal modnych i bardzo sexi ,rurek.

5 / 7

Berlin Big Star Stories

Obraz
© Materiały prasowe

Berlin stał się kolejnym etapem podróży Big Star po wyjątkowych miastach Europy. W stolicy Niemiec, która w ostatnich latach utożsamiana jest z symbolem nowego, bardzo nowoczesnego podejścia do mody, stylu i designu, rozegrała się akcja najnowszej kampanii marki.

Na tle tętniącego artystycznym życiem miasta, Marcin Tyszka oddał niepowtarzalny, berliński charakter kolekcji Big Star. W sesji jesień-zima 2010/11 wzięli udział znani ze światowych wybiegów modele: Christina Gottshalk (Niemcy), Rhys Hobbins (Australia), oraz Johan Johanson (Szwecja).

Produktem podstawowym, który nadaje kolekcjom Big Star wyjątkowego charakteru pozostają niezmiennie jeansy. W kolekcji występują w standardowej grubości tkaniny. Mają mało widoczne przetarcia oraz delikatne podniszczenia co sprawia, iż wyglądają w tym sezonie bardzo naturalnie.

Dostępne w pełnej gamie kolorów (również odcień czerwony, zielony oraz szary) stanowią rzetelną bazę wielu stylizacji . Kolekcja zwraca uwagę różnorodnością fasonów od luźnych poprzez standardowe do nadal modnych i bardzo sexi ,rurek.

6 / 7

Berlin Big Star Stories

Obraz
© Materiały prasowe

Berlin stał się kolejnym etapem podróży Big Star po wyjątkowych miastach Europy. W stolicy Niemiec, która w ostatnich latach utożsamiana jest z symbolem nowego, bardzo nowoczesnego podejścia do mody, stylu i designu, rozegrała się akcja najnowszej kampanii marki.

Na tle tętniącego artystycznym życiem miasta, Marcin Tyszka oddał niepowtarzalny, berliński charakter kolekcji Big Star. W sesji jesień-zima 2010/11 wzięli udział znani ze światowych wybiegów modele: Christina Gottshalk (Niemcy), Rhys Hobbins (Australia), oraz Johan Johanson (Szwecja).

Produktem podstawowym, który nadaje kolekcjom Big Star wyjątkowego charakteru pozostają niezmiennie jeansy. W kolekcji występują w standardowej grubości tkaniny. Mają mało widoczne przetarcia oraz delikatne podniszczenia co sprawia, iż wyglądają w tym sezonie bardzo naturalnie.

Dostępne w pełnej gamie kolorów (również odcień czerwony, zielony oraz szary) stanowią rzetelną bazę wielu stylizacji . Kolekcja zwraca uwagę różnorodnością fasonów od luźnych poprzez standardowe do nadal modnych i bardzo sexi ,rurek.

7 / 7

Berlin Big Star Stories

Obraz
© Materiały prasowe

Berlin stał się kolejnym etapem podróży Big Star po wyjątkowych miastach Europy. W stolicy Niemiec, która w ostatnich latach utożsamiana jest z symbolem nowego, bardzo nowoczesnego podejścia do mody, stylu i designu, rozegrała się akcja najnowszej kampanii marki.

Na tle tętniącego artystycznym życiem miasta, Marcin Tyszka oddał niepowtarzalny, berliński charakter kolekcji Big Star. W sesji jesień-zima 2010/11 wzięli udział znani ze światowych wybiegów modele: Christina Gottshalk (Niemcy), Rhys Hobbins (Australia), oraz Johan Johanson (Szwecja).

Produktem podstawowym, który nadaje kolekcjom Big Star wyjątkowego charakteru pozostają niezmiennie jeansy. W kolekcji występują w standardowej grubości tkaniny. Mają mało widoczne przetarcia oraz delikatne podniszczenia co sprawia, iż wyglądają w tym sezonie bardzo naturalnie.

Dostępne w pełnej gamie kolorów (również odcień czerwony, zielony oraz szary) stanowią rzetelną bazę wielu stylizacji . Kolekcja zwraca uwagę różnorodnością fasonów od luźnych poprzez standardowe do nadal modnych i bardzo sexi ,rurek.

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)