Być jak gwiazda z festiwalu w Cannes
Właśnie rozpoczęło się jedno z największych wydarzeń z branży kina. Przed nami 69. edycja Festiwalu w Cannes, która potrwa do 22 maja. Zobaczcie, co z tej okazji przygotowała marka L’Oreal Paris!
Największe gwiazdy światowego kina, najlepsi producenci i najwybitniejsi reżyserzy, a wszystko to w jednym miejscu. To znak, że właśnie rozpoczęło się jedno z największych świąt dla entuzjastów kina i mody. Przed nami 69. edycja Festiwalu w Cannes, która potrwa do 22 maja. Partnerem wydarzenia już od 19 lat jest marka L’Oreal, która stoi za nieskazitelnym wizerunkiem gwiazd. Z tej okazji marka przygotowała kilka nie lada gratek, w tym specjalną linię kosmetyków do makijażu o nazwie „Red Carpet Cannes”.
Cannes to nie tylko kino, ale też imponujące kreacje i piękne kobiety. Na czerwonym dywanie jak co roku nie zabraknie więc ambasadorek marki L’Oreal Paris, które słyną z nietuzinkowej urody i ogromnego talentu. Festiwal odwiedzą takie gwiazdy jak Julianne Moore, Doutzen Kroes, Eva Longoria czy Natasha Poly. Wśród nich znalazły się także polskie reprezentantki marki. Mowa o gwieździe muzyki Margaret oraz znawczyni kina Grażynie Torbickiej.
L’Oreal, jako oficjalny partner festiwalu, od lat tworzy specjalnie na tę okazję limitowane odsłony swoich kosmetyków. Ten rok nie mógł być wyjątkiem. Dzięki „Red Carpet Cannes” sami w domu stworzymy ponadczasowy i pełen blasku makijaż niczym z czerwonego dywanu.
Na co tym razem stawia marka? Po fascynacji złotem i wizerunkiem pin-up girl, L’Oreal powraca do klasycznych, ale skutecznie przyciągających wzrok rozwiązań.
W głównej roli magnetyczne spojrzenie. Efekt smokey eye z łatwością stworzymy za pomocą wygodnego w użyciu i trwałego eyelinera, a rzęsy w rozmiarze XXL zagwarantuje nam mascara Faux Cils Superstar Red Carpet. Do wykończenia makijażu oka przydadzą się cienie do powiek w rozświetlającej palecie zmysłowych róży „Seductive Rose”. W towarzystwie muśniętych szminką ust, każda z nas będzie mogła wydobyć swoje wewnętrzne piękno i wyglądać jak gwiazda. A żeby być piękną od stóp do głów, marka przygotowała także lakier do paznokci w intensywnym niebieskim kolorze.
Limitowana kolekcja kosmetyków „Red Carpet Cannes 2016” pojawi się jeszcze w tym miesiącu na sklepowych półkach. To jednak nie wszystko. L’Oreal Paris przygotowało także z tej okazji konkurs, w którym do wygrania jest weekendowy wyjazd do Cannes oraz setki innych nagród. Wystarczy, że kupicie dowolny produkt L’Oreal Paris, zachowacie paragon i w terminie do 1.06.2016 wskażecie na stronie, który look Margaret z Cannes podoba Wam się najbardziej.