Dotykam=Wygrywam w drugiej odsłonie
Uroczysty finał drugiej edycji kampanii „Dotykam=Wygrywam” odbył się w Teatrze Studio Buffo w Warszawie. Inicjatorem i organizatorem kampanii jest bieliźniana marka Panache. W akcję włączyli się również niezawodni partnerzy: Fundacja Rak’n’Roll, Teatr Studio Buffo i marka modowa MUSES Urbańska & Komornicka.
Uroczysty finał drugiej edycji kampanii „Dotykam=Wygrywam” odbył się w Teatrze Studio Buffo w Warszawie. Inicjatorem i organizatorem kampanii jest bieliźniana marka Panache. W akcję włączyli się również niezawodni partnerzy: Fundacja Rak’n’Roll, Teatr Studio Buffo i marka modowa MUSES Urbańska & Komornicka.
Do głównych celów kampanii należy namówienie Polek do dbania o zdrowie kobiecych piersi poprzez wykonanie dwóch prostych kroków:
- Noszenie biustonosza w idealnym dla siebie rozmiarze, który – odpowiednio dobrany – jest nie tylko niezwykle wygodny i komfortowy, ale także nie sprawi nam krzywdy.
- Wykonywanie regularnego samobadania piersi.
W tej edycji kampanii organizatorzy postawili na siłę obrazu filmowego. Podczas konferencji miał miejsce mini festiwal, w czasie którego zaprezentowane zostały trzy finałowe filmy, wyłonione w konkursie „DOTYKAJ=WYGRYWAJ, nie zwlekaj, RÓŻ SIĘ!”, a zaproszeni goście, partnerzy kampanii, polscy celebryci i przedstawiciele mediów, głosowali na najlepszy z nich. Nagroda za I miejsce to m.in. roczny zapas bielizny Panache o wartości 3 tysięcy złotych.
Ważne badanie
Podczas konferencji, Natasza Urbańska – oficjalna Ambasadorka kampanii „Dotykam=Wygrywam”, namawiała Polki do zmobilizowania się i „wzięcia spraw w swoje ręce”, przyznając przy tym, że sama każdego miesiąca wykonuje samobadanie piersi i wielokrotnie podkreślając, jak ważne jest regularne wykonywanie takiego badania.
- Najcenniejsze w życiu każdej kobiety (i nie tylko) jest zdrowie. My, kobiety, najczęściej w codziennym życiu zapominamy o sobie, bo zawsze naszym zdaniem jest "coś" ważniejszego do zrobienia, załatwienia. Dajmy sobie chwilę, dzięki której możemy zyskać bardzo wiele – mówiła Natasza Urbańska.
- Dobrze dobrany biustonosz to nie tylko korzyści zdrowotne, ale i lepsze samopoczucie, które daje kobiecie pewność siebie – zapewniała Marta Samborska, przedstawiciel i członek zarządu Fundacji Rak’n’Roll, która również wypowiedziała się na temat profilaktyki piersi, ostrzegając przy tym, że każdego roku na raka piersi zapada 12 tysięcy Polek.
Na miejscu, po części oficjalnej, każda z przybyłych Pań miała możliwość wprowadzenia w życie postulatów kampanii i sprawdzenia na własnej skórze, czy noszą odpowiednio dobrany rozmiar biustonosza, a to wszystko dzięki pełniącym dyżur wyspecjalizowanym brafitterkom.
Wszyscy obecni mieli również możliwość rozmowy z Małgorzatą Rejent z Centrum Onkologii w Warszawie, która opowiadała i edukowała w zakresie wykonywania samobadania, pokazując przy tym – przy użyciu fantomów piersi – jak prawidłowo wykonywać samobadanie piersi i na co zwracać uwagę podczas jego wykonywania.
Dobierają biustonosz i edukują
Kampania „Dotykam=Wygrywam” nie toczy się jedynie w mediach i na salonach. Ma ona również praktyczne przełożenie, ponieważ w sklepach z bielizną marek Panache, uczestniczących w tegorocznej edycji kampanii, specjalnie wyszkolone brafitterki uczą nie tylko jak prawidłowo dobrać biustonosz, ale także edukują klientki, jak wykonywać samobadanie piersi. Marka Panache, na cele kampanii, stworzyła dodatkowo ciekawą formę nieprzemakalnej zawieszki pod prysznic z instruktażem wykonywania samobadania piersi, przypominającą o tej ważnej czynności. Zawieszkę taką otrzymasz w sklepach z bielizną Panache.
Dodatkowo cała akcja ma wesprzeć działania fundacji Rak’n’Roll - Wygraj życie! Dlatego 10 procent z zysku ze sprzedaży różowych biustonoszy z oferty Panache, sprzedanych do końca bieżącego roku, zostanie przekazane na cele statutowe fundacji.
Wszystkie finałowe filmy dostępne są do pobrania pod adresem: www.sochic.pl/output/FilmyDW.zip
Informacja prasowa kampanii dotykamwygrywam.pl