Gucci z Beyonce i Salmą Hayek z prezentem dla kobiet

Salma Hayek, Beyonce Knowles i Frida Giannini zostały bohaterkami pierwszej odsłony "Chime for Change" - kampanii społecznej koordynowanej przez dom mody Gucci.

Gucci z Beyonce i Salmą Hayek z prezentem dla kobiet
Źródło zdjęć: © Chime for Change
SKOMENTUJ

Salma Hayek, Beyonce Knowles i Frida Giannini zostały bohaterkami pierwszej odsłony "Chime for Change" - kampanii społecznej koordynowanej przez dom mody Gucci.

"Chime for Change" to akcja mająca na celu wspieranie dziewczynek i kobiet z całego świata, wydobywanie ich potencjału, a także propagowanie edukacji, dostępu do opieki zdrowotnej i sprawiedliwego traktowania. Kampania będzie składała się z kilku krótkich filmów z inspirującymi historiami kobiet.

- Jestem dumna, że mogę dołączyć do rosnącego międzynarodowego ruchu na rzecz kobiet i dziewcząt z całego świata. Wierzę, że pracując razem możemy zmienić bieg historii i sprawić, by dziewczynki i kobiety miały siłę i wsparcie w rozwoju - powiedziała Salma Hayek, która jest narratorką filmu oraz twarzą "sprawiedliwości".

Beyonce nawołuje do dostępu do opieki zdrowotnej dla kobiet, a Frida Ginnini wpiera edukację. - To dzisiaj nagląca potrzeba i jednocześnie możliwość - powiedziała Włoszka. - Jesteśmy świadkami znaczącego momentu w historii równouprawnienia kobiet i właśnie nadszedł czas na zmiany. Myślę, że to szalenie ważne dla dziewczynek i kobiet, by dostrzec możliwości i z nich skorzystać. Mam nadzieję, że dzięki "Chime" możemy pomóc głosom, które wzywają do zmian, by stały się tak donośne, że niemożliwe do zignorowania - dodała.

Gucci to marka, która w swojej działalności społecznej szczególny nacisk kładzie na pomoc ruchom na rzecz praw kobiet. Firma od siedmiu lat współpracuje z UNICEFEM wspierając edukację dziewcząt oraz wręcza nagrody filmowe "Spotlighting Women Documentary Award" oraz "Gucci Award for Women in Cinema".

Kampanię "Chime for Change" wsparły także między innymi Julia Roberts, Meryl Streep, Sarah Brown i Arianna Huffington. Kolejne odsłony kampanii ukażą się wkrótce.

(nmk/ags), kobieta.wp.pl

Wybrane dla Ciebie

Mówisz sam do siebie? Psycholog nie pozostawia złudzeń
Mówisz sam do siebie? Psycholog nie pozostawia złudzeń
Najpilniej strzeżony sekret Karola Marksa. Ukrywano go przez dziesięciolecia
Najpilniej strzeżony sekret Karola Marksa. Ukrywano go przez dziesięciolecia
Zamiast do kieliszka, wlej pod róże. Będą bujnie rosnąć
Zamiast do kieliszka, wlej pod róże. Będą bujnie rosnąć
Porównała rodziców do teściów. "U nas zawsze było trochę inaczej"
Porównała rodziców do teściów. "U nas zawsze było trochę inaczej"
Wygląd Elżbiety Granowskiej. Z Jagiełły szydzono, że poślubił kobietę starą i brzydką
Wygląd Elżbiety Granowskiej. Z Jagiełły szydzono, że poślubił kobietę starą i brzydką
"Zbawienie" dla skóry dojrzałej. Kup w aptece "złoto Madagaskaru"
"Zbawienie" dla skóry dojrzałej. Kup w aptece "złoto Madagaskaru"
Znowu są aktywne. Uważaj, żeby przypadkiem nie dotknąć
Znowu są aktywne. Uważaj, żeby przypadkiem nie dotknąć
Nie przypomina już wójtowej z "Rancza". Oto jak wygląda dziś
Nie przypomina już wójtowej z "Rancza". Oto jak wygląda dziś
"Absurd". Kamila z "Rolnika" zalała się łzami po wyjściu z sądu
"Absurd". Kamila z "Rolnika" zalała się łzami po wyjściu z sądu
Wlej pod hortensje raz w miesiącu. Będą nie do zdarcia
Wlej pod hortensje raz w miesiącu. Będą nie do zdarcia
"Mój anioł stróż". Nie kryje się z uczuciami
"Mój anioł stróż". Nie kryje się z uczuciami
Jest ich coraz więcej. Najgorsze, co możesz zrobić, gdy je spotkasz
Jest ich coraz więcej. Najgorsze, co możesz zrobić, gdy je spotkasz