Gucci z Beyonce i Salmą Hayek z prezentem dla kobiet
Salma Hayek, Beyonce Knowles i Frida Giannini zostały bohaterkami pierwszej odsłony "Chime for Change" - kampanii społecznej koordynowanej przez dom mody Gucci.
Salma Hayek, Beyonce Knowles i Frida Giannini zostały bohaterkami pierwszej odsłony "Chime for Change" - kampanii społecznej koordynowanej przez dom mody Gucci.
"Chime for Change" to akcja mająca na celu wspieranie dziewczynek i kobiet z całego świata, wydobywanie ich potencjału, a także propagowanie edukacji, dostępu do opieki zdrowotnej i sprawiedliwego traktowania. Kampania będzie składała się z kilku krótkich filmów z inspirującymi historiami kobiet.
- Jestem dumna, że mogę dołączyć do rosnącego międzynarodowego ruchu na rzecz kobiet i dziewcząt z całego świata. Wierzę, że pracując razem możemy zmienić bieg historii i sprawić, by dziewczynki i kobiety miały siłę i wsparcie w rozwoju - powiedziała Salma Hayek, która jest narratorką filmu oraz twarzą "sprawiedliwości".
Beyonce nawołuje do dostępu do opieki zdrowotnej dla kobiet, a Frida Ginnini wpiera edukację. - To dzisiaj nagląca potrzeba i jednocześnie możliwość - powiedziała Włoszka. - Jesteśmy świadkami znaczącego momentu w historii równouprawnienia kobiet i właśnie nadszedł czas na zmiany. Myślę, że to szalenie ważne dla dziewczynek i kobiet, by dostrzec możliwości i z nich skorzystać. Mam nadzieję, że dzięki "Chime" możemy pomóc głosom, które wzywają do zmian, by stały się tak donośne, że niemożliwe do zignorowania - dodała.
Gucci to marka, która w swojej działalności społecznej szczególny nacisk kładzie na pomoc ruchom na rzecz praw kobiet. Firma od siedmiu lat współpracuje z UNICEFEM wspierając edukację dziewcząt oraz wręcza nagrody filmowe "Spotlighting Women Documentary Award" oraz "Gucci Award for Women in Cinema".
Kampanię "Chime for Change" wsparły także między innymi Julia Roberts, Meryl Streep, Sarah Brown i Arianna Huffington. Kolejne odsłony kampanii ukażą się wkrótce.
(nmk/ags), kobieta.wp.pl