ModaKoronka – najmodniejszy trend sezonu

Koronka – najmodniejszy trend sezonu

26.03.2014 15:36, aktualizacja: 27.03.2014 12:17

Delikatne, kobiece od lat są synonimem elegancji i subtelności – koronki. W tym sezonie nosimy je od stóp do głów w wersji casual’owej, a zestawiając z mocną, kolorową biżuterią otrzymujemy efekt nowoczesnej elegancji. Dlatego w naszej szafie nie powinno zabraknąć zmysłowych sukienek, spódnic czy bluzek właśnie z koronki. Takie propozycje można znaleźć w najnowszej kolekcji Natalii Jaroszewskiej.

Delikatne, kobiece od lat są synonimem elegancji i subtelności – koronki. W tym sezonie nosimy je od stóp do głów w wersji casual’owej, a zestawiając z mocną, kolorową biżuterią otrzymujemy efekt nowoczesnej elegancji. Dlatego w naszej szafie nie powinno zabraknąć zmysłowych sukienek, spódnic czy bluzek właśnie z koronki. Takie propozycje można znaleźć w najnowszej kolekcji Natalii Jaroszewskiej.

W aktualnej kolekcji Natalii Jaroszewskiej, dostępnej już w warszawskim butiku projektantki oraz na platformie Mostrami.pl, nie brakuje modnych w tym sezonie koronek. Zwiewne, zmysłowe z rockowy pazurem to propozycje Jaroszewskiej na obowiązujący sezon. Projektantka stawia na koronkowy total look – spódnice w dwóch długościach mini i maxi w połączeniu z topami, które zostały przełamane skórzanymi wstawkami. Całość podkreślają efektowne połączenie kolorystyczne: lila, pudrowe róże oraz uniwersalne, ale bardzo eleganckie szarości.

Zadziornego charakteru dodają czarne, naturalne skóry, które łączą się z koronką tworząc spójną i efektowaną całość. Kolekcję uzupełniają lekkie sukienki oraz te bardziej eleganckie, idealne na przyjęcie czy letni koktajl. W kolekcji Natalii Jaroszewskiej znaleźć można pełne sylwetki – od bluzek, topów, przez sukienki dzienne i wieczorowe.

Natalia Jaroszewska jest jedną z najbardziej cenionych projektantek. Magazyn „Elle” określił ją nadzieją polskiej mody. Absolwentka Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi uważana jest za eksperta w dziedzinie historii mody – co udowodniła tworząc książkę „Chłopczyce, uwodzicielki, damy – polska moda Międzywojnia” wydanej pod patronatem Muzeum Historii Polski. Styl Natalii Jaroszewskiej określany jest jako „200 procent kobiecości”, a sama projektantka podkreśla, że najważniejsze jest dla niej dopasowanie kreacji do indywidualnych cech klientki. Parafrazując słowa Coco Chanel „nie ma kobiety, nie ma sukienki”. Jej klientkami są największe gwiazdy polskiego showbiznesu, jak np. Daria Widawska, Anna Czartoryska, Edyta Herbuś. Natalia Jaroszewska autorskie kolekcje prezentuje także podczas zagranicznych pokazów m.in. w Dusseldorfie, Wiedniu, Paryżu, Londynie czy Hawanie. W lutym 2012 roku projektantka obchodziła 10-lecie pracy twórczej, prezentując wyjątkową jubileuszową kolekcję. Malarstwo i rysunek są wielką pasją
Natalii Jaroszewskiej. Absolwentka ASP rozwija swoje umiejętności warsztatowe, opracowując nowe formy rysunku żurnalowego. Ma w dorobku dwie autorskie wystawy w Warszawie oraz rok ilustrowania dla magazynu ELLE.

na podstawie informacji 38pr/(gabi), kobieta.wp.pl

POLECAMY: