Najgłośniejsze celebryckie kampanie marek kosmetycznych 2015 roku
Rok 2015 był wyjątkowo piękny. I głośny! W kampaniach kosmetyków pojawiły się największe gwiazdy, ale nie zabrakło kontrowersji. Andreja Pejic, już po zmianie płci, reklamowała kosmetyki do makijażu, a Anja Rubik znów wygryzła Kate Moss, zabierając jej lukratywny kontrakt z Kerastase. Do łask wróciła też Winona Ryder, wieloletnia przyjaciółka Marca Jacobsa została twarzą jego linii kosmetyków. Zobaczcie nasze zestawienie najgłośniejszych, najpiękniejszych kampanii z udziałem gwiazd!
Rok 2015 był wyjątkowo piękny. I głośny! W kampaniach kosmetyków pojawiły się największe gwiazdy, ale nie zabrakło kontrowersji. Andreja Pejic, już po zmianie płci, reklamowała kosmetyki do makijażu, a Anja Rubik znów wygryzła Kate Moss, zabierając jej lukratywny kontrakt z Kerastase. Do łask wróciła też Winona Ryder, wieloletnia przyjaciółka Marca Jacobsa została twarzą jego linii kosmetyków. Zobaczcie nasze zestawienie najgłośniejszych, najpiękniejszych kampanii z udziałem gwiazd!
Bądź odważna. Bądź nieprzewidywalna. Bądź sobą - dokładnie pod takim hasłem przebiegała kampania marki Make Up For Ever, w której obok Jamie Chung pojawiła się Andreja Pejić, pierwsza transpłciowa modelka reklamująca kosmetyki do makijażu. Przypomnijmy, że jako kobieta zadebiutowała w lutym podczas pokazu marki Giles w Londynie, a kiedy podpisywała kontrakt z Make Up For Ever, pracowała także nad autobiograficznym filmem dokumentalnym.
Anja Rubik dla Kérastase
Najnowsze wieści z placu boju - 15 grudnia ogłoszono, iż ambasadorką linii Couture Styling Vision of Style marki Kérastase na rok 2016 została polska topmodelka, Anja Rubik. Piękność znad Wisły będzie promować nowy produkt L'Incroyable Blowdry, który do sprzedaży wejdzie w lutym 2016 roku i zapewne niewiele później stanie się hitem roku. Anję Rubik widzimy na 10 czarno-białych fotografiach, każdorazowo w innej fryzurze - raz buntowniczej, innym razem w zupełnie romantycznej.
Gwiazdy Hollywood w kampanii #LoveYourAge Lancôme
Marki kosmetyczne całkiem chętnie podejmują się także tematów społecznych. Czerwcową kampanię marki Lancôme poświęcono nie tylko jednemu z nowszych produktów do pielęgnacji anti-aging, ale i promocji zdrowego stosunku do starzenia się. Pokochaj swój wiek - przekonywały bohaterki kampanii: Kate Winslet, Lupita Nyong'o, Lily Collins i Penélope Cruz. Choć część z nich już dawno przekroczyła 30-tkę, na planie zdjęciowym wszystkie wyglądały kwitnąco.
Irina Shayk dla L'Oréal Paris
Miniony rok był udany także dla rosyjskiej modelki Iriny Shayk, która dołączyła do grona ambasadorek L'Oréal Paris. - Moje wspomnienia dotyczące marki L’Oreal sięgają czasów, gdy makijaż był dla mnie luksusem - obwieściła mediom po podpisaniu kontraktu. Przypomnijmy, że w październiku twarzą koncernu kosmetycznego została także blogerka Kristina Bazan.
Kendall Jenner dla Estée Lauder
Kendall Jenner, od przeszło roku gwiazda wybiegów, doczekała się także intratnego kontraktu reklamowego z marką kosmetyczną Estée Lauder. Choć nową ambasadorką marki ogłoszono ją już w ubiegłym roku, to właśnie w obecnym zobaczyłyśmy, jak radzi sobie w nowej roli. Kendall Jenner, poruszając się w rytm utworu "Lady Marmalade", reklamowała m.in. perfumy Modern Muse Le Rouge.
Twiggy ambasadorką L'Oréal Professionnel
Koncern kosmetyczny L'Oréal w 2015 roku wyraźnie interesował się nie tylko wschodzącymi gwiazdami, ale i ikonami piękna podbijającymi świat w ciut bardziej odległej przeszłości. Promocja kosmetyków z linii Professionnel przypadła 65-letniej Twiggy. - Moje włosy od zawsze były dla mnie ważne. Były w końcu nieodłączną częścią mojego wizerunku przez wiele lat - oznajmiła po ogłoszeniu jej ambasadorką L'Oréal Professionnel.
Mateusz Maga w kampanii Secret Lashes
Jedną z głośniejszych kampanii była także reklama polskiej marki Secret Lashes, która w styczniu zaangażowała uczestnika programu Top Model - androgynicznego modela Mateusza Magę. Korzyści były obopólne - firma trudniąca się produkcją sztucznych rzęs zdobyła rozgłos, z kolei model utarł nosa hejterom. Na planie zdjęciowym towarzyszyła mu druga modelka, Olga Tarasiuk, z którą pozował fotografowi Szymonowi Paszko.
Winona Ryder twarzą Marc Jacobs Beauty
Choć kampania z udziałem aktorki ujrzy światło dzienne dopiero w 2016 roku, projektant już w grudniu uchylił rąbka tajemnicy i ogłosił, że twarzą kolekcji kosmetycznej Marc Jacobs Beauty będzie jego przyjaciółka - 44-letnia aktorka Winona Ryder. Nadchodząca kampania inspirowana jest francuskim filmem "Zeszłego roku w Marienbadzie" z 1961 roku. Kolejne zdjęcia Davida Simsa utrzymane będą zapewne w klimacie starego kina. Już nie możemy się doczekać!