Trwa ładowanie...
d3ujmev
Najpiękniejszy sektor polskiego biznesu

Najpiękniejszy sektor polskiego biznesu

Polski rynek kosmetyczny jest napędzany siłą kobiet. To one podejmują decyzje zakupowe, ale też zakładają własne firmy, trafiają do zarządów dużych koncernów, kierują działami marketingu czy finansów. Zdaniem Lidii Lewandowskiej z serwisu wirtualnekosmetyki.pl branża beauty to ta, w której najłatwiej jest przebić szklany sufit.

Chodzi o technologie jakość Na pewRozwiń

Transkrypcja:

Chodzi o technologie jakość Na pewno możemy Konkurować z globalnymi Jest jedna kwestia w której taką Konkurencja jest dorosła Cudna Jakie są budżety reklamowe i marketingowe Jak sobie polskie marki Radomiak to obchodzą Oczywiście To duże koncerny zawsze będą miały więcej tych środków nananana marketing na reklamę Ale z drugiej strony zauważmy tak przeglądając każdy czas Pismo włączające Jakiś kanał Kobiece Ile reklam tak naprawdę generują polskie marki Wydaje mi się że te czasy Kiedy gdzie Staliśmy tylko w takim drugim czy trzecim szeregu też minęły i te firmy mają na tyle rozbudowa Rozsądne dział marketingu że wiedzą że muszą jakoś z konsumentami się komunikować Patrz tak reklamy tak będzie no Jedną ze składowych tej komunikacji Jest jeszcze papier Nations wszystkie inne działania które z tym są związane więc Być może nie mamy tak dużych budżetów ale umiemy je rozsądnie No do tego dochodzą jeszcze chyba takie rzeczy jak coś Bibliotek na których Budują się te szczególnie młode Marki Tam gdzie naprawdę tych budżetu brakuje Tak na nowo Kiedy mówimy odbieranie Gdzie Kiedy mówimy o Ziaji No to to Możemy założyć że to są już na tyle duże firmy które mogą se pozwolić na takie szeroko zakrojone kampanię Reklamowo-marketingowa natomiast kiedy mówimy o startupach No to rzeczywiście Tutaj siły na zamiary ale ale Simonte Marki Jest to że Absolutnie doprowadził do perfekcji Komunikacja z konsumentem Kąsasz Nvidia Ja uwielbiam profile Tech mody firm one są autentyczne zaangażowane bliskie Jak wyglądają te produkty Właśnie właśnie Dieta produkty one są tworzone tak jakby nad nimi czuwał król Instagram pierwszy Projektujemy ja tak żeby on właśnie dobrze się prezentowały 20 w tych kanałach instagramowych fajne Zdjęcia na YouTubie Kreatywność marketingowa naprawdę to nie zawsze Trzeba po prostu wyłożyć się nie wiadomo jak duży budżet żeby zaistnieć żeby w ogóle zaintrygować odbiorcę Jak widzę kremy Aktor Vaillant Krem kosmetyki Które mają fajny Design Ciekawą komunikację że nie nazywają się banalnie krem-balsam tak tylko idziemy w jakiejś Super super kreatywne To przyciąga uwagę I to ty taka premia tak tak A premia za świeżość Cześć firm Pewnie tylko na tym To przestała natomiast jednak wielu udaje się rozwijać ten biznes dalej jest taki Takich małych firm tworzących Trochę większe biznes Napędową tych Marek również tych Które wspomniałaś Kobiety Boten przemysko Bardzo Wynicowany To prawda A czy Kobiety to na pewno Tą siłą taką dającą duże paliwo branży kosmetycznej że to głównie kobiety Kupują kosmetyki Również te męskie No to jest inna sprawa że właśnie nawet tworzą Kosmetyki dla mężczyzn Często producenci muszą myśleć że to jednak Żona kucharza kto to ona do koszyczka To wrzuć Natomiast rzeczywiście też To to jest wyjątkowe Na tym rynku To jest stosunkowo wysoki udział Kobiet W zarządach Ptak Wydaje się że to jest dosyć Naturalny kierunek bo Żeby zaoferować dobry produ Trzeba znać dobrze odbiorca a kto Zrozumie kobietę Lepiej niż druga kobieta Prawda więc Na szczęście Właśnie W tym biznesie łatwiej sprzedać ten szklany słów I mamy pani prezeski zagraniczna korporacji Które są obecne w W Polsce Mamy młode prezeski właśnie tych różnych świeżych Młody startupów Mamy panie które Zarządzają działami Market Skatingu Finansów Sportu Więc Tak no to ta nasza taka Woman Power Bardzo się zupełnie I za tydzień Markami zwłaszcza Ostatnie małymi Startowa mi które teraz pojawiają się Stają się te historie bo to są te produkty jakie Już wspominałam które są Trochę kreowane zdolnej Potrzeby bardzo Założycielki Marki Która Robiła coś Coś dla siebie tak najczęściej Na czasie ta historia ma taki początek że Potrzebowałam jakiegoś kosmo No taką i nic Z tego co Było drogerii dostępne mi nie pasowało więc pomyślałam sobie stworzę sobie swoje I tak zaczyna się tak naprawdę większy Factor Nie chciałbym tutaj wyróżniać żadnej jakieś tam Pojedyncze historii które mnie jakoś Bartążek o Bobo one wszystko Jakie są taki mają Pierwiastek Pierwiastek rodzinne Tak bo czasami to jest Dochodzimy takiej ściany męczy nas praca w korporacji Co tu zrobić wyjechać by Strzelasz bo to może Ćwir magnetyczną prawda więc Trochę kosmetyki stałeś Takimi naszymi bieszczadami na których jeszcze można zarobić Tak potencjalnie Sporo jest takich naprawdę pięknych ludzki Ciepłych Historii Które warte są w W ogóle tego abyśmy me dziennikarze je A upublicznianie opowiadali Bo nie wiem czy zauważyłaś ale też Dzisiejszy konsument bardzo sobie ceni taką Ludzką historię I taką krótką opowieść Która stoi za marka To nie jest Prostu kolejne korporacyjne zasobowe Otwór tylko Zatruć się kryje Ta kobieta Ten mężczyzna i Ich pomysł Kiedy mieli pod górkę Kiedy zaczęło się jakieś z górki Kiedy po prostu Ten i kosmetyk zachwycił zaskoczą na rynku i i i coś Pozytywnego się zadziało więc Ja myślę że to jest w ogóle Dla nas dla dziennikarze super misja aby Abyś propagowali I to młode firmy z ich historiami Ale też przypominali ciągle te Świata Historie które stoją za tymi firmami już z dużym Doświadczeniem Bankowym Bo każda z nich to jest piękna hist Stare naprawdę
d3ujmev
d3ujmev

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj