Nowa kampania Tommy Hilfiger na jesień 2014
Rodzina Hilfigerów powraca na amerykańską prerię. W nowej kampanii wizerunkowej marki „la víe en rõpe” zobaczymy nowe podejście do klasycznego stylu marki.
08.08.2014 | aktual.: 08.08.2014 13:14
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Rodzina Hilfigerów powraca na amerykańską prerię. W nowej kampanii wizerunkowej marki „la víe en rõpe” zobaczymy nowe podejście do klasycznego stylu marki.
Eklektyczna rodzina podbija łono natury w wyrafinowanym stylu, z elementami nawiązującym do surowego otoczenia. W kolekcji znajdą się parki z kapturami, marynarki, skórzane kurtki i kozaki. Nowa linia posiada elementy wykonane ze skóry owczej oraz liny wykorzystywanej przy skokach na bungee. Koszulo-sukienki posiadają wzór wyblakłej od słońca kratki. Wiernym pomocnikiem i towarzyszem podczas wędrówek będzie pies Bernardyn.
- W tym sezonie, Rodzina Hilfigerów powraca i jest bardziej żądna przygody niż kiedykolwiek wcześniej - powiedział Tommy Hilfiger. - Zainspirowaliśmy się tradycyjnym sprzętem wspinaczkowym, który odświeżyliśmy i użyliśmy do stworzenia współczesnej miejskiej kolekcji na jesień 2014. Dzięki współpracy z Abraham Moon, słynną brytyjską manufakturą wełny, uzyskaliśmy linię łączącą tradycyjne sploty z technicznymi elementami sprzętu wspinaczkowego. Kolekcja będzie świetnie wyglądać nie tylko w domku letniskowym w Aspen, ale również na ulicach Nowego Jorku.
Nowa kampania Rodzina Hilfigerów oddaje tradycyjny, elegancki, ale zarazem typowo brytyjski wdzięk marki Tommy Hilfiger. Kampania została sfotografowana przez Craiga McDeana. Stylizacją zajął się Karl Templer, a kreatywną dyrektywę nad projektem objęła agencja Laird of Laird + Partners.
Kampania została sfotografowana na obszarze Jeziora Tahoe. Rodzinę tworzą Arthur Kulkov, Julia Hafstrom, Bernard Fouquet, RJ King, Marlon Teixeira i Luke Willett. W tym sezonie do kampanii dołączyły również nowe postaci, które uosabiają wyrafinowany szyk i tradycyjny duch marki Tommy Hilfiger, m.in. Malaika Firth, Ophelie Guillermand, Lexi Boling, Emma Balfour, RJ Rogenski, Conrad Bromfield, Abiah Hostvedt, oraz pies rasy Bernardyn o imieniu Buck.
Aby wesprzeć estetykę nowej kampanii “la víe en rope”, Tommy Hilfiger stworzył specjalnie zaprojektowane z tej okazji mosiężne logo. Gładki, postarzały mosiądz podkreśla ikoniczne logo marki oraz firmową paletę kolorów: czerwień, biel oraz niebieski. Nowe logo pojawi się w kampanii na jesień 2014, na wszystkich materiałach promocyjnych i oznakowaniach w punktach sprzedaży marki.