Blisko ludziŚniadaniowe triki celebrytek. Te metody poleca dietetyczka

Śniadaniowe triki celebrytek. Te metody poleca dietetyczka

Dietetyczka radzi, na co zwracać uwagę przy robieniu śniadań
Dietetyczka radzi, na co zwracać uwagę przy robieniu śniadań
Źródło zdjęć: © Instagram | caraclarknutrition

30.08.2022 21:50

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Cara Clark współpracuje na co dzień z takimi celebrytkami, jak m.in. Kourtney Kardashian. To właśnie ta ze znanych sióstr jest właścicielką portalu internetowego, gdzie pojawiają się różne artykuły z lifestylowej tematyki. Niedawno na tapet zostały wzięte śniadania. Jak je przygotować, aby były smaczne, pełnowartościowe i dostarczyły nam energii na cały poranek?

Śniadanie jest ważnym posiłkiem - to w końcu źródło energii oraz witamin na cały poranek. Często jednak wiele osób mało przykłada się do przygotowania śniadań - wpływa na to fakt, że spora część z nas o wczesnych godzinach przed wyjściem do pracy ma mało czasu. Jak sprawić, by zdrowe i pyszne śniadania robiło się szybciej? Dietetyczka Kourtney Kardashian ma na to kilka sposobów.

Zdrowe odżywianie - dietetyczka radzi, na co zwrócić uwagę

Cara Clark na wstępie artykułu, który pojawił się na portalu Poosh, wyjaśniła, że aby czuć się dobrze, najlepiej jest zjeść śniadanie w ciągu godziny od przebudzenia. Podkreśla też, aby zawsze łączyć trzy makra - najlepiej, gdy rankiem spożywamy około 50 procent węglowodanów oraz po 25 procent białka i tłuszczu. W kolejnych częściach dnia najlepiej ma sprawdzać się system jedzenia w czterogodzinnych odstępach. Ekspertka radzi też, by utrzymywać stałe wielkości porcji i pilnować, by w każdym posiłku nie zabrakło warzyw. Co jednak w przypadku samych śniadań, kiedy mamy ograniczony czas na sporządzenie czegoś smacznego i wartościowego?

Śniadaniowe triki. Tak dostarczysz niezbędne składniki odżywcze i zaoszczędzisz czas

Dietetyczka przyznała, że jej ulubionym sposobem na śniadanie jest zrobienie pożywnego koktajlu. Wszystkie potrzebne składniki przygotowuje wcześniej wieczorem i umieszcza je w lodówce. Rano wrzuca przygotowane produkty do blendera i po kilku sekundach ma zdrowy napój do śniadania.

Kolejną dobrą metodą jest namaczanie na noc płatków owsianych. Rano namoczone płatki wystarczy podgrzać lub też zjeść na zimno - to idealna opcja na gorące letnie dni.

Trzecim sposobem na pożywne i smaczne śniadanie jest przygotowanie tostów na słodko lub słono. Clark poleca wersję z masłem orzechowym i świeżymi owocami lub tę z awokado i sezonowymi kiełkami - pysznie, szybko i zdrowo!

Właśnie trwa plebiscyt WP Kobieta #Wszechmocne2022. Zapraszamy do zgłaszania swoich nominacji w formularzu poniżej:

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Źródło artykułu:WP Kobieta
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (2)
Zobacz także