ModaZa założenie konta w banku dostaniesz dmuchanego flaminga. Tak się sprzedaje usługi millenialsom
Za założenie konta w banku dostaniesz dmuchanego flaminga. Tak się sprzedaje usługi millenialsom
Zdjęcie na gigantycznym dmuchanym flamingu w basenie, to popularny trend na Instagramie. Nic więc dziwnego, że do reklamy konta bankowego ktoś postanowił wykorzystać właśnie ten motyw.
13.06.2018 | aktual.: 13.06.2018 15:33
Naturalnie oferta ‘’stargetowana’’ jest na ludzi młodych, w wieku 18-26 lat, aktywnych w sieci i korzystających z różnych usług z poziomu smartfona. Twarzą kampanii ‘’Bankowo epickie wakacje” jest 23-letni aktor, Maciej Musiał. Biorąc pod uwagę hipotetycznych odbiorców produktu, jest to wybór dość trafny.
Trzeba przyznać, że to innowacyjny pomysł na ofertę produktu bankowego.
Gdyby ktoś nie przepadał za flamingami, do wyboru jest jeszcze dmuchana sofa.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl