Biedronka ma problem. Klienci grożą odejściem

Sieć sklepów Biedronka od kilku dni walczy z poważnymi usterkami w aplikacji mobilnej. Zaktualizowana wersja spowodowała, że część klientów straciła dostęp do spersonalizowanych zniżek. Problem z korzystaniem z aplikacji narasta, a poirytowanych klientów jest coraz więcej.

Użytkownicy aplikacji nie mogą skorzystać z promocji
Użytkownicy aplikacji nie mogą skorzystać z promocji
Źródło zdjęć: © Adobe Stock

11.01.2024 | aktual.: 11.01.2024 18:51

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Początkiem stycznia 2024 roku sieć sklepów Biedronka zaktualizowała swoją aplikację. To spowodowało, że na urządzeniach z systemem Android klienci mają problem z jej zainstalowaniem. Pierwszy błąd pojawiał się też przy uruchomieniu aplikacji. 

Awaria w aplikacji Biedronka

Przy włączeniu aplikacji miała automatycznie uruchamiać się witryna konto.biedronka.pl, gdzie użytkownicy proszeni byli o wpisanie numeru telefonu przypisanego do konta. Po jego podaniu oraz zaznaczeniu opcji "zapamiętaj mnie" witryna otwierała następne okno z polem do wpisania kodu z SMS. Po wpisaniu wymaganego kodu aplikacja ulegała aktualizacji. 

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Jak podaje portal Interia "po zamknięciu aplikacji i jej ponownym uruchomieniu, użytkownik musiał od nowa przejść cały proces związany z podaniem numeru telefonu i oczekiwaniu na SMS, mimo wcześniejszego zaznaczania opcji 'zapamiętaj mnie'".

Uruchomienie i aktualizacja aplikacji jest szczególnie problematyczna w trakcie zakupów. Klienci, którzy chcieli skorzystać z promocji, musieli zeskanować kod umożliwiający zakup po niższej cenie. Niestety przejście przez proces uwierzytelniania wydłużał czas korzystania z aplikacji, a także samych zakupów.

Część użytkowników straciła dostęp do aplikacji

Każdy, kto zdecydował się na odinstalowanie i zainstalowanie aplikacji ponownie, spotkał się z poważnym problemem. Sieć sklepów zdecydowała się przywrócić do Google Play starszą wersję aplikacji. Po ponownym zalogowaniu i podaniu kodu na telefonie użytkowników pojawia się komunikat "Twoje konto zostało już przeniesione do nowej aplikacji Biedronki. Prosimy o korzystanie tylko z nowej wersji". Nowa wersja aplikacji nie jest jednak dostępna, co komplikuje sprawę. 

Biedronka wciąż nie może rozwiązać awarii, a niezadowoleni klienci są coraz bardziej poirytowani, o czym świadczą m.in. komentarze umieszczane na profilu sklepu na Facebooku.

""Chyba będzie trzeba zrezygnować z Biedronki, gdyż nic nie robicie, żeby klient został z wami. Aplikacja dalej nie działa. Już tydzień awarie naprawiacie, zmieńcie informatyka, skoro ten sobie nie radzi";
"Ponowna instalacja apki ze sklepu Play nic nie daje bo nie jest ona zaktualizowana do najnowszej wersji, poprawcie to, bo już któryś dzień z rzędu nie da się nic zrobić, niektórym działa stara wersja, innym żadna", - piszą zdenerwowani klienci.

Biuro prasowe Biedronki poleca klientom, którzy nie mają dostępu do aplikacji, aby korzystali z fizycznych kart Moja Biedronka lub przy płatności podawali numer telefonu przypisany do aplikacji. Rzecz w tym, że dostęp do aplikacji pozwalał na korzystanie z popularnej funkcji "Shakeomat", która umożliwiała otrzymanie dodatkowych rabatów i personalizowanych zniżek.

Zapraszamy na grupę FB - #Wszechmocne. To tu będziemy informować na bieżąco o terminach webinarów, wywiadach, nowych historiach. Dołączcie do nas i zaproście wszystkie znajome. Czekamy na was!

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Źródło artykułu:WP Kobieta
Komentarze (68)