Biedronka ma problem. Klienci grożą odejściem
Sieć sklepów Biedronka od kilku dni walczy z poważnymi usterkami w aplikacji mobilnej. Zaktualizowana wersja spowodowała, że część klientów straciła dostęp do spersonalizowanych zniżek. Problem z korzystaniem z aplikacji narasta, a poirytowanych klientów jest coraz więcej.
Początkiem stycznia 2024 roku sieć sklepów Biedronka zaktualizowała swoją aplikację. To spowodowało, że na urządzeniach z systemem Android klienci mają problem z jej zainstalowaniem. Pierwszy błąd pojawiał się też przy uruchomieniu aplikacji.
Awaria w aplikacji Biedronka
Przy włączeniu aplikacji miała automatycznie uruchamiać się witryna konto.biedronka.pl, gdzie użytkownicy proszeni byli o wpisanie numeru telefonu przypisanego do konta. Po jego podaniu oraz zaznaczeniu opcji "zapamiętaj mnie" witryna otwierała następne okno z polem do wpisania kodu z SMS. Po wpisaniu wymaganego kodu aplikacja ulegała aktualizacji.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Jak podaje portal Interia "po zamknięciu aplikacji i jej ponownym uruchomieniu, użytkownik musiał od nowa przejść cały proces związany z podaniem numeru telefonu i oczekiwaniu na SMS, mimo wcześniejszego zaznaczania opcji 'zapamiętaj mnie'".
Uruchomienie i aktualizacja aplikacji jest szczególnie problematyczna w trakcie zakupów. Klienci, którzy chcieli skorzystać z promocji, musieli zeskanować kod umożliwiający zakup po niższej cenie. Niestety przejście przez proces uwierzytelniania wydłużał czas korzystania z aplikacji, a także samych zakupów.
Część użytkowników straciła dostęp do aplikacji
Każdy, kto zdecydował się na odinstalowanie i zainstalowanie aplikacji ponownie, spotkał się z poważnym problemem. Sieć sklepów zdecydowała się przywrócić do Google Play starszą wersję aplikacji. Po ponownym zalogowaniu i podaniu kodu na telefonie użytkowników pojawia się komunikat "Twoje konto zostało już przeniesione do nowej aplikacji Biedronki. Prosimy o korzystanie tylko z nowej wersji". Nowa wersja aplikacji nie jest jednak dostępna, co komplikuje sprawę.
Biedronka wciąż nie może rozwiązać awarii, a niezadowoleni klienci są coraz bardziej poirytowani, o czym świadczą m.in. komentarze umieszczane na profilu sklepu na Facebooku.
""Chyba będzie trzeba zrezygnować z Biedronki, gdyż nic nie robicie, żeby klient został z wami. Aplikacja dalej nie działa. Już tydzień awarie naprawiacie, zmieńcie informatyka, skoro ten sobie nie radzi";
"Ponowna instalacja apki ze sklepu Play nic nie daje bo nie jest ona zaktualizowana do najnowszej wersji, poprawcie to, bo już któryś dzień z rzędu nie da się nic zrobić, niektórym działa stara wersja, innym żadna", - piszą zdenerwowani klienci.
Biuro prasowe Biedronki poleca klientom, którzy nie mają dostępu do aplikacji, aby korzystali z fizycznych kart Moja Biedronka lub przy płatności podawali numer telefonu przypisany do aplikacji. Rzecz w tym, że dostęp do aplikacji pozwalał na korzystanie z popularnej funkcji "Shakeomat", która umożliwiała otrzymanie dodatkowych rabatów i personalizowanych zniżek.
Zapraszamy na grupę FB - #Wszechmocne. To tu będziemy informować na bieżąco o terminach webinarów, wywiadach, nowych historiach. Dołączcie do nas i zaproście wszystkie znajome. Czekamy na was!
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl