Blisko ludziKlienci boją się koronawirusa. Salony piękności stosują wzmożone środki ostrożności

Klienci boją się koronawirusa. Salony piękności stosują wzmożone środki ostrożności

Klienci boją się koronawirusa. Salony piękności stosują wzmożone środki ostrożności
Źródło zdjęć: © Getty Images
11.03.2020 13:06

Panika związana z rozprzestrzenianiem się koronawirusa odbiła się nie tylko na szkołach, biurowcach i wszelkich zgromadzeniach publicznych, ale również na salonach urody. Znajdujący się w Warszawie salon Studio Marie Margo wprowadził dodatkowe środki ostrożności.

Coraz więcej salonów urody zauważa znaczny spadek klientów. W obawie o swoje zdrowie Polacy rezygnują z zabiegów, które mogą zwiększyć ryzyko zachorowania na koronawirusa. W salonach kosmetycznych nie da się uniknąć kontaktu z ciałem klienta, więc strach ten jest uzasadniony. Studio Marie Margo poinformowało swoje klientki o środkach ostrożności, jakie podjęło.

Wzmożone środki ostrożności w salonach kosmetycznych

Na swoim profilu na Instagramie zespół salonu kosmetycznego Studio Marie Margo wyjaśnił, że w studiu wykonywana jest dezynfekcja klamek, kranów, przycisków spłuczki w łazienkach preparatem do dezynfekcji medycznej 2 razy dziennie. Ponadto klienci po wejściu do salonu muszą umyć ręce i zdezynfekować je żelem antybakteryjnym.

Nie zmienia się jednak przeprowadzenie zabiegu. "Jak zwykle obowiązuje praca w rękawiczkach jednorazowych i w maseczkach ochronnych (na czas epidemii są jednorazowe – nie pytajcie nas, gdzie kupiliśmy i ile kosztowały). Ponadto dezynfekcja skóry rąk przed, w trakcie i po zabiegu, preparatem do chirurgicznej dezynfekcji z działaniem wirusobójczym" - wyjaśnili.

Ponadto poprosili, aby na zabiegi nie przychodziły osoby chore oraz z podejrzeniem choroby bądź po kontakcie z chorym.

**Zobacz także: SIŁACZKI program Klaudii Stabach. Sezon 2 odc. 1. Historie inspirujących kobiet

**

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Źródło artykułu:WP Kobieta
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (5)
Zobacz także