Trwa ładowanie...
d3yo0o6
d3yo0o6
Największe dietetyczne mity. Możesz wyrzucić je do kosza

Największe dietetyczne mity. Możesz wyrzucić je do kosza

Czy istnieje dieta cud, a my powinniśmy jeść pięć posiłków dziennie, by schudnąć? I dlaczego warto uważać na banany? O tym i o wielu innych...

Jakie są Błędy czy te Też właśnie Rozwiń

Transkrypcja:

Jakie są Błędy czy te Też właśnie takie Luki w naszej Wiedzy o naszych budowie ciała Które najczęściej powodują że Popełniamy jaki Błąd VAC Po ten sam podczas Odchudzania Podczas odchudzania to przede wszystkim Rzucamy się na dietę To jest po prostu najczęstszy błąd bo usłyszał byśmy od mojej Lepszy od swojej przyjaciółki Bo ta dieta Działa i po prostu idzie Calais I się odchudzamy W3 Otrzymujemy na Dieta chce Cud przez dwa tygodnie Chudniemy powiedzmy nawet 5 kilo ale po 2 Dwóch tygodniach wracamy do Do starych nawyków Zostało tyjemy 2 razy więcej efekt jojo Nieświadomie wyrzucam ze swojej diety węglowodany Bo też jest Taka moda tak Że bez węglowodanów po I schudniemy owszem Chudniemy Ale do pewnego momentu potem już nie będzie co z diety nie wyeliminować A poza tym że Żyjemy w takim a nie innym środowisku że węglowodany czy Czy tłuszcze są nam potrzebne Najwięcej wyeliminowanie je na własną rękę to jest Po prostu głupota i często efekty To są zupełnie odwrotnie Częste dojadanie między Posiłkami To jest taki Wydaje mi się że to jest najgorszy błąd Które popełniamy żyjemy załóżmy 3 posiłki Ale w międzyczasie jeszcze dogadamy się popychamy tak Zajadamy stres słodyczami Jemy nieregularnie A takie mity żywieniowe Które większość osób wierzy a one nie mają wiele Wspólnego z rzeczywistością Na pewno to trzeba od Odstawić i owoce POW POW Cukry i ona za szkołę Chodzą banany banany o Czy można jeść chociaż Ja tutaj nie polecam bananów Naprawdę mi banana jemy surowego Czy wiedziałaś Banany są import Gotowane Zielone Są tam do folii Wpuszczane różnego rodzaju Azoty które po Dojrzewają No i tak naprawdę jemy zielonego banana Chyba że mamy pewność Wrzos Czy są one naprawdę dojrzałe z Wprowadzane Jakieś takie ekologiczne No to można sobie po Pozwolić ale często po bananach Po prostu się źle Czujemy z tego że je myję Niedojrzałe ale jeśli Chodzi o dietę to To tutaj jak najbardziej banany jest wskazany polecany dla dlaczego nie Często że nie wolno jeść już Już po 18 O właśnie Pisałam to jest tak to jest po prostu największym jedno Oczywiście nie musisz iść po 18:00 chyba że dziś Idziesz spać o 20:00 No to nie musisz już jeść po 18 I chodzi ogólnie o to żeby nie jeść Te dwie godziny mniej więcej przed snem a nie o to że to 18:00 jest jakąś magiczną granicą która się należy Że zależy jaka to jest Jest kolacja ale mówisz Że nawet do godziny od Pójście spać Nie powiem tak A jeśli chodzi o śniadania że zawsze Nasze śniadanie powinno Nawet bardzo Reszta posiłku Rano mamy bardzo niski Cukierek więc tak naprawdę my tego Śniadania możemy zjeść więcej ale z drugiej strony Czy jest sens rozpychania żołądka większą ilością Porcji na zasadzie nie to Tylko tak naprawdę powinno być Usuwane indywidualnie do danej jednostki ale na pewno Prawdą jest że nie powinniśmy Wychodzić bez Śniadania Zdrowy styl życia wymaga bardzo dużo czas Bardzo mocna angażuję prawda i żeby robić Picie ćwiczenia i żeby chodzić na treningi A żeby sobie zdrowo gotować Jakie realne działania może podjąć zapracowana kobieta żeby Wdrożyć ten styl Życia Codzienność Wiesz co tak naprawdę To nie jest tutaj Nie mówię tutaj o przewrocie nie wiadomo jakim to To są to jest dołożenie trzech treningów w ciągu dnia Zdrowa dieta tak naprawdę nie musi by Droga może być do Stosowana do całej rodziny więc my ich I tak musimy Gotować jedzenie więc pewne możemy za 100 Stosować pewne zamienniki Zamiast nie wiem mąki zwykłej używać mąkę Kokosową zamiast bułki panierować kotlety w bułce możemy sobie Panierować w płatkach często Ludzie boją się jedzenia tych pięciu po Posiłków prawda bo to tyle czasu I przecież nie każdego na to stać bo to 5 posiłków wiemy kiedy to wszystko przygotowywać Tak naprawdę Jeśli wystarczać Jedzenie Trzy razy w ciągu dnia są to porcję większe To jest to jest 3 posiłki Ale niech to będą zdrowe po Czyli wyrzucimy chociażby Bez kuchni Jakie sosy zakłócone tam śmietaną mąką Róbmy mięsa na parze Własny sos we własnym sosie Jakby takie podstawowe rzeczy Które tak naprawdę nie nie nie zrobią nam rewolucji w W kuchni ale sprawią że te nasze życie będzie zdrowsze Aktywności Umówmy się Trzy razy w ciągu tygodnia bo powiedziałaś Trzy treningi w ciągu dnia i właśnie tak Tak bardzo nie nie nie Chociaż wiesz rano Można 3 x dziennie rano idziemy do Do pracy na piechotę wracamy to już jest Mamy dwie aktywności ją wieczorem robił jakieś Crew Krótki 20 minutowy trening też się da to wszystko zależy od Dla organizacji naszej naszego Tego czasu
d3yo0o6

d3yo0o6