Polska marka zamawia z Chin i oszukuje klientów? Mamy oświadczenie Wishbone
Dagmara Sierańska i Zuzanna Krasnodębska wydały oświadczenie po tym, jak ich marka Wishbone znalazła się w ogniu krytyki. Zarzucono im import z Chin, a sprawę porównano do wpadki wizerunkowej Jessiki Mercedes i Veclaim. Teraz właścicielki Wishbone odpowiadają Karolinie Korwin Piotrowskiej i autorce bloga soie.pl.
27.05.2020 21:55
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Jedna z internautek odnalazła na platformie AliExpress biżuterię identyczną jak ta marki Wishbone. Sprawę nagłośniła autorka bloga soie.pl, która udostępniła zdjęcia produktów. Zaistniałą sytuację skomentowała również Karolina Korwin Piotrowska.
Dagmara Sierańska i Zuzanna Krasnodębska znalazły się w podobnej sytuacji, co Jessica Mercedes. Jest tylko jedna różnica. I to znacząca. Właścicielki Wishbone nie schowały głowy w piasek, tylko szybko zareagowały na to, co się dzieje. To złota zasada, aby od razu odpowiadać, ale w taki sposób, by nie tracić DNA marki. W swoim oświadczeniu właścicielki marki poinformowały, że od początku istnienia Wishbone stawiały na współpracę z lokalnymi dostawcami i rzemieślnikami jubilerstwa. Dlatego też zdecydowały się usunąć z oferty sklepu produkty, które można również znaleźć na chińskich stronach.
Oświadczenie marki Wishbone
Dagmara Sierańska i Zuzanna Krasnodębska przesłały oświadczenie redakcji WP Kobieta:
"Firma Wishbone nigdy nie prowadziła importu towarów z Chin. Od początku istnienia marki przykładałyśmy dużą wagę do tego, aby nasze produkty były wyjątkowe i unikalne. Współpracujemy tylko z lokalnymi dostawcami i rzemieślnikami jubilerstwa. Po weryfikacji z jednym z dostawców ustaliłyśmy, że w swojej ofercie posiadamy produkty, które są dostępne również na popularnej chińskiej platformie sprzedażowej.
W związku z tym postanawiamy, że w dniu dzisiejszym wycofujemy te produkty z naszego sklepu. Wszystkie osoby, które je zakupiły mogą oczywiście dokonać zwrotu. Ta sytuacja daje nam jeszcze więcej siły i motywacji do działania oraz rozwoju naszej dotychczasowej już siedmioletniej pracy nad marką Wishbone.
Transparentność i zaufanie Klientów są dla nas bardzo ważne, dlatego wnikliwiej będziemy weryfikować źródła dostawców. W najbliższym czasie pokażemy jak wygląda nasza produkcja i rzemieślnicy, z którymi pracujemy od początku".