Trwa ładowanie...

Sieć sklepów pomoże kobietom. Wesprze walkę z ubóstwem menstruacyjnym

Popularna w Polsce sieć sklepów spożywczych Biedronka pomoże kobietom, które borykają się z ubóstwem menstruacyjnym. Wiele z nich z powodów ekonomicznych ma ograniczony dostęp do środków higieny osobistej niezbędnych podczas miesiączki.

Share
Znana sieć sklepów pomoże kobietom dotkniętym ubóstwem menstruacyjnym
Znana sieć sklepów pomoże kobietom dotkniętym ubóstwem menstruacyjnymŹródło: 123RF
d10fa6z

Aż 39% Polek z najmniej zamożnych gospodarstw domowych musiało zrezygnować z zakupu środków higienicznych na rzecz innych domowych wydatków. Mając na uwadze ich potrzeby, firma będzie oddawać pieniądze - w formie voucherów - za zakupione w ich sklepach artykuły higieny intymnej.

Voucher za tampony i podpaski

Od 20 maja klienci posiadający kartę Moja Biedronka, przy zakupie wybranych produktów higieny menstruacyjnej marki Femina, otrzymają voucher o wartości 100% wydanej kwoty na te produkty (za maksymalnie 3 opakowania). Bon będzie do wykorzystania w ciągu 7 kolejnych dni kalendarzowych i można go przeznaczyć na dowolne produkty dostępne w Biedronce - z wyjątkiem standardowych wyłączeń (m.in. alkohol, papierosy, doładowania kart telefonicznych). 1 dnia każdego kolejnego miesiąca akcja będzie odnawiana.

d10fa6z

Jeśli klienci nie będą chcieli zrealizować bonu na swoje potrzeby, będą mogli pomóc innym kobietom. Biedronka weszła we współpracę z Okresową Koalicją, czyli inicjatywą zrzeszającą aktywistów zajmujących się tematyką menstruacji. Dzięki temu niewykorzystany, ale ważny bon, będzie można przekazać na rzecz właśnie Okresowej Koalicji.

- Poprzez naszą akcję chcemy przyczynić się do tego, by każda kobieta w trakcie miesiączki mogła czuć się godnie i komfortowo. Ponad 80% pracowników Biedronki oraz ok. 70 proc. naszych klientów stanowią kobiety. Zapraszamy również nasze klientki i klientów, by wspólnie z nami wsparli Okresową Koalicję, której skala działania pozwoli nam zadbać o potrzeby bardzo wielu kobiet i dziewcząt w całej Polsce - komentuje Karolina Błońska-Szubstarska, starszy menedżer ds. społecznej odpowiedzialności biznesu w sieci.

"Na okresie jest tabu kulturowe". Kaya Szulczewska walczy z tym w kontrowersyjny sposób

Zapraszamy na grupę FB - #Wszechmocne. To tu będziemy informować na bieżąco o terminach webinarów, wywiadach, nowych historiach. Dołączcie do nas i zaproście wszystkie znajome. Czekamy na was!

Chętnie poznamy wasze historie, podzielcie się nimi z nami i wyślijcie na adres: wszechmocna_to_ja@grupawp.pl

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
d10fa6z

Podziel się opinią

Share
d10fa6z
d10fa6z