Trwa ładowanie...

Trenerka radzi, jak schudnąć z brzucha. Wystarczą cztery proste zmiany

Jillian Michaels zauważa, że otyłość brzuszna szkodzi zdrowiu. Nadprogramowa tkanka tłuszczowa zwiększa ryzyko chorób serca i przyczynia się do wystąpienia cukrzycy. Popularna trenerka poradziła, co robić, aby zapobiec tym schorzeniom.

Share
Treningi i zbilansowana dieta to podstawa zdrowego życia Treningi i zbilansowana dieta to podstawa zdrowego życia Źródło: Instagram, fot: jillianmichaels
d20uyav

Jillian Michaels to trenerka personalna, która miała pod swoją opieką wiele gwiazd. To również autorka programów treningowych oraz aplikacji z ćwiczeniami, która pozwala na podjęcie aktywności fizycznej również w domu. Portal PopSugar postanowił skontaktować się z Michaels, aby z okazji nowego roku doradziła, jak walczyć z otyłością brzuszną. Trenerka stworzyła listę najważniejszych zasad, do których warto się zastosować.

Cztery kroki do poradzenia sobie z nadprogramową tkanką tłuszczową na brzuchu

Zadbanie o siebie powinno być normalnym działaniem każdej z nas. Lekarze oraz trenerzy zwracają uwagę, jak ważna w naszym życiu jest aktywność fizyczna oraz zbilansowana dieta. To jednak nie wszystko. Ryzyko wystąpienia otyłości zwiększa się, kiedy żyjemy w ciągłym stresie i zaniedbujemy higienę snu. Co robić, jeśli grozi nam otyłość brzuszna? Oto rady Jillian Michaels.

Zobacz też: SPRAWDZAM! Test Huawei Watch GT 3

Postaraj się zmniejszyć ogólny procent tkanki tłuszczowej

Tkanka tłuszczowa jest bardzo ważna, jednak jej nadmiar nie jest dobry dla zdrowia. Michaels podkreśla, że nie da się zredukować tłuszczu z wybranej części ciała. Dla przykładu brzuszki oczywiście wzmocnią mięśnie, ale nie wpłyną na redukcję tłuszczu. Aby zmniejszyć procent tkanki tłuszczowej, musimy połączyć ruch oraz dietę.

d20uyav

Ogranicz te cztery składniki w jadłospisie

Skoro o diecie mówimy, Michaels zwraca uwagę, że niektóre produkty bardziej przyczyniają się do gromadzenia się tkanki tłuszczowej na brzuchu. Trenerka mówi tutaj o cukrze, mąkach, alkoholu oraz sodzie.

Pamiętaj o treningach

Przy redukcji tkanki tłuszczowej bardzo pomocne są treningi HIIT, czyli ćwiczenia interwałowe o wysokiej intensywności. Zajęcia takie trwają około 20 minut, podczas których wykonujemy określony zestaw ćwiczeń. Oprócz HIIT warto też wypróbować trening oporowy i obwodowy.

Zwróć uwagę na sen

To właśnie w tym czasie nasz organizm najlepiej się regeneruje. Podczas snu zachodzi regulacja ważnych procesów oraz hormonów, a w tym tych odpowiedzialnych za stres oraz apetyt. Zbyt wysoki poziom kortyzolu prowadzi do zwiększonego poczucia głodu. Michaels podaje, że przeciętnie powinniśmy przesypiać siedem-osiem godzin na dobę. W tym przypadku sporo też zależy od naszego organizmu. Niektórzy czują się świetnie po sześciu godzinach snu, inni dopiero po dziewięciu. Ważne jednak, aby zachować regularny rytm dobowy i zawsze spełniać te ważne zapotrzebowanie ciała.

d20uyav

Zapraszamy na grupę FB - #Samodbałość. To tu będziemy informować na bieżąco o wywiadach, nowych historiach. Dołączcie do nas i zaproście wszystkie znajome. Czekamy na was!

Jak prawidłowo wykonać plank? Zadbaj o mięśnie brzucha

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
d20uyav

Podziel się opinią

Share

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d20uyav
d20uyav