Trzecia okładka polskiego "Vogue'a". Nowe rubryki, stare nawyki

"Vogue" to marka, która zawsze wywoływała wypieki na twarzach czytelników. Dwa pierwsze numery polskiej edycji magazynu też owe wypieki wywołały. Bynajmniej nie z ekscytacji, lecz z oburzenia. Na okładce zabrakło niektórym bowiem ferii kolorów i barokowego przepychu. Czy trzecia okładka jest inna?

Trzeci numer "Vogue'a" pojawi się w kioskach 11 kwietnia
Źródło zdjęć: © Instagram.com
Katarzyna Chudzik

Od 11 kwietnia na sklepowych półkach pysznić się będzie nowy "Vogue". Na czarno-białej okładce magazynu objawi nam się piękna Natalia Vodianova w sukience Yves Saint Laurent i "vintage creepersach". Modelka nie pozuje w zalotnej pozie – wygląda wręcz, jakby spieszyła się na lotnisko. "Vogue" zostawił bowiem powtarzalne schematy sesji zdjęciowych kolorowym magazynom z niższej półki i prywatnym Instagramom szukających poklasku celebrytek.

Zauważono już, że znana modelka, wyprane kolory i zero wyrafinowanego blichtru, to trzy obowiązkowe elementy okładek polskiej edycji "Vogue'a". I choć w tym przypadku ten schemat się sprawdza, to mimo zachowania minimalistycznego charakteru, najnowsza okładka budzi więcej pozytywnych emocji wśród czytelników niż jej poprzedniczki. "W końcu okładka na miarę Vogue", "Mamma mia! Najlepsza z dotychczasowych" czy "Okładka świetna…chyba najlepsza" - to tylko trzy spośród kilkuset komentarzy na oficjalnym profilu instagramowym "Vogue Polska".

O tym, że nie samą okładką "Vogue" się szczyci, powinien wiedzieć każdy obserwator mody. I każdego z nich ucieszy zapewne pojawienie się w najnowszym numerze kilku nowych rubryk. - W pierwszym numerze sama sesja Tellera zajmowała ponad 40 stron, zależało nam też na przybliżeniu czytelnikom historii tytułu. Mając to na uwadze, celowo część planowanych stałych rubryk umieściliśmy dopiero w numerze drugim i kolejnych. Takimi rubrykami są np. "Nostalgia" - prezentująca historyczne momenty mody czy fotografii oraz rubryka towarzyska "RSVP" – powiedziała "Wirtualnym Mediom" Justyna Markiewcz, dyrektor zarządzająca spółki Visteria, wydającej w Polsce magazyn "Vogue".

Magazyn kosztuje 16,90 zł. Można zamawiać również pismo w prenumeracie - kwartalna kosztuje 35 zł, roczna 125 zł, zaś dwuletnia - 245 zł. A mimo wielu czytelniczych protestów dotyczących wyglądu okładek, marka nie wycofuje się ze swoich założeń, całkiem dobrze na tym wychodząc. Wydawca podaje bowiem, że sprzedał aż 181 750 egzemplarzy pierwszego numeru, z czego ok. 10 tysięcy w ramach zamówień przedpremierowych i prenumeracie.

Wybrane dla Ciebie
Najczęstsze grzechy Polaków. Oto co księża słyszą w konfesjonale
Najczęstsze grzechy Polaków. Oto co księża słyszą w konfesjonale
Koniec "Przyjaciółek". Socha komentuje decyzję Polsatu
Koniec "Przyjaciółek". Socha komentuje decyzję Polsatu
Polacy ruszają po promocje. Boją się jednej rzeczy
Polacy ruszają po promocje. Boją się jednej rzeczy
Pożegnała Maciąg. "Jakby ktoś mnie trzymał za rękę"
Pożegnała Maciąg. "Jakby ktoś mnie trzymał za rękę"
Zakochał się w niej, gdy miał żonę. Nie każdy wie, kim była
Zakochał się w niej, gdy miał żonę. Nie każdy wie, kim była
Dodaj do wody i polej włosy. Ta płukanka wygładzi puszące się pasma
Dodaj do wody i polej włosy. Ta płukanka wygładzi puszące się pasma
Zatrzymało ją CBA. Po latach wyznała, kto zebrał 600 tys. zł kaucji
Zatrzymało ją CBA. Po latach wyznała, kto zebrał 600 tys. zł kaucji
Bije na głowę zwykłe kurtki. Tylko spójrzcie na płaszczyk rolniczki
Bije na głowę zwykłe kurtki. Tylko spójrzcie na płaszczyk rolniczki
Urodziła w wieku 48 lat. "Mam świadomość, że tego nie doczekam"
Urodziła w wieku 48 lat. "Mam świadomość, że tego nie doczekam"
Wyznała, że miała 3 aborcje. Teraz mówi o konsekwencjach
Wyznała, że miała 3 aborcje. Teraz mówi o konsekwencjach
"Wszystko się sprawdziło". Słowa Mołek chwytają za serce
"Wszystko się sprawdziło". Słowa Mołek chwytają za serce
Nie rób tego pod prysznicem. Podolożka przestrzega
Nie rób tego pod prysznicem. Podolożka przestrzega
ZACZEKAJ! ZOBACZ, CO TERAZ JEST NA TOPIE 🔥