ModaPierścionek zaręczynowy od Karla Lagerfelda

Pierścionek zaręczynowy od Karla Lagerfelda

Pierścionek zaręczynowy od Karla Lagerfelda
Źródło zdjęć: © Getty Images
Kamila Żyźniewska
31.05.2016 17:00, aktualizacja: 02.06.2016 12:33

Jeśli przepracowanie zabija całą kreatywność, to tej regule z pewnością nie podporządkował się Karl Lagerfeld. Tworzenie dla kilku marek jednocześnie, angażowanie się w specjalne projekty i współprace z innymi firmami, dla wielu osób w tej branży stanowiłyby poprzeczkę nie do przeskoczenia. Takie wyzwania to jednak chleb powszedni dla 82-letniego projektanta. Co nowego znów wymyślił?

Wyliczenie wszystkich pomysłów sygnowanych jego nazwiskiem nie jest łatwym zadaniem. Oprócz tworzenia ubrań, obuwia i dodatków, Lagerfeld zajmował się już projektowaniem wnętrz luksusowych domów i hoteli. Komercyjne zlecenia również nie stanowią dla niego problemu, dlatego w jego bogatym portfolio znajdziemy również takie przedsięwzięcia jak współprace z francuską siecią sklepów Carrefour czy producentem napojów Coca-Cola.

Naczelny pracoholik modowej branży znalazł również czas na swoje największe pasje, do których należy m.in. czytanie książek. Niejednokrotnie mówił o sobie, że jest bibliofilem, podkreślając, że „dom bez książek jest dla niego jak pokój bez okien”. Najwidoczniej doba Karla Lagerfelda liczy sobie zdecydowanie więcej niż 24 godziny.

Obraz
© Materiał prasowy

Ostatnio podjął się nowego wyzwania, którym jest ekskluzywna kolekcja pierścionków zaręczynowych.

- Nigdy nie projektowałem biżuterii na tę okazję. To był rodzaj wyzwania – wyznał Lagerfeld w rozmowie z „Vogue”.

Nowa kolekcja projektanta to efekt współpracy z amerykańską marką Frederick Goldman. Pojawią się w niej trzy modele zaręczynowych pierścionków z 18-karatowego białego i żółtego złota oraz platyny. Ceny projektów będą się wahać w granicach od 1000 do 10 000 dolarów.

No cóż, mając możliwość noszenia na palcu takiej biżuterii, chyba niewiele pań zawaha się przed powiedzeniem „tak”.