Podążać za swoim Ego...
Przewodnie motto jesienno-zimowej kolekcji Vistuli to... atrakcyjność, komfort i indywidualizm.
03.10.2005 | aktual.: 20.02.2006 15:34
Mężczyzna, który zainspirował kolekcję Vistuli na sezon jesień-zima 2005/06 podąża za swoim Ego, szuka modnych, niebanalnych wzorów, podkreślających jego osobowość i niepowtarzalność. *
Propozycja Vistuli na najbliższy sezon jest bardzo *wytworna, elegancka z akcentami nowego stylu dla mężczyzn wymagających, śmiałych i pełnych inwencji. Odzwierciedla trendy światowej mody męskiej, w której zauważalne są odważne zmiany kroju i kolorystyki. Dominują ciemne brązy, złamane zielenie, głębokie granaty, mocne czerwienie oraz pomarańcz. Silny akcent czerwieni łączy się z uniwersalną czernią, zielenie i pomarańcze spajane są z brązami, błękity z szarościami i grafitami.
Dominują śmiałe zestawienia wzorów i deseni. Główny projektant Vistuli Rafał Czapul proponuje porzucenie popularnych dotychczas pasów i prążków. Poleca kraty i mikrowzory, jodły czy tłoczenia. W kroju sugeruje szersze klapy marynarek i płaszczy, ozdobnie stebnowane kontrastowymi wykończeniami. Połączenie takich elementów z dominującymi w tym sezonie tkaninami: aksamitem, welurem czy miękką bawełną.
Kolekcja Vistuli na sezon jesień–zima 2005/06 to powiew świeżości i nowoczesności, pozwalający współczesnemu mężczyźnie na stworzenie swojego własnego indywidualnego wizerunku.
MO