ModaTru Trussardi w letnim tańcu miejskiego stylu

Tru Trussardi w letnim tańcu miejskiego stylu

Tru Trussardi w letnim tańcu miejskiego stylu
Źródło zdjęć: © Tru Trussardi
22.07.2009 12:33, aktualizacja: 21.06.2010 12:19

Lato mamy w pełni. Jednak większość z nas, poza wyskokiem na urlop na tydzień lub dwa, spędzi wakacyjne miesiące w mieście. A do tego, o zgrozo, w biurze. Wybawieniem i pocieszeniem może być założona prawie sto lat temu przez Dante firma Tru Trussardi.

Lato mamy w pełni. Jednak większość z nas, poza wyskokiem na urlop na tydzień lub dwa, spędzi wakacyjne miesiące w mieście. A do tego, o zgrozo, w biurze. Wybawieniem i pocieszeniem może być założona prawie sto lat temu przez Dante firma Tru Trussardi.

Miejski styl, czyli elegancja wyzwolona

Powszechnie uważa się, że firma Tru Trussardi jest przeznaczona dla wielkomiejskiego odbiorcy. Dlatego i tym razem firma wpisała się w światowy trend i obficie skropiła swoje materiały nadrukami nawiązującymi do malarskiej abstrakcji. Tym samym zaakcentowała, tak modny w tym sezonie, powrót do lat 90-tych. W kolekcji są też ubrania w delikatnej kolorystyce i klasycznych fasonach. Dzięki temu, każdy coś dla siebie znajdzie. Dla lubiących się wyróżniać, firma proponuje jaskrawe barwy, które ładnie kontrastują i stanowią mocny akcent w ubiorze. Jak sama firma mówi, w tym sezonie postawiono na kobiecość o każdej porze dnia. Mamy, więc delikatność, subtelność i powab, szyk i klasę najwyższej, jakości.

Tru Trussardi to ubrania głównie dla ludzi ceniących dobrą jakość, perfekcyjne wykonanie i dbałość o każdy szczegół. Poza tym wielu klientów jest zachwyconych wygodą. Są to ubrania, w których można wyjść zarówno na business lunch, kolację z przyjaciółmi i romantyczny spacer z ukochanym.. Rękawiczkę proszę oraz historia psa

Choć trudno w to uwierzyć, wszystko zaczęło się od rękawiczek. Dante Trussardi, Włoch, za cel postawił sobie stworzenie międzynarodowej firmy szyjącej luksusowe rękawiczki. W 1911 r. powołał do życia Trussardi Group. Dzięki starannie wybieranej wysokiej, jakości skórze, jego rękawiczki szybko zdobyły uznanie na całym świecie, stając się synonimem dobrej jakości i elegancji. W 1973 roku powstało logo z psem rasy greyhound. Ciekawostką jest, że prawdopodobnie było to pierwsze logo w świecie mody. Wybrano akurat to zwierze, ponieważ ta rasa psów uznawana jest za najstarszą na świecie. Ich podobizny znajdują się w Egipcie, a Aleksander Wielki miał greyhounda o imieniu Peritas. W ten sposób Nicola Trussardi, pomysłodawca logo, pokazał drogę innym firmą. Bardzo często podczas pokazów psy rasy greyhound można spotkać na wybiegu prowadzone przez modela.

Krótka historia szybkiego rozwoju

Wkrótce do rękawiczek dołączono torby podróżne, torebki i skórzane kurtki. W 1983 roku odważono się na pierwszą kolekcje Pret-â-Porter dla kobiet, a w 1984 dla mężczyzn. Jak bywa z innymi wielkimi domami mody nie poprzestano na ubraniach i zaczęto dodawać akcesoria, między innymi okulary i perfumy. Linia casual, która dzisiaj jest najsłynniejsza i znamy ją właśnie pod nazwą Tru Trussardi istnieje od 2005 roku. Jak łatwo się domyślić Trussardi opanował nie tylko rynek we Włoszech, ale podbił cały świat od Japonii poczynając, a na bogatym Dubaju kończąc. Kilka sklepów mamy również w Polsce.

Filozofia Tru…

Marka od samego początku była firmą rodzinną. Styl Trussardi jest eskalacją doświadczenia, przekazywanego z ojca na syna, wraz z wszelkimi tradycjami rodzinnymi i kulturalnymi. Tru Trussardi doskonale łączy klasykę z luksusem i odrobiną przepychu.