ModaWojewódzki w kampanii Converse’a

Wojewódzki w kampanii Converse’a

Wojewódzki w kampanii Converse’a
Źródło zdjęć: © AmerSport
27.02.2008 15:17, aktualizacja: 28.05.2010 21:44

Pod hasłem “Connectivity" rusza globalna kampania Converse'a, która przedstawia znane osoby ze świata muzyki, sportu oraz szeroko pojętej popkultury. W Polsce zaproszenie do projektu przyjął dziennikarz, publicysta, showman - Kuba Wojewódzki.

Pod hasłem “Connectivity" rusza globalna kampania Converse'a, która przedstawia znane osoby ze świata muzyki, sportu oraz szeroko pojętej popkultury. W Polsce zaproszenie do projektu przyjął dziennikarz, publicysta, showman - Kuba Wojewódzki.

Kuba Wojewódzki pojawi się obok wielu wspaniałych osób, o których śmiało można powiedzieć, że mają status legend popkultury: największy buntownik XX wieku - James Dean, dziennikarz, twórca stylu GONZO - Hunter S. Thompson, basista Sex Pistols i legenda punku - Sid Vicious. „Connectivity” łączy w sobie przeszłość z teraźniejszością. Obok kultowych już postaci w kampanii pojawią się: wokalistka Blackhearts - Joan Jett, zdobywca nagrody GRAMMY, lider zespołu Green Day – Billie Joe Armstrong, gwiazda muzyki eclectic urban - M.I.A; jeden z najlepszych zawodników NBA – Dwyane Wade, gwiazda muzyki hip-hop, aktor, zdobywca statuetki GRAMMY – Common oraz liderka nowojorskiego, punkowego zespołu Yeah Yeah Yeah’s – Karen O.

Kuba Wojewódzki zapytany, dlaczego zdecydował się wziąć udział w kampanii marki Converse, powiedział: „Filozofia jest prosta - kto nie chodził w młodości w trampkach Converse’a ten na starość będzie świnią. No ewentualnie dostanie duchowego platfusa. Ten but to jeden ze słupów milowych pop kultury, obok coca coli i rock and rolla. Chodzenie w trampkach Converse’a jest jak chodzenie z Marilyn Monroe - stylowe, zauważalne i świadczące o klasie. Poza tym lubię dobre towarzystwo złych chłopców.”