Mistrzyni wrażliwości
Większość mężczyzn i kobiet nie ma pojęcia, jak bardzo spełnienie – seksualne i emocjonalne – może zależeć od pełnego pobudzenia łechtaczki.
17.02.2006 | aktual.: 29.06.2010 21:05
*Łechtaczka jest chyba najbardziej wrażliwym miejscem kobiecego ciała. Większość mężczyzn i wiele kobiet nie ma pojęcia, jak bardzo spełnienie – seksualne, emocjonalne, psychiczne i fizyczne – może zależeć od pełnego pobudzenia łechtaczki. Gdy mężczyzna nauczy się zaspokajać w ten sposób kochankę, prawdopodobnie jego własna satysfakcja również wzrośnie. *Decydującą rolę w korzystaniu w pełni z wrażliwości łechtaczki odgrywa umiejętne używanie języka, warg, zębów i palców. Kobieta natychmiast odczuwa najmniejszą zmianę nacisku, szybkości i kierunku ruchu. Niezależnie od rodzaju zastosowanej techniki ważne jest, by czuć reakcję kobiety – także reakcję jej łechtaczki – orientować się, co jej odpowiada, a co nie. Na przykład *jeżeli w czasie seksu oralnego kobieta odczuwa zadowolenie z pieszczot partnera, jej miednica i biodra leżą swobodnie, a ona sama poddaje się lepiej jego ustom. Jeżeli natomiast odbiera je źle – prawdopodobnie nacisk jest zbyt duży – będzie się odwracała lub starała odciągnąć jego
głowę. W takim przypadku mężczyzna powinien zmniejszyć nacisk. Jeżeli łechtaczka nabrzmiewa, kobieta odczuwa zadowolenie, jeżeli się kurczy – wrażenia są nieprzyjemne. *Bardzo ważne: mężczyźni powinni wypróbowywać różne techniki na własnych palcach. Za pomocą warg, a czasami i zębów (delikatnie) trzeba tak utrzymać palec, by nie poruszył się podczas dotyku języka. Podobnie jak zwiększając nacisk warg i języka, można wzmocnić wrażenia odczuwane opuszką
palca, tak samo można nasilić reakcję łechtaczki. Jeżeli kobieta woli delikatny nacisk, albo w ogóle nie lubi nacisku warg i zębów, mężczyzna powinien na własnym palcu wyćwiczyć ruch języka bez dodatkowego nacisku.
Pozycja podstawowa
Kobieta leży na plecach z głową na poduszce lub bez poduszki, mężczyzna leży na brzuchu z ustami przy jej genitaliach. Dla wygody powinna unieść i rozchylić kolana na tyle, na ile może. W innym wariancie mężczyzna klęczy na podłodze, a kobieta zsuwa się na brzeg łóżka lub tapczanu. To pozwoli uniknąć wizyty u kręgarza, gdyż w czasie przedłużonego seksu oralnego mężczyzna często zbyt mocno odchyla głowę do tyłu.
Niektóre kobiety reagują intensywniej z nogami zsuniętymi i wyprostowanymi w kolanach. Lepiej jest wówczas, by kobieta na początku miała nogi rozchylone i zgięte w kolanach, a dopiero później, po dłuższych pieszczotach, wyprostowała je i złączyła.
Dużo kobiet lubi obserwować partnera podczas seksu oralnego. Jest to godne polecenia, zwłaszcza jeśli kochankowie często spoglądają sobie w oczy. Gdy mężczyzna pieści językiem genitalia kochanki, ona często leży spokojnie i rozkoszuje się doznaniami. Jeśli rzuca się gwałtownie, mężczyźnie trudno jest ją pieścić, ale seks oralny może być dla obojga bardziej podniecający, gdy czując impuls, partnerka porusza biodrami.Delikatnymi ruchami może ustawić łechtaczkę w dogodnym dla siebie położeniu, dać do zrozumienia, że pragnie, by partner przez chwilę pieścił językiem wargi sromowe, a potem kolejnym ruchem skierował go z powrotem ku łechtaczce lub do innego miejsca (na przykład do jednej lub drugiej strony łechtaczki). Może również po prostu poruszyć się energicznie, gdy wyczuje właściwy moment. Kobieta zawsze może powiedzieć partnerowi, czego sobie życzy.
Zazwyczaj mężczyzna lubi czuć ruchy kobiety. Jej reakcje zachęcają go i podniecają.
Kółka
Łechtaczka reaguje szybciej, gdy mężczyzna zatacza językiem kółka na jej powierzchni. Im mniejsze kółko, tym bardziej język pobudza koniec łechtaczki. Im kółka większe, bym bardziej język pobudza podstawę łechtaczki i jej okolice. Kobiety wolą na ogół, gdy mężczyzna stosuje oba sposoby na przemian. *Szybkość powinna wahać się od jednego do trzech kółek na sekundę. Można w ten sposób dość
długo pieścić partnerkę – dziesięć lub dwadzieścia minut, a nawet kilka godzin. Jeżeli mężczyzna
poczuje zmęczenie języka, może zrobić przerwę lub pobudzać kobietę w inny sposób.
*Kierunek ruchu języka jest bardzo ważny. Niektóre kobiety reagują lepiej na ruch zgodny z kierunkiem ruchu wskazówek zegara, inne wolą kierunek odwrotny, a niektóre lubią, gdy mężczyzna zmienia kierunek. Stosowana przez kilka minut kombinacja trzech do pięciu ruchów w jednym kierunku, a potem trzy do pięciu w kierunku odwrotnym, jest zwykle bardzo skuteczna.
Ósemki
Używając języka niczym pędzla, mężczyzna może zakreślać ósemki na łechtaczce. Wymaga to pewnej wprawy, ale można się tego szybko nauczyć. Wystarcza mniej więcej jedna ósemka na sekundę. Zmiana ruchu języka z kierunku zgodnego z ruchem wskazówek zegara na przeciwny zwiększa przyjemność odczuwaną przez partnerkę, która może także odkryć, iż woli jeden z tych kierunków. Mężczyzna powinien w miarę możliwości utrzymać pożądany kierunek przez kilka minut.
Pociągnięcia językiem w górę i w dół
Łechtaczka niekiedy reaguje bardzo gwałtownie na pionowe pociągnięcia językiem po jej czubku. Rytm: silne pociągnięcie – przerwa – silne pociągnięcie, należy stosować dopiero po wcześniejszym, delikatniejszym pobudzaniu. Długie powolne pociągnięcia, powodujące pochylenie się czubka, mogą również sprawiać kobiecie przyjemność. Godne polecenia są zwłaszcza szybkie pociągnięcia – lekkie lub silne albo na przemian lekkie i silne.
Pociągnięcia językiem na boki
Pociągnięcia poziome wywołują najsilniejsze pobudzenie. Przy wprawie mężczyzna może wykonywać bardzo szybkie pociągnięcia (około sześciu ruchów w lewą i prawą stronę na sekundę). Początkowo pociągnięcia powinny być lekkie i szybkie, potem powoli należy zwiększać nacisk, aż do dość dużego.
Następnie nacisk należy zmniejszać stopniowo do delikatnych muśnięć, a potem znowu powoli zwiększać. Sekwencję rytmicznie powtarzać.
Powolny ruch z prawa na lewo rozluźnia język i można go stosować, gdy na skutek wykonywania innych, bardziej energicznych ruchów nastąpiło zmęczenie języka i mięśni ust.
Kim Cattrall i Mark Levinson
Artykuł jest fragmentem książki "Satysfakcja. Sztuka kobiecego orgazmu", którą wspólnie napisali Kim Cattrall (dobrze znana nam jako Samanta z serialu "Seks w wielkim mieście" i jej partner Mark Levinson. Książka ukazała się nakładem wydawnictwa REMI w formie interesująco i subtelnie zilustrowanego przez Fritza Drury'ego albumu w twardej okładce i obwolucie.
Więcej na ten temat na www.satysfakcja.com