ModaRihanna na Nowojorskim Tygodniu Mody

Rihanna na Nowojorskim Tygodniu Mody

Rihanna na Nowojorskim Tygodniu Mody
Źródło zdjęć: © ONS.pl

10.12.2015 09:48, aktual.: 10.12.2015 21:29

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Rihanna szturmem zdobywa świat mody. Właśnie upomniało się o nią jedno z najbardziej prestiżowych wydarzeń w branży. Jej kolekcja zostanie zaprezentowana na…

Kanye West już niedługo przestanie być jedyną gwiazdą muzyki, której autorska kolekcja została zaprezentowana w trakcie Nowojorskiego Tygodnia Mody. Do jego grona wkrótce dołączy słynna Barbadoska, Rihanna.

Współpraca 27-letniej gwiazdy muzyki z kultową marką Puma od początku budzi ogromne zainteresowanie mediów i fashionistów z całego świata. Rihannę, którą przed rokiem mianowano dyrektor kreatywną marki, doceniła także branża mody. Dowodem jest wyróżnienie pracy Barbadoski w postaci możliwości zaprezentowania kolekcji w trakcie Nowojorskiego Tygodnia Mody. Wydarzenie jest jednym z najbardziej prestiżowych w branży mody, na którym pojawiają się tylko najlepsi.

Wielki debiut Rihanny na NYFW odbędzie się w piątek 12 lutego w godzinach popołudniowych. O tej wiadomości piosenkarka poinformowała swoich fanów w dość niekonwencjonalny sposób i bez zbędnego rozgłosu, oczywiście za pośrednictwem Internetu. Rihanna zamieściła tweeta na stronie aukcji charytatywnej organizacji non-profit, na której można zlicytować dwa miejsca w pierwszym rzędzie na jej pokaz w Nowym Jorku. Dochód z licytacji zostanie przeznaczony na Clara Lionel Foundation, organizacji założonej przez samą Barbadoskę. Zajmuje się ona wsparciem twórców sztuki, edukacją oraz szeroko pojętą kulturą.

Cena wywoławcza podwójnego zaproszenia na pokaz Rihanny to 15 tys. dolarów. Co ciekawe, na wygranego aukcji poza możliwością znalezienia się w pierwszym rzędzie na modowym show, czeka szereg dodatkowych atrakcji. Wejście na backstage pokazu, możliwość uczestniczenia w afterparty, ubrania z najnowszej kolekcji jesień-zima 2016, a także sygnowane nazwiskiem projektantki, kultowe creepersy, które wyprzedały się w mgnieniu oka.

„Współpraca z Rihanną to niesamowity krok dla Pumy”- podsumowuje dyrektor generalny marki, Bjørn Gulden. „Światowa sława, charyzma, ambicja i indywidualizm – te wszystkie rzeczy czynią z niej idealną ambasadorkę marki”.

Już nie możemy doczekać się, co Rihanna pokaże na Nowojorskim Tygodniu Mody!

POLECAMY:

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (2)
Zobacz także