Młody Beckham twarzą najnowszej polskiej marki
Przystojny, utalentowany i kochający sport Brooklyn gościł już na okładce prestiżowego magazynu "Man about Town" oraz w "T magazine”, który jest dodatkiem do New York Times. Marka Reserved natomiast, jako pierwsza na świecie zdecydowała się na zaangażować młodego Beckhama w charakterze modela do kampanii reklamowej.
08.01.2015 | aktual.: 09.01.2015 07:53
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Przystojny, utalentowany i kochający sport Brooklyn Beckham gościł już na okładce prestiżowego magazynu "Man about Town" oraz w "T magazine”, który jest dodatkiem do New York Times. Marka Reserved natomiast, jako pierwsza na świecie zdecydowała się na zaangażować młodego Beckhama w charakterze modela do kampanii reklamowej.
Zdjęcia powstały w Londynie. Wykonał je Kacper Kasprzyk, polski fotograf mieszkający za granicą, współpracujący z magazynami Harpers Bazar, Dazed & Confused czy francuską edycją Vogue’a. W imponującym portfolio Kasprzyka znajdziemy klientów takich jak Gucci, Hermès czy Burberry. W kampanii stworzonej dla Reserved YFL fotograf postawił na młodzieżowy klimat zdjęć.
Brooklyn Beckham promował będzie linię wiosennej kolekcji Reserved YFL o nazwie „Volcano Explosion”, w której zamiłowanie do sportu spotyka się z modowym kontekstem. Jej design dedykowany jest wszystkim kochającym przygodę, sport i skoki adrenaliny. W kolekcji dominuje niesztampowe wzornictwo luźno inspirowane odzieżą do uprawiania sportów ekstremalnych. Uwagę przykuwają zestawienia surowych form z intensywnymi kolorami i graficznymi deseniami. Kolekcja obfituje w wyraziste detale, które definiują ostry, dynamiczny styl: perforowane wykończenia, sznurowane elementy, odblaskowe nadruki i tłoczenia. Wśród fasonów oprócz koszul i T-shirtów znajdziemy ciekawie zaprojektowane bluzy z przeszyciami, oraz supermodne spodnie z niską talią (tzw. cargo pants). Całość składa się na wygodny, miejski styl z wyraźnym sportowym akcentem.