ModaTo my tworzymy chwile. Tworzymy modę

To my tworzymy chwile. Tworzymy modę

Źródło zdjęć: © materiały partnera

Trend na body positive nie jest tylko nowym kanonem piękna. Ideą jest przede wszystkim inkluzywność i samoakceptacja. Udowadnia to Paloma Elsesser – ciałopozytywna modelka o wielokulturowych korzeniach, która zaczęła uosabiać amerykańską estetykę. Czy, tak jak ona, możemy za pomocą mody kreować własne szczęśliwe momenty?

Nie pochodzi z zamożnej rodziny, ale to właśnie rodzina – a konkretne geny, dały jej szansę na zaistnienie. Jej matka jest Afroamerykanką, a ojciec pół-Chilijczykiem, pół-Szwajcarem. Gdy dołożymy do tego współpracę z markami lansującymi ubrania plus size, okaże się, że Paloma Elsesser to kobieta, która może reprezentować wszystkich.

Samoakceptacja jest ważna

Na co dzień Paloma Elsesser promuje akceptację własnego ciała i pokazuje, że każda z nas jest piękna, niezależnie od wieku, koloru skóry, kształtów czy kilogramów. W 2017 r. wzięła udział w sesji zdjęciowej, aby pokazać, że posiadanie większego rozmiaru nie jest żadnym powodem do wstydu. To nie ciężar, ale też nie akt odwagi. Po prostu wszyscy jesteśmy różni. A co za tym idzie, pięknie się różnimy.

Modelka brała udział w wielu projektach. Trafiła nawet na okładkę amerykańskiego magazynu "Vogue", a wcześniej gościła na wybiegach znanych projektantów. Niedawno została również twarzą nowej kampanii Zalando – "To ty tworzysz chwilę".

[1/5] Źródło zdjęć: © materiały partnera

Modowa opowieść o radości

Za sprawą kampanii marka Zalando prezentuje najgorętsze trendy na sezon jesień/zima 22, podkreślając jednocześnie wagę osobistych, pełnych radości momentów związanych z modą. Paloma Elsesser, jako rzeczniczka ruchu akceptacji ciała i świadomości zdrowia psychicznego, dzieli się swymi radosnymi przeżyciami.

W spocie pojawiła się także siostra Palomy, Ama Elsesser, która też jest modelką. Pozostałe osoby to austriacki DJ i model Wolfram, holenderski model Dylan Hasselbaink, niemiecki muzyk Noah Levi oraz hiszpańska aktorka Hajar Brown.

Wideo przedstawia krótkie sceny z życia codziennego Palomy, na którym zostały uchwycone pełne intymności chwile związane z modą. Zalando pragnie opowiadać o tym, jak nasze stylizacje mogą wpływać na radość, motywację do działania i spełnienie w tym, co robimy. Spot został nakręcony przez znanego londyńskiego scenarzystę i reżysera Isaaca Locka, a zdjęcia wykonał niemiecki fotograf Jonas Unger. Za przygotowanie stylizacji odpowiada projektantka kostiumów Tereza Ortiz.

Czas na chwile z nową kolekcją

Biorąca udział w kampanii Paloma Elsesser inspiruje kobiety do tego, by wyrażały siebie za pomocą ubrań. A jest to możliwe dzięki nieograniczonym stylizacjom dostępnym na Zalando. W najnowszej kolekcji na sezon jesień-zima znajdziemy wiele przystępnych cenowo marek zarówno globalnych takich jak Levis, GAP czy ulubionych polskich np. Tatuum czy Ryłko. 

Idealnym wyborem na zmienną pogodę będzie czarny prochowiec ze skóry ekologicznej – fanki stylu cyber punk będą nim zachwycone! Płaszcz występuje również w wariancie granatowym. Jeśli szukamy stylizacji na wieczorne wyjście, wybierzmy koktajlową sukienkę z cekinami oraz dekoltem w serek. W kolekcji nie brakuje też zachwycających kopertówek czy bluzek z frędzlami.

W najnowszym sezonie mamy też focus na soczyste zielenie, a także ultramodną kratkę w stylu angielskim wydaniu i kardigany z etnicznym deseniem. Tak ogromny wybór ubrań i dodatków pozwoli nam wyrazić siebie na mnóstwo sposobów!

Źródło artykułu:Materiał Partnera
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Zobacz także