Pracuje w fastfoodzie. Mówi, na co skarżą się klienci

TikTok to narzędzie, które wykorzystują nie tylko wielkie firmy, ale i ich pracownicy. Tak właśnie zrobiła 20-latka, która na co dzień prawuje w popularnej sieci fastfoodowej. W jednym ze swoich filmików zdradziła, na co najczęściej skarżą się klienci. Przyznaje, że bywa niemiło.

Pracownica fastfooda zdradza, na co skarżą się klienciPracownica fastfooda zdradza, na co skarżą się klienci
Źródło zdjęć: © Tiktok
Paulina Żmudzińska

Abby Selby to pochodząca z Wielkiej Brytanii dziewczyna, która na co dzień pracuje w McDonaldzie. 20-latka chętnie publikuje na TikToku filmiki i dzieli się z widzami swoją codziennością. Ostatnio zdradziła, o co klienci mają najczęściej mają do niej pretensje.

Na co skarżą się klienci w McDonaldzie?

O tym, że praca w gastronomii nie należy do najłatwiejszych, nie trzeba chyba nikogo przekonywać. 20-letnia Abby Selby przyznała w nagraniu opublikowanym na TikToku, że sprzeczki z klientami to niemal codzienność. Kobieta pracuje w McDonaldzie, gdzie często przyjmuje zamówienia w strefie drive-thru.

Klienci nie tylko starają się wyłudzić kolejną porcję jedzenia, ale także nie rozumieją wielu rzeczy niezależnych od samych pracowników. Abby zdradziła, że wiele osób nie rozumie, że oferta śniadaniowa jest sprzedawana wyłącznie do godz. 11. Co więcej, nie tylko kłócą się o to, by sprzedać im coś z menu, ale także próbują wywołać poczucie winy tym, że przez zaborczość pracowników ich dzieci nie będą miały co jeść.

Klienci chętnie też wracają z zimnym jedzeniem, domagając się jego wymiany. Wszystko byłoby w porządku, gdyby nie fakt, że zgłaszają reklamacje na długo po jego odebraniu.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Polish burger

Błędy klientów na barki pracowników

Jakiś czas temu McDonald's wprowadził nową funkcję. Klienci korzystający ze strefy drive-thru mogą zamówić jedzenie z konkretnej restauracji, omijając często długą kolejkę. Wystarczy, że skorzystają z aplikacji restauracji.

Abby Selby przyznała jednak, że klienci często źle zaznaczają lokal, z którego usług zamierzają skorzystać. Kiedy dostają informację, że ich zamówienie jest już gotowe, przychodzą do budynku, by je odebrać. Właśnie w tym momencie okazuje się, że ich jedzenie czeka w zupełnie innym miejscu lub w restauracji zlokalizowanej w drugiej części miasta.

Zapraszamy na grupę FB - #Samodbałość. To tu będziemy informować na bieżąco o wywiadach, nowych historiach. Dołączcie do nas i zaproście wszystkie znajome. Czekamy na was!

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Wybrane dla Ciebie
Dostała wyjątkowe odznaczenie. "Edukacja to coś znacznie więcej"
Dostała wyjątkowe odznaczenie. "Edukacja to coś znacznie więcej"
Masz to w szufladzie? Gra może być warta prawie 2 tysiące
Masz to w szufladzie? Gra może być warta prawie 2 tysiące
Uważaj przy wyborze chryzantem. Te zwiędną po kilku dniach
Uważaj przy wyborze chryzantem. Te zwiędną po kilku dniach
Rezygnują z seksu. Eksperci wskazali powody
Rezygnują z seksu. Eksperci wskazali powody
Mazurek vs Bagi. Ekspertka krytykuje zachowanie dziennikarza
Mazurek vs Bagi. Ekspertka krytykuje zachowanie dziennikarza
Ile potrzebujesz snu? Ekspert radzi, jak to sprawdzić
Ile potrzebujesz snu? Ekspert radzi, jak to sprawdzić
Żyje w związku LAT. "Uprawiamy ten proceder od prawie 40 lat"
Żyje w związku LAT. "Uprawiamy ten proceder od prawie 40 lat"
Przechodzą żałobę po zwierzętach. "Urny często pozostają w domach"
Przechodzą żałobę po zwierzętach. "Urny często pozostają w domach"
Przegoniła konkurencję. Tak Patrycja Markowska poznała męża
Przegoniła konkurencję. Tak Patrycja Markowska poznała męża
Aleksandra Konieczna – siła i talent hartowane przez życie. Droga od trudności do spektakularnego sukcesu
Aleksandra Konieczna – siła i talent hartowane przez życie. Droga od trudności do spektakularnego sukcesu
"Tryb ratunkowy" dla katolików bez spowiedzi. Oto kto skorzysta
"Tryb ratunkowy" dla katolików bez spowiedzi. Oto kto skorzysta
Joanna Frątczak-Kazana: Pomaganie napędza mnie do działania
Joanna Frątczak-Kazana: Pomaganie napędza mnie do działania