Trwa ładowanie...

Laxmi Saa twarzą marki Viva N Div

Kiedyś ofiara ataku żrącym kwasem, dziś gwiazda kampanii marki odzieżowej. Poznajcie historię Laxmi Saa.

Share
Laxmi Saa twarzą marki Viva N Div
Źródło: materiały prasowe
d4hi0bf

Kiedyś ofiara ataku żrącym kwasem, dziś gwiazda kampanii marki odzieżowej. Poznajcie historię Laxmi Saa.

Piękne długie ciemne włosy, delikatne rysy twarzy i ładny uśmiech. Pochodząca z New Delhi Laxmi Saa nie narzekała na brak powodzenia wśród mężczyzn. Uroda 15-letniej dziewczyny na tyle przyciągała uwagę adoratorów, że jeden z nich postanowił jej się oświadczyć. Odmowa nie spotkała się jednak z dobrym przyjęciem 32-letniego mężczyzny, który w ramach zemsty oblał jej twarz żrącym kwasem.

d4hi0bf

„Poczułam się jakby ktoś podpalił całe moje ciało. Skóra po prostu zaczęła odpadać, jakby ociekała z moich rąk i z mojej twarzy” – wyznała.

(fot. youtube.com)
Źródło: (fot. youtube.com)

Do nieszczęśliwego wypadku doszło w 2005 roku. Wówczas nastolatka całkowicie straciła dawną pewność siebie i nadzieję na przyszłe zamążpójście.

„Ktoś mnie zapytał, czy po tym incydencie napastnik nadal oferował mi małżeństwo. Odpowiedziałam, że nie tylko zmienił moją twarz, ale również moje myślenie” – powiedziała Laxmi.

d4hi0bf

W miarę upływu czasu kobieta zaczęła odzyskiwać wiarę w siebie. Znalazła również miłość swojego życia, dziennikarza Aloka Dixita, z którym obecnie mieszka i wychowuje dziecko. Laxmi zaangażowała się także w działalność w fundacji Stop Acid Attacks, pomagającej kobietom będącym ofiarami podobnych ataków. Nie trzeba było długo czekać na to, aż o jej zaangażowaniu usłyszy cały świat.

Dziś ma 26 lat i jest również modelką w kampanii indyjskiej marki odzieżowej Viva N Div, gdzie prezentuje na sobie ubrania z jej kolekcji.

„Kiedy marka Viva N Div zadzwoniła do mnie z ofertą rocznego kontraktu, zastanawiałam się, czy mówią poważnie” – cytuje wypowiedź Laxmi dziennik „The Sydney Morning Herald”. „Przyzwyczaiłem się do widoku modelek z nieskazitelną skórą pozujących codziennie przed obiektywem. Ten obraz jest zarówno szkodliwy, jak i inspirujący. Obecnie widzę piękno w zupełnie inny sposób i chcę je tak uchwycić – powiedział współzałożyciel marki Viva N Div.

(fot. materiały prasowe)
Źródło: (fot. materiały prasowe)

To kolejna sesja wizerunkowa, która walczy z utartymi standardami panującymi w modowej branży. Dzięki temu cała kampania zyskuje również społeczny przekaz.

(fot. materiały prasowe)
Źródło: (fot. materiały prasowe)
(fot. materiały prasowe)
Źródło: (fot. materiały prasowe)
d4hi0bf

Podziel się opinią

Share
d4hi0bf
d4hi0bf