ModaLaxmi Saa twarzą marki Viva N Div

Laxmi Saa twarzą marki Viva N Div

Laxmi Saa twarzą marki Viva N Div
Źródło zdjęć: © materiały prasowe
15.01.2016 16:05

Kiedyś ofiara ataku żrącym kwasem, dziś gwiazda kampanii marki odzieżowej. Poznajcie historię Laxmi Saa.

Kiedyś ofiara ataku żrącym kwasem, dziś gwiazda kampanii marki odzieżowej. Poznajcie historię Laxmi Saa.

Piękne długie ciemne włosy, delikatne rysy twarzy i ładny uśmiech. Pochodząca z New Delhi Laxmi Saa nie narzekała na brak powodzenia wśród mężczyzn. Uroda 15-letniej dziewczyny na tyle przyciągała uwagę adoratorów, że jeden z nich postanowił jej się oświadczyć. Odmowa nie spotkała się jednak z dobrym przyjęciem 32-letniego mężczyzny, który w ramach zemsty oblał jej twarz żrącym kwasem.

„Poczułam się jakby ktoś podpalił całe moje ciało. Skóra po prostu zaczęła odpadać, jakby ociekała z moich rąk i z mojej twarzy” – wyznała.

Do nieszczęśliwego wypadku doszło w 2005 roku. Wówczas nastolatka całkowicie straciła dawną pewność siebie i nadzieję na przyszłe zamążpójście.

„Ktoś mnie zapytał, czy po tym incydencie napastnik nadal oferował mi małżeństwo. Odpowiedziałam, że nie tylko zmienił moją twarz, ale również moje myślenie” – powiedziała Laxmi.

W miarę upływu czasu kobieta zaczęła odzyskiwać wiarę w siebie. Znalazła również miłość swojego życia, dziennikarza Aloka Dixita, z którym obecnie mieszka i wychowuje dziecko. Laxmi zaangażowała się także w działalność w fundacji Stop Acid Attacks, pomagającej kobietom będącym ofiarami podobnych ataków. Nie trzeba było długo czekać na to, aż o jej zaangażowaniu usłyszy cały świat.

Dziś ma 26 lat i jest również modelką w kampanii indyjskiej marki odzieżowej Viva N Div, gdzie prezentuje na sobie ubrania z jej kolekcji.

„Kiedy marka Viva N Div zadzwoniła do mnie z ofertą rocznego kontraktu, zastanawiałam się, czy mówią poważnie” – cytuje wypowiedź Laxmi dziennik „The Sydney Morning Herald”. „Przyzwyczaiłem się do widoku modelek z nieskazitelną skórą pozujących codziennie przed obiektywem. Ten obraz jest zarówno szkodliwy, jak i inspirujący. Obecnie widzę piękno w zupełnie inny sposób i chcę je tak uchwycić – powiedział współzałożyciel marki Viva N Div.

To kolejna sesja wizerunkowa, która walczy z utartymi standardami panującymi w modowej branży. Dzięki temu cała kampania zyskuje również społeczny przekaz.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (6)
Zobacz także