Kolekcja kart charytatywnych powstała z myślą o Instytucie Matki i Dziecka i jego najmniejszych pacjentach. Zakup każdej karty to "cegiełka" na zakup stanowiska intensywnej terapii.
W tym roku Instytut Matki i Dziecka organizuje akcję świątecznych kart charytatywnych, aby pozyskać fundusze na zakup specjalistycznego sprzętu do intensywnej opieki dla małych dzieci.
Dlaczego Instytut Matki i Dziecka?
Instytut jest jedną z nielicznych placówek w Polsce, łączącą w jednym miejscu specjalności w zakresie położnictwa, ginekologii, neonatologii, chirurgii i intensywnej terapii. Dzięki tej bliskości, dzieci urodzone przedwcześnie lub z ciężkimi wadami wrodzonymi, mają zapewnioną specjalistyczną opiekę medyczną od pierwszych chwil życia - bez konieczności ryzykownego transportu do innego szpitala.
- Nie tylko w Warszawie, ale w całej Polsce jest niedobór stanowisk intensywnej opieki dla małego dziecka. Instytut Matki i Dziecka jest szpitalem o najwyższym stopniu referencyjności i obejmuje swoją opieką pacjentów z całej Polski. Musimy być przygotowani na ich przyjęcie. Każde kolejne stanowisko intensywnej opieki w szpitalu to szansa na uratowanie życia kilku – kilkunastu dzieci w ciągu roku - mówi Magdalena Wysocka, Zastępca Dyrektora d.s. Klinicznych w Instytucie Matki i Dziecka.
Firmowe karty świąteczne mogą pomóc
Kolekcja kart charytatywnych powstała z myślą o Instytucie Matki i Dziecka i jego najmniejszych pacjentach. Została zaprojektowana przez Jolantę Karwowską, stylistkę firmy Belvedere. Zakup każdej karty to "cegiełka" na zakup stanowiska intensywnej terapii. - Pragniemy stworzyć naszym pacjentom jak najlepsze warunki leczenia. Mamy nadzieję, że dzięki tej akcji uda nam się zakupić nowy sprzęt niezbędny do ratowania życia. W podstawowy skład stanowiska intensywnej opieki wchodzą: inkubator, respirator, monitor, pulsometr i pompy infuzyjne. Jest to koszt minimum 100 tys. zł. Nie ukrywam, że będzie to możliwe w dużej mierze dzięki firmom, które zdecydują się w tym roku zakupić karty świąteczne Instytutu Matki i Dziecka - mówi Sławomir Janus, Dyrektor Instytutu Matki i Dziecka.
Karty świąteczne można zamawiać przez stronę internetową akcji.
Karty wyróżniają się nie tylko grafiką, ale także nowoczesnymi technikami zdobienia i wykonaniem ze szlachetnych papierów z Verony. Każda karta może zostać wysoce spersonalizowana na życzenie zamawiającego.