Trwa ładowanie...
d1cf6o9

Lidl i papierowe plecaki. W sprzedaży pojawiły się ekologiczne plecaki w stylu miejskim

Lidl wprowadził na rynek prawdziwy hit, czyli papierowe plecaki. Jest to odpowiedź wielu znanych producentów oraz dużych marek na problem związany z ekologią. Tym sposobem jeden z największych niemieckich marketów wpisuje się w najnowszy trend, który bezpośrednio wpływa na jakość środowiska.
Głosuj
Głosuj
Podziel się
Opinie
W Lidlu pojawiły się plecaki z papieru.
W Lidlu pojawiły się plecaki z papieru. (East News, Fot: Piotr Kamionka/REPORTER)
d1cf6o9

Papierowe plecaki oferowane przez sklepy Lidl wykonane są z celulozy połączonej z lateksem. Innymi słowy wykorzystany materiał do ich produkcji nazywany bywa także ekologiczną skórą. Jeśli chodzi o kolor, klienci mogą wybrać plecaki beżowe lub białe, natomiast ich pojemność wynosi maksymalnie 10 litrów. Co ciekawe, papierowe plecaki z Lidla kosztują zaledwie 39,99 złotych, co naprawdę zachęca do zakupu.

Papierowe plecaki z Lidla – jaki mają styl?

Wszystkie dostępne plecaki z ekologicznej skóry w Lidlu charakteryzują się minimalistycznym stylem miejskim. Dzięki temu są bardzo modne i mieszczą się w obecnych trendach. Plecaki są bardzo wytrzymałe, a także z łatwością można je czyścić. Lidl, wychodząc naprzeciwko oczekiwaniom klientów, wprowadził papierowe plecaki nie tylko w stacjonarnych sklepach, ale również na oficjalnej stronie internetowej.

Zobacz także: Czy elektryczne auta NAPRAWDĘ są ekologiczne?

Ekologiczne podejście Lidla

Ekologia i większa dbałość o środowisko stają się priorytetami dla wielu znanych i cenionych marek. Również świadomość konsumentów sprzyja wyborom produktów, które wykonane są z dbałością o ekologię, a przy okazji zaliczają się najpopularniejszych trendów. Działania podjęte przez sieć Lidla na pewno zachęca do korzystania z jego oferty, ponieważ, jak przyznał zarząd sklepu, jeśli papierowy plecak przypadnie do gustu klientom, na stałe zostaną wprowadzone podobne produkty w przyszłości.

d1cf6o9

Inne znane marki dla ekologii

Nie tylko Lidl zwraca większą uwagę na ekologiczne wyroby. Coraz częściej także sieci sklepów odzieżowych wprowadzają recykling czy rezygnują ze szkodliwych tworzyw sztucznych.

Przykłady ekologicznego podejścia:

  • H&M – gigant odzieżowy zdecydował się na produkcję ubrań z wcześniej używanego jeansu, a już pod koniec marca będzie można kupić pierwszy produkt z takiego materiału. Oprócz tego H&M wprowadził usługę wypożyczalni ubrań;
  • McDonald's – popularny fast food zrezygnował z plastikowych słomek, natomiast kubki do lodów zostały zamienione na papierowe odpowiedniki. Do 2025 roku sieciówka ma zamiar wprowadzić całkowity recykling śmieci z restauracji;
  • Henkel – w czeskich drogeriach Rossmann marka wprowadziła butelki wielokrotnego użytku, a w planach ma również przeniesienie tego trendu także do innych państw.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

d1cf6o9

Podziel się opinią

Share

d1cf6o9

d1cf6o9