WP

Pomysły na zdrowe i błyskawiczne śniadania. Idealny detoks na wiosnę

Pośpieszny poranek nie sprzyja rozsmakowywaniu się w powolnie przygotowanym śniadaniu. Nie ma co się oszukiwać, rano trzeba działać szybko, ale nie oznacza to wcale kiepskiego posiłku. Zobacz, co może ci się przydać do stworzenia bardzo satysfakcjonującego, pożywnego śniadania.
Głosuj
Głosuj
Podziel się
Opinie
Zdrowe śniadanie to gwarancja szybkiej pobudki
Zdrowe śniadanie to gwarancja szybkiej pobudki (123RF)
WP

Jajka - jak przyśpieszyć ich gotowanie?

Chodź naukowcy wciąż sprzeczają się, jaka jest właściwa liczba jajek, którą w tygodniu powinna spożywać osoba dorosła, nie da się ukryć, że są one bardzo zdrowe. Są źródłem białka, zawierają potas, fosfor, wapń, magnez, mają niedużo kalorii, ale są sycące. Dodatkowo są źródłem wielu witamin, na przykład B12, A, D, E i K, które są niezbędne w prawidłowym funkcjonowaniu naszego organizmu. Co jakiś czas warto postawić na jajeczne śniadanie, które przygotujesz bardzo szybko. Aby przyśpieszyć sobie pracę, możesz wyposażyć swoją kuchnię w niewielki jajowar, który przyda się, szczególnie jeśli masz sporą rodzinę. Możesz przygotowywać się do pracy, kiedy to niepozorne urządzenie zrobi za ciebie całą robotę. Ugotowane jajka to idealny dodatek do sałatki, tortilli czy pasty na kanapkę.

123RF
Podziel się

Koktajl na śniadanie i na drogę

Smoothie, które po brzegi wypełnione jest warzywami, owocami oraz opcjonalnie dobrze dobranymi suplementami diety, to prawdziwa bomba witaminowa. Pomaga szybko nasycić organizm wartościami odżywczymi, szczególnie kiedy brakuje nam czasu. Poranki pod znakiem pośpiechu i chaosu już nie będą problematyczne - proste smoothie sprawdzi się doskonale. Aby je przygotować, potrzebujesz miksera z pojemnikiem kielichowym albo małego robota kuchennego, który jest przeznaczony właśnie do koktajli. Taki blender osobisty znajdziesz w sieci za naprawdę niewielkie pieniądze. Szybko, wygodnie i zdrowo. Zadbaj, by smoothie były zróżnicowane i nie daj się nudzie - staraj się dodawać ciekawe składniki, które nasycą twój organizm witaminami i będą odpowiednie dla twojego podniebienia.

Shutterstock.com
Podziel się

Gofry - gorące, chrupiące i sycące śniadanie

Niewielkie urządzenie, które możesz kupić już za kilkadziesiąt złotych, błyskawicznie upiecze pyszne gofry, które po chwili szybko postawią cię na nogi. Wygłodniały organizm o poranku potrzebuje porcji zdrowych warzyw lub owoców, które szybko pobudzą cię do działania. Proste ciasto możesz przygotować wieczorem, by rano jedynie wlać je do rozgrzanego urządzenia. To idealny pomysł na pożywne śniadanie dla całej rodziny. Nawet małe dzieci, które często marudzą, pokochają to danie od pierwszego gryza. Niejadki uwielbiają samodzielnie dobierać dodatki i układać je na swojej potrawie. Przepis na gofry nie wymaga wiele produktów, a po kilku razach, będziesz przygotowywać je z pamięci. Gofry możesz przygotować w formie słodkiej i wytrawnej, więc bez względu na to co lubisz jeść, gwarantujemy, że możesz położyć to na gofrach.

Shutterstock.com
Podziel się

Błyskawiczny zastrzyk witamin

Nie wszyscy z nas mogą rano pozwolić sobie na obfite, powolne śniadania. Niektórzy także odzwyczaili się od bardzo sycącego posiłku tak wcześnie i swoje śniadanie często jedzą dopiero w pracy. Jeśli nie chcesz jednak rozpoczynać dnia z pustym żołądkiem, dobrym rozwiązaniem może być szklanka domowego soku, który nie jest pasteryzowany i ma w sobie rekordową ilość witamin i mikroelementów. Korzystając z sokowirówki, nie ograniczaj się jedynie do znanych połączeń i owoców takich jak jabłka czy pomarańcze. Dobra sokowirówka poradzi sobie także ze szpinakiem, natką pietruszki, marchewką czy burakiem. Nie dość, że taki sok pobudzi cię do działania, to jeszcze pomoże oczyścić organizm z toksyn, wpłynie na wygląd cery, włosów i paznokci oraz ułatwi zrzucenie nadprogramowych kilogramów.

123RF
Podziel się
WP
0
komentarze
Głosuj
Głosuj
0
Wow!
0
Ważne
0
Słabe
0
Straszne
Trwa ładowanie
.
.
.
WP